Voinko mä viedä vaatet esim.päiväkotiin?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun en jaksa myydä,mielummin vien jonnekin,meillä on paljon vaateita mitä lapset eivät enää käytä ja mä en niistä tykkä itsekin ja päiväkodissa aina joku pissa tai jotain että pakko vaihta vaatet ja meille kävi monta kerta niin että kun esikoinen tuli kotiin hänellä oli joku muu vaatet päällä :snotty:

kannattaa kysyä haluaako joku päiväkoti.
kyllä meillä ainakin on päiväkodissa varavaatevarasto, johon mielellämme otamme täydennystä. mutta emme toki tuhottoman paljon.

pieniä määriä varmasti mutta tieräkkö mikä ois kanssa hyvä..

sairaalaan lastenosastolle..varmasti ketkä pidemmälti joutuvat siellä joutuvat olemaan niin tois helpotusta ettei tarttis sinne roudata vaatteita tai sitten turvakodille(turvakotiin jos tulee lähtö niin tuskin kerkee pakata mitään mukaan).

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

sairaalaan lastenosastolle..varmasti ketkä pidemmälti joutuvat siellä joutuvat olemaan niin tois helpotusta ettei tarttis sinne roudata vaatteita tai sitten turvakodille(turvakotiin jos tulee lähtö niin tuskin kerkee pakata mitään mukaan).

juu,hyvää idea se on,pitäisikö ensiksi soita sinne vai mun mies esim.voi viedä töiden jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

juu,hyvää idea se on,pitäisikö ensiksi soita sinne vai mun mies esim.voi viedä töiden jälkeen?

kannattaa soittaa ensin ja kysyä että onko tarvetta. Esim turvakotiin eivät päästä yllättäen.

Yhteistyössä