Voisitko ottaa seksistä maksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Anaaliarska:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
kenellä on kallein majavan pesä :laugh:

Pitäiskö tänne laittaa hinnasto?Joka sisältää kaikki "toimenpiteet". :laugh:

Ja anaaliseksin hinta on?

Täytyy odottaa jotta isäntä tulee kotio ja kysyä siltä...
siis lupaa ja hintaa:)ei miestä sulle anaaliseksin kohteeks :laugh: :kieh:

Vois vähän kattoo ku tulee jam enisin kysymään et paljo pitää maksaa et mua saa vedellä kakkoseen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Vasta sitten, kun se olisi ainoa keino pelastaa lapseni nälkäkuolemalta. Muuten ei. Hyi olkoon.

No joo,mieluummin sitä hakee ruokaa ruokajonosta.

Tarkoitankin olosuhteita, joissa ei ole ruokajonoja. Sellaisissakin tilanteissa elää ihmisiä. Suomessahan sellaista ei onneksi ole, toivottavasti koskaan.

Teoreettinen lähinnä tuo mun vastaus.

Jos olisin vapaa ja tapaisin jonkun mahtavan seksikkään uroksen, joka vaan haluisi maksaa mulle seksistä vähän niinkun pretty woman tyyliin niin kyllä varmaan suostuisin. Jos ei olis niin komea, niin 10 000 olis ok hinta. Jos ois kauheen oksettavan ruma, niin sit ois 100 000 hyvä hinta.

Voisin ihan hyvin. Ja itse asiassa tein näin pari kertaa teininä, tosin otin palkaksi kaljaa ja tupakkaa. Mitähän sit ottaisin maksuksi, ööö?
Minusta 100e on iso raha, kyllä sillä lohkeais jos ei ihan kamala mies olis :D
Oon kylläkin nyt niin puutteessa että antaisin kyl ilmaiseksi, haha, anteeksi vaan.

No jos ois sellanen kenen kans panis ilmasellakin ni miksei siitä vois rahaaki ottaa.Mut en nyt lähtis isosta rahastakaan sänkyyn kenenkään epämiellyttävän tyypin kanssa.Eli huara-kastiin mäkin kuulun sit;)

sen kummenpaa jos ukkoja vaihdatte muutoinkin ,tuskin eka ja ainut panija on aviopuo. sama pesetkö alapäätä hoitsuna vai sexstailetko jonkun yhdenillan jutun kaa.rahasta. turha esittää neitsyt morsianta kukaan teistä ei ole .

Yhteistyössä