Voisitteko alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on olemassa lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
ei oo ikinä nähny sitä lasta eikä aiokaan nähdä, mutta välillä häiritsee.
sukulaiset on sen lapsen kanssa paljon tekemisissä kyllä..siis miehen sukulaiset

ärsyttäiskö teitä tämmönen kuvio?

En ikinä ryhtyisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka on hylännyt oman lapsensa. Jos rakastuisin täysin, voisin sopeutua uusperhekuvioonkin. Paljon pahempaa olisi, että mies ei tahtoisi tavata omaa lastaan.

Sis tapaako mies lastaan vai ei? Jos tapaa, voisin ruveta suhteeseen, jos ei, epäilyttäis. Ellei kyse siitä että äiti estää tapaamasta ilman syytä. Sellaisenkin tapauksen olen nähnyt, kaverini äiti teki niin.
Paras olis mies jolla ols aikuinen lapsi, ja kohteliaat mutta sopivan etäiset välit. Ettei siis sekaantuisi isänsä elämään: - Hei, nyt toi ukko ottaa uuden akan, se pitää estää, muutenhan ukko voi testamentata osan perinnöstä uudelle akalle! (En toki halaaisi enenkään perintöä)

Riippuu hyvin paljon tilanteesta. Kun on katsos sellaisia naisia, joita ei vauvakuumeessaan kiinnosta pätkääkään miehen mielipide vauvasta. Sitä nyt vaan ei voi pakottaa ketään olemaan isä, eikä se tee miehestä yhtään sen pahempaa. Paljon on tilanteita, mitkä vaikuttaisivat omaan suhtautumiseeni.
Ämmät on vaan niin yksinkertaisia, että tottahan toki jos hän nyt haluaa vauvan, niin miehellä ei ole sananvapautta.

En. Ei siksi että minua ällöttäisi muiden lapset tai puistattaisi ajatus että mies on saanut lapsen jonkun toisen kanssa, mutta ei minusta vaan ole muiden lasten "äitipuoleksi". Ja jos pieniä lapsia on, niiden huolto kaatuu väkisinkin osaltaan myös uuden puolison niskoille, ja niin sen toisaalta pitääkin mielestäni olla. Mutta minusta ei siihen kuvioon olisi.

Meillä on yksi lapsi, toivottavasti emme eroa koskaan miehen kanssa. Jos, niin sitten mulle kelpaa mies joka on lapseton tai mies jonka lapset ei enää asu kotona (siis aikuistuneet). Tai elän vaan yksin, siinäkin on puolensa!

siis enhän mä oo missään sanonu et tapais...nimen omaan kirjotin et ei oo mies ees ikinä nähny koko lasta
ei halua nähdä kun ei oo halunnu lasta..

Nonni, just tätä tarkotan. Voi vittu että naiset on tyhmiä! Jos mies ei ole halunnut lasta, niin silloin sitä ei väkisin tuputeta. Jos naisillakin on jumalauta oikeus omaan kroppaan ja lapsettomuuteen, niin se kyllä suodaan perkele miehellekin.
Se, että sukulaiset on tekemisissä, sille ei voi mitään ja itse en siitä repisi stressiä, se on heidän valintansa.

siis enhän mä oo missään sanonu et tapais...nimen omaan kirjotin et ei oo mies ees ikinä nähny koko lasta

Noi äijät on sit oma lukunsa, en huolisi miestä joka ei ota vastuuta jälkikasvustaan. Kun se pippeli on pimppiin työnnetty ja lapsi maailmaan puskettu, täytyy lopettaa vinkuminen ja omaan napaan tuijottelu ja kantaa vastuunsa! Yök sentään. Aikuinen mies ja itsekäs kuin pikkukakara. Miten sellasesta nysväjampasta ees on sulle mieheksi?

ei kai se lapsen äiti oo koskaan tuputtanu,vahinko lapsi kysees...hyvä vaan et mies ei oo tekemisis mut vituttaa jos se joskus muuttaaki mielensä ja sitku me senkaa saadaan lapsii niin ne ei oo miehen ensimmäisii..

Empä taitas alkaa. Tuo ettei tapaa lasta on kyllä semmonen varoistusmerkki joka näkyy kauas. Ehkä sitten jos en itsekkään koskaan haluis lapsia ja miehellä tai itsellä ois piuhat poikki.

Hoitaako tämä "mies" kaikki muutkin epämiellyttävät asiat elämässään leikkimällä, ettei niitä ole olemassakaan? Onneton tuhvelo. Olisi ehkäissyt.

Jos nyt tulee taas "ehkäisy petti eikä akka suostunut aborttiin, buhuuuuuu" -kortti, niin sen varalta: Raskauden riski ja vastuu mahdollisesta lapsesta on JOKAISEN harteilla, joka leikkiin ryhtyy.

Mihin ihmeeseen sä ap tarvitset tuollaista luuseria? Mitä luulet tapahtuvan, jos teillä on joskus lapsia ja eroatte?

Aina kun mies ja nainen ovat yhdynnässä, on raskautuminen mahdollista. Miehen on turha vinkua ja monkua, sillä jokainen normaaliälyinen aikuinen tajuaa, että lapsi saattaa saada alkunsa ehkäisystä huolimatta. Toki se silloin on harvinaista. Mahdollista se silti on.

Mä jättäisin AP tuollaisen miehen kyllä oman onnensa nojaan. Voi luoja mikä kusipää. Vastuuton paska. Ei halua tavata OMAA LASTAAN ?! No hyvä vaan, ettei tapaa. Sillä kukaan lapsi ei ansaitse tuollaista löllömunaa isäkseen..
Oli se lapsi vahinko tai ei, niin se isä on yhtälailla "syyllinen" lapsen olemassaoloon.

Oksettava äijä. Olet sinäkin AP kyllä aika oksettava, kun puhut tuohon sävyyn viattomasta lapsesta. Jos sinun asenteesi on se, että et halua nähdäkään lasta, niin etsi sellainen mies, jolla ei niitä lapsia ole missään muodossa.

Lapsi ei haittaisi, mutta se haittaisi, jos mies ei olisi omasta vapaasta tahdostaan tekemisissä lapsensa kanssa.

Ei menisi meidän arvomaailmat ihan yksiin moisen ukon kanssa.

Lapsi ei haittaisi yhtään. Se haittaisi, että vaikka lapsi on suvun elämässä, mies ei lastaan näkisi. Ymmärrän, että mies ei tapaa lastaan jos ei ole siitä aikanaan tiennyt ja ei ole mitään yhteyttä lapseen ja sen äitiin. Mutta jos sukukin tietää lapsesta, en katsoisi tuollaista luuseri miestä hyvällä. Sukua arvostaisin.

nosiis ei mua haittaa ettei mies nää ikinä sitä lasta,ku ei must ois miksikään äiti puoleks..
ei mua eka häirinny koko homma yhtään,mut sit alko vituttaa ku kerran yksis synttäri bileis miehen kaverit alko puhuun kännis tost jutust..ja sen jälkeen vituttanu aika usein..
ei me ihan vielä olla lapsii tekemäs,mut mäoon 24 ja emmä aatellu yli kolmikybäsenä muksui vääntää..

Kuumimmat

Yhteistyössä