AARGH, mä en jaksa tota lasta, vaihdetaan huonostisyövään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RUOKAAAAAAAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RUOKAAAAAAAA

Vieras
Siis ette usko kuinka rasittavaa on kuunnella päivästä toiseen tuota narinaa/huutoa... RUUASTA.... esikoinen söi toooosi huonosti, nuorena 19v. äitinä olin kovin huolissani, säilyykö hengissä...

Keskimmäinen narisi 9kuisesta n.2v. asti aina ruuan perään, olis vaan syönny ja syönny... mikron alla nyyhkytti ku ei jaksanut millään odottaa sitä 30sekkaa et ruoka lämpiäis...

nyt tää kolmas..ikää 1v.... ei hyvää päivää.... syönny just leivän ja ison annoksen ruokaa, siis oikeasti ison= syvälautanen kukkurallaan.
ni taas rääkyy ku joku muu syö... huutaa ku sikaa tapettais...

Mä en jaksa,
oikeesti tosi rasittavaa ku oot tekemässä ruokaa ni lapsi roikkuu jalassa ja huutaa ku nälkään kuolis...

Mä otan mielelläni huonosti syövän lapsen tänne, nimittäin vuosien kokemuksella voin sanoa ettei ne kuole nälkään... kasvavat ihan hyvin...

Mä luulen ettei tolla ole mitään tekemistä NÄLÄN kanssa... Meillä on tosi huonosti syövät lapset, esikoinen varsinkin. Mutta vaikka ois justiinsa syönyt jotain, ja sitten joku muu syö jotain, niin kyllä hän on siinä maistiaista pyytämässä heti :D

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mä luulen ettei tolla ole mitään tekemistä NÄLÄN kanssa... Meillä on tosi huonosti syövät lapset, esikoinen varsinkin. Mutta vaikka ois justiinsa syönyt jotain, ja sitten joku muu syö jotain, niin kyllä hän on siinä maistiaista pyytämässä heti :D

Mullon tollane miäs.. =)

Yhteistyössä