Voisi modetkin vähän ja muutkin katsoa miten turpaansa aukovat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko te ihan tosissanne?!?! "Yhyy, modet on ihmisiä joilla on mielipiteitä, potkikaa ne heti pois siitä hommasta kun tää nettipalstahan on kuolemanvakava asia ja tänne pitää saada modet tyyliin kuin valamiehet Ameriikassa..."
Voi mikä leikkikenttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Vielä sen verran puutun, että minä en todellakaan _haukkunut_ METSOLAa idiootiksi, kysyin että esittääkö hän semmoista.
Esitätkö itse palstan idioottimaisinta modea?
Ja tiedoks, tätä yhteyttä et saa bannattua:D

Vai onkohan se Jätkä joka esittää palstan idioottimaisinta modea?

Ja modejen ei todellakaan tulisi käyttäytyä niin kui P ja J käyttäytvät. Jos eivät sitä itse tajua ovat aivan väärissä hommissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkikupla:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ryöstöä...? Jos ei huvita ostaa Fortumilta sähköä niin suomi on vapaa maa, sitä saa ostaa muualtakin. Ei se ryöstöä ole, jos yksi myy ja toinen ostaa.

jaa, mitenköhän tämä onnistuu..? kyllä mä koen sen hinnottelun pelkäksi ryöstöksi, kun muutakaan mahdollisuutta ei ole. tai voishan sitä muuttaa johonkin telttaan ja pistää notskin pystyyn :D

Suosittelen vaihtamaan johonkin monista kunnallisomisteisista sähköyhtiöistä, niistä aika monen tulos on vuosittain tappiolla tai juuri ja juuri nollassa. Netti on muuten täynnä sivuja, joissa voi vertailla sähkönhintaa. Jos sähkönsiirtohinnan maksaminen fortumille ahdistaa, kannattaa muuttaa pois pk-seudulta. Sähkö on hyödyke, jota osataan arvostaa vasta sitten, kun sitä ei ole saatavilla...

nimenomaan siirtohinnasta kyse. kommenttini oli osoitettu ninaTT:lle, jonka mielestä suomessa on vapaus sähkönoston suhteen, vapautta ei lienee tuollainen pakkomuutto ole. eikä kyse ollut arvostuksestakaan, vaan törkeästä monopoliaseman hyväksikäytöstä.

Sähkön voi ostaa ihan mistä yhtiöstä vain, eli noin puolet siitä sähkölaskusta. Sähkön hinnan voi yhtiö hinnoitella miten huvittaa, ja yleensa siis pörssisähkön mukaan.

Sähkönsiirtoa ei voi ostaa kun yhdestä paikkaa eli paikalliselta sähkönsiirto firmalta, MUTTA sähkönsiirrosta perittäviä maksuja säätelee LAKI ei yhtiöt. ELI sähkönsiirtoa koskevat hinnat, koska monopoliasema, eivät koskaan saa tuottaa voittoa kuin muutamia prosentteja yhtiölle, joilla siis katetaan sitten tulevia investointeja sähköverkkoon. Tätä valvoo EMV:
http://www.energiamarkkinavirasto.fi/index.asp?start=1&languageid=246

P.S Fortum sähkönsiirto ja Fortum sähkö ovat ERI yhtiötä, joten Fortum sähkön tulos ei ole mitenkään yhteydessä Fortum sähkönsiirron tuloksen kanssa, joka oli plus miinus nolla...

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Mä en ymmärrä sua Bädi! Siis ite haukut melkein aina METSOLAA!! Siis sun on ihan pakko saada ittes huomatuks AINA! Nyt teit oman ketjun tästä aiheesta,vaik oisit voinu ihan hyvin samaan ketjuun kommentoida.

Aika hyvinhän te olette ketjua jatkaneet sen jälkeen kun poistuin koneelta :whistle:
Ja mä en nyt penää tällä sitä että Liliuksen pitäisi jakaa meille kaikille eläkkeensä,mutta melko kaksinaamaista porukkaa täällä riittää,aina haukutaan että kansanedustajan työ on turhinta,mutta kun metsola teki aloituksen kyseenomaisesta aiheesta,niin jopas kaikki on eri mieltä asiasta :saint:

Ottamatta kantaa muuhun, niin mä en kyllä hankkisi sellaista koulutusta ja sellaista osaamista, jota Lillius on urallaan tarvinnut, ellei eläkkeeni olisi ton 40 000 euroa.

Mun siskoni mies oli aikoinaan erään suuren suomalaisen firman rahoitusjohtaja. Muistan vielä, miten stressaantunut hän työstään oli.. ja mikään työaikalakihan ei koskenut häntä. Yksikin virhearviointi ja firma olisi voinut kärsiä miljoonien tappiot. Siinä olisi sitten mennyt sekä hänen työpaikkansa että monen tavallisen työläisenkin työpaikka. Itse en ikimaailmassa haluaisi sellaista vastuuta, hyvä kun jaksan töissä turvata oman persukseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Mistä nyt puhutaan. Siis Pinkin suhteen? Liliuksen suhteen huomaa taas millainen yhteiskunta tämäkin on, kun tuollainen on mahdollista. Ja en ole kateellinen rahoista vaan ulalla tuonkin henkilön moraalista, kun ottaa pokkana vastaan tuollaiset eläkkeet ja optiot.

harvapa varmaan kieltäytyisi jos semmosen eläkkeen saisi- ihan varmasti jokainen sanoisi en ota, kiitosta vaan. älkää nyt hurskastelko. oletteko koskaan kieltäytyneet palkan korotuksesta jos aiemmallakin summalla tulitte toimeen? en usko. vaikka puhutaankin suuruudeltaan eriluokan palkoista- silti harva meistä kieltäytyisi, en ainakaan minä.

Täytyy nyt kyllä itsekin sekaantua ketjuun. Mä olen kyllä myös sitä mieltä että moden pitäis olla puolueeton ja ennenkaikkea olla mollaamatta toisia, edes piilovittuiluna. Välillä tuntuu että kaikista uusimmat palstalaiset voisivat olla kaikista puolueettomimpia :attn: Vai pystyykö kaikki modet olla muistelematta vanhoja juttuja ja antaa niiden olla vaikuttamatta päätöksentekoonsa? Mielipiteensä saa toki kertoa, mutta asiallisuus täytyy silti muistaa. Ja BV on oikeassa siinä, että bannia voi antaa antaa muille, mutta mites tämmönen jos mode itse syyllistyy moiseen asiattomuuteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Täytyy nyt kyllä itsekin sekaantua ketjuun. Mä olen kyllä myös sitä mieltä että moden pitäis olla puolueeton ja ennenkaikkea olla mollaamatta toisia, edes piilovittuiluna. Välillä tuntuu että kaikista uusimmat palstalaiset voisivat olla kaikista puolueettomimpia :attn: Vai pystyykö kaikki modet olla muistelematta vanhoja juttuja ja antaa niiden olla vaikuttamatta päätöksentekoonsa? Mielipiteensä saa toki kertoa, mutta asiallisuus täytyy silti muistaa. Ja BV on oikeassa siinä, että bannia voi antaa antaa muille, mutta mites tämmönen jos mode itse syyllistyy moiseen asiattomuuteen?

Fiksusti kirjoitettu.

Tossa meneessä maunoahosjupakassakin olis ihan satavarmasti bannia paukatanut, jos mä olisi jotakin ruvennyt sillä tavalla nimittelemään (joo, sehän oli vaan huumoria, mitäs muutakaan) jotakuta. Mutta toiset on täällä tasa-arvoisempia kuin toiset :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

Fiksusti kirjoitettu.

Fiksua, mutta yksi modehan toimi asiattomasti ja hänet on palstalta poistettu