Voisitko luottaa niin sokeasti toiseen, että talo laitettaisiin vain toisen nimiin ja

meillä miehen nimissä sekä velka että okt ja avo liitossa ollaan oltu 13v ja 4 mukulaa saatu luotto pelaa kyllä mutta oikeuksia hänen perintöönsä ei ole kuin se mitä vakuutus mad. maksaa jos ikävästi käy

Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:
Meillä on vaan miehen nimissä, väliaikanen ratkasu joten mulle jää vielä se ensiasunnon ostajan etu.
Lopullinen koti tulee sitten ihan yhteiseks.

Samoin on meillä, mutta meillä kyllä mies yksin lainan myös lyhentää tällä hetkellä. Mä maksan vastikkeen

miellä on laina miehen nimissä, mutta tää osote on sitten kummankin nimissä.. :) joskus aikoinaan tehtiin niin.. vissiin se ukko sitten luottaa muhun :whistle: vaan kummaltakinhan se on pois, lainan lyhennykset nimittäin! yhteinen koti ja yhteiset rahat :)

No sillon kun me ruvettiin kattelemaan omaa taloa ja puhuttiin asuntolainasta niin mulla oli ehtona se että myös mun nimi on niissä papereissa.

Se on kiva tietää että toinen ei voi kantaa mun vaatteita ulos ja potkasta mua pihalle tosta vaan koska puolet tästä kaikesta on mun.

Meillä on talo ja siitä jäljellä oleva laina miehen nimissä. Hän oli ehtinyt edellisen talonsa jo miltei maksaa kokonaan, kun mentiin yhteen. Yhdessä päätettiin, että ottaa myös uuden lainan omiin nimiin. Naimisissa ollaan nykyään, mutta siitäkin huolimatta tehtiin avioehto.

Menin mieheni kanssa rakkaudesta naimisiin, jos se ero mahdollisesti joskus tulee, niin sitten tulee, enkä ole talosta itselleni mitään vailla.

Kesämökkiä ollaan tässä hiljalleen katseltu ja sen ostan sitten minä omiin nimiini, sikäli kun sellainen sopiva joskus löytyy...

Yhteistyössä