A
ap.
Vieras
:headwall:
Ei helvetin helvetti. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Juu, ei ole. Älä huoli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:headwall:
Ei helvetin helvetti. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Ja kyllä, voisin varmaan rakastua tai ainakin ihastua ja olen ihastunutkin, mutta en ikinä voisi alkaa suhteeseen juuri (ehkä) kuiville päässeen rikollisen kanssa, koska minulla on lapsia.
Kamala ajatellakin, että on olemassa niin itsekkäitä äitejä ja isejä, että alkavat suhteeseen tuollaisen henkilön kanssa.
Oh my gooooood... Mä kyllä sun puolesta aloittaja hartaasti toivon että pysyt erossa tästä miehestä ja toisaalta hän myös sinusta. Tuo suhde ei mitenkään voi olla terveellä pohjalla, ei vaikka hän ei koskaan enää käyttäisi aineita.
raitistunut narkomaani ei halua alentuvasti itseään kohtelevaa "pelastajaa" vaan ihan vain samalla tavoin toivoo tervettä ja hyvää parisuhdetta kuin muutkin. haluaisitko sinä että joku seurustelisi kanssasi vain kokeakseen itsensä pelastajaksesi? et varmastikaan.
jos haluat narkomaaneja auttaa, voit mennä (vapaaehtois)työhön ko.alan järjestöön.
Voi jumalauta!
Painu nyt helvettiin säkin idiootti.
Selitin jo täällä jälkikäteen että miten ajattelin tämän asian ja siinä tuskin enää pitäisi jäädä kellekkään mitään epäselvää. Jos joku ei sitten sitä tajua, niin se on hänen vikansa. Ei enää mun. Mä tarkotin sillä rakkauden avulla vaan kaikkea hyvää, että se on lisänä siinä, kun hän tekee työn itse. Kun onhan se monta kertaa nähty että rakkauden ja rakastamisen voima on ihmeellinen ja se on monesti auttanut ihmisiä, vaikka minkä yli. Vai onko sellanen sulle ihan epäselvää?
Kyllä kuule mäkin sitä haluan, tervettä ja hyvää parisuhdetta.musta nyt tuli pitkän keskustelun jälkeen tässä yhtäkkiä joku ihme syntipukki kun sanoin vähän jotain sellasta mikä ei näköjään kaikkien korvissa kuulostanutkaan niin hyvältä! mutta mun mielestä kyse on silkasta väärinkäsityksestä ja kaikki kuitenkin ajetaan loppujen lopuks sitä samaa asiaa. Narkkarin parasta. Ihan näin kun tuntuukin vähän naurettavalta noin sanoa, mutta sanon silti.
![]()
Niin tässä on tosiaan sekin, että jos se narkkari on jo raitistunut niin eihän hän mitään pelastajaa tarvi. Jos haluaa ruveta pelastajaksi niin pitäs ottaa mies, joka on edelleen aktiivikäyttäjä ja yrittää sitten rakkaudella saada se lopettamaan käyttö. Kuulostaa vuosikymmenen huonoimmalta idealta.
En haluaisi edes tutustua. Ihminen joka joskus on aloittanut huumeiden käytön on vastenmielinen, tyhmä, suurimmassa osassa tapauksissa tämmöinen elämänkoululainen jollaisia en halua ympärilleni myrkyttämään minun elämääni ja mielenrauhaani.
Kukaan normaalijärkinen ei lähtisi varta vasten etsimään narkkaria puolisokseen, että voi parantaa sellaisen. Se on sitten eri asia, jos sattuu rakastumaan ihmiseen, joka on narkkari.
Minä en ainakaan koe olevani muita parempi ihminen, jotta voisin tuomita muiden elämän ja haukkua huumeiden käyttäjät tyhmiksi ja vastenmielisiksi.
Moni huumeidenkäyttäjä on ihan normaalin oloinen ja yhtä mukava kuin kuka tahansa muukin ihminen. Ei huumeiden käyttö tee ihmisestä automaattisesti mitenkään vastenmielistä ihmistä.
Sitten aloittajan kysymykseen, minua ei häiritsisi jos mies olisi huumeidenkäyttäjä tai siis tämän vuoksi en suhdetta jättäisi aloittamatta jos mies muuten olisi minun makuuni. En koe itsekään olevani täydellinen ihminen enkä muutenkaan koe oikeaksi jättää tutustumatta johonkin ihmiseen jos hänellä on joku ongelma, josta voidaan kyllä mahdollisesti päästä eroon jos hän niin haluaisi. On myös paljon huumeidenkäyttäjiä, joille huumeet eivät ole ongelma vaan on pikemminkin vain viihdekäyttöä samalla tavoin kuin joku muu käy baareissa ja juo lasin viiniä.
Mulla miehenä ex-narkkari, 3 vuotta ollut kuivilla, käyttänyt kaikkea, enimmäkseen kuitenkin subutexiä.
Rakastaa voi muutenkin kuin parisuhteessa ja erityisesti jos henkilöllä on huumeriippuvuus tulisi hänen ensin raitistua ja sitten alkaa vasta parisuhteeseen. Muuten riskinä on että hän ei lopeta, tai lopettaa käytön vain toisen vuoksi eli ei silti raitistu, vaikka saattaa tietenkin raitistua myös ollessaan parisuhteessa.
Molemmille olisi siis parempi olla vaikka ystäviä ensin ja rakastaa sillätavoin kunnes henkilö on raitistunut, mutta jos haluaa alkaa parisuhteeseen huumeidenkäyttäjän kanssa niin tuo ajattelutapa että juuri sinä pelastaisit käyttäjän huumeilta on vahingollinen teille molemmille, vaikka tarkoittaisitkin sillä hyvää.
Rakkaus eheyttää ja huumeidenkäyttäjät tietenkin ansaitsevat tulla rakastetuiksi siinä missä muutkin ihmiset, ongelmana on vain tuo että nimenomaan parisuhde ennen raitistumista ei välttämättä ole se paras vaihtoehto kun toinen käyttää, ja siinä tapauksessa ei ollenkaan jos toinen kokee itsensä pelastajana suhteessa ja siten tavallaan ylentää itsensä ja tämä epäsuhtaisuus tekisi parisuhteesta epäterveen ja vahingollisen molemmille.
Jos käyttäjällä on aito motivaatio ja halu lopettaa ja hän on valmis sen tekemään niin silloin parisuhdetta voi harkita, mutta silloinkin tulisi olisit kuitenkin vain parisuhteen toinen osapuoli ja vaikka se että rakastat tukisi ja auttaisi toista eheytymään ja tukisi häntä raittiuteen pääsyssä ja siinä pysymisessä niin sinä et olisi silti hänen pelastajansa, vaan ihminen joka rakastaa häntä ja rakkaus se siinä pelastava asia olisi, sinun tekosi kyllä, mutta et sinä itse.
Kiitos rakastamisesta ja rakkaudesta kuuluu Jumalalle ei ihmiselle itselleen, kukaan ihminen ei toimi toisensa pelastajana, vaikka tekisi toiselle hyvää rakastamalla tätä mikä on tietenkin oikea tapa toimia, ainoa joka pelastaa on Jeesus.
Niin ja ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, olen itse seurustellut useamman käyttäjän kanssa menneisyydessä, enkä kadu sitä että heitä rakastin, mutta sitä kadun että osaltaan kyse ei minun puolestani ollut aidosta rakkaudesta kyseisiä henkilöitä kohtaan vaan halusin itsekkäistä syistä olla heidän kanssaan esim.tunteakseni itseni paremmaksi ihmiseksi kun autan heitä ja koska halusin myös itse tuhoutua heidän kanssaan ja tämä oli vahingollista niille toisille ja minullekin, siksi puhun tästä asiasta sulle. En tiedä onko sulla samanlaisia muita syitä kuin mulla oli, mutta tutki ainakin itseäsi että voisiko tällaisesta olla osittain kyse ettet tee samoja virheitä kuin minä.
Ootko sä se sama 16-17-vuotias, joka selittää siinä toisessa ketjussa miten kaverit ja eksä haluaa tapella ja pitää sua nössönä, kun et tappele? Iältä ainakin olet samaa luokkaa.
Et selvästikään tiedä tuosta puhumastasi elämästä kovinkaan paljoa. Kun puhut suonensisäisestä kamasta, tarkoitat jotain subun tai metadonin käyttöä. Oletko koskaan nähnyt tällaista klassista narkkia? Et varmaan ole. Sulla ei ole aavistustakaan mihin kuntoon se vetää ihmisen. Se on andy potenssiin kymmenen. Sillä ei ole hampaita, sen naama on ryppyinen kuin vanhuksella, sen lihakset ovat surkastuneet olemattomiin ja käsivarsissa roikkuu vain tyhjää nahkaa. Ja pääseekö opiaateista koskaan irti? Ei pääse! Tuurilla ja kalliilla hoidoilla se saadaan aisoihin, eli että sille henkilölle määrätään samaa kamaa (subut), mutta vain tablettina. Jollonka se henkilö narkkaa siis lopun elämäänsä, mutta narkkaa vain sen verran ettei ole heti kuolemassa. Mutta ennen aikainen kuolema ja narkin elämä on jo siinä vaiheessa sinetöity!! Se ei ikinä parane. Tuo henkilö on myös sairastanut jo vaikka mitä ja tulee myös sairastamaan jatkossa. Yli 80% on mm. sairastanut tai sairastaa C hepatiitin. Isolla osalla on myös HIV ja sen riski on pitkäaikainen.
Toinen homma on noi piirit. Ei tarvi käyttää suonensisäisiä, riittää että on aito narkki eikä satunnaiskäyttäjä. Ne piirit on tasan sellaiset että sä et halua olla niiden kanssa yhtään missään tekemisissä. Sä et milloinkaan tiedä mitä tulee tapahtumaan. Kamat häipyy kodista ja rahat tileiltä. Jos yrität olla vastahankaan niin sinä, sun lapses ja omat vanhempas ei ole enää turvassa. Sä saat elää ikuisessa pelossa. Kun sä niihin piireihin päädyt, sä et pääse niistä enää eroon. Vaikka se narkkimiehesi kuolisi, niin piirit pitää sut kiinni. Jokainen piikki ja jokainen tabletti maksetaan ja maksut periytyy. Noissa porukoissa ihan oikeesti viina on kahviin verrattava piriste ja tupakka yhtä luonnollista kuin hengittäminen noin muutenkin. Jo niiden mukaan ottaminen tähän keskusteluun siis kertoo että elät hyvin kaukana tosta maailmasta.
Erikseen on sitten ne räkäpallot, joita sä tarkoitat narkkarilla. Eli siis ne pikkupahikset, jotka blaadaa blossea jossain nurkalla ja pitää sitä huumeena. Ne on niitä vielä kategoriassa kunnon miehiä, jotka vaan juo ja ottaa satunnaisesti sitä kannabista. Kyllä sä varmaan voit sellaisen parantaa ja saada siitä miehen. En usko että se on niinkään sit aineista kiinni, vaan siitä persoonasta. Noi pikkupahikset tuskin haluaa persoonansa takia taipua pikku-isiksi hellan ääreen, koska eihän ne muuten olis alkujaankaan alkaneet räkäpalloiks.
Miten käytön jäljet näkyy hänessä vai edes näkyykö? kauanko käytti?
Onneksi olkoon! mutta tosi sääli että hän luisui takaisin tuohon mailmaan.. niin taitaa monille käydä, että eivät oikeen kokonaan pysty erossa siitä pysymään. ikinä. täysin. saako udella, mitä aineita hän sitten käytti? tiedätkö?
Etenkin mua oksettaa katsella näitä naispuolisia narkkareita... :X en tiedä miksi. Oli tuolla yhelläkin niitä naispuolisia narkkikavereita. Hyi vittu!
likasia, saastasia, narkkarinaisia...