Vuoden yrittäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nasuppi, tikutin kerran aconeilla mutta ne ei sopinut mulle just sen takia kun ei saa aamupissasta testata. Joten nyt mulla on sikakalliit clearbluet vai mitkä ne nyt on. Apteekista ostin. Kuitenkin osaan bongata sen oviksen niin hyvin (ja se on yleensä aina samana kp:nä) että mulla menee vaan yksi tai kaksi ovistikkua kuukaudessa, niin ajattelin ettei haittaa vaikka ovat vähän kalliimpia. Mukavuudenhaluinen minä :)

Kuullosti muuten hyvältä toi haaveiden tavoittelu, rohkea veto, go nasuppi!! Ja älä anna pikkumasennukselle tilaa ollenkaan, se on tällaista ylämäkeä ja alamäkeä. Välillä voi ja pitääkin varmasti surkutella mutta kyllä se vielä hyväksi muuttuu! Tsemiä sinne! Oliko teillä muuten miehen simpat tutkittu? Mua vähän jännittää se, olisi edessä tässä ihan pian...

... niin, siis Nasuppi niistä ovistesteistä vielä, eli joo, niissä on eroja sen aamupissan suhteen. Joku puhui, että Prismastakin saisi jotain sellaisia joita voi käyttää aamupissaan. Suht edullisiakin pitäisi olla kait. En nyt muista niitten nimeä... Koitapa tsekata seuraavalla kauppareissulla!

Kiitos molly tiedoista ja tsemppauksesta!! :) Tossa just kun kirjoittelin tuota, niin tajusin miten hyvin asiat oikeastaan on, joten turha tässä on nyt antaa masennukselle valtaa.

Muistin tänään, että oon tosiaan nähnyt kaupassakin ovistestejä ja siellä ne on varmaan halvempia. Ostin itsekin apteekista ökykalliita Aconin testejä. Kauhistelin hintaa, koska viimeksi olin tilannut netistä ja ne oli tosi halpoja. Ja hukkaan menivät nämäkin rahat, mutta ei voinut tietää ja piti saada tikkuja heti. Ensi kerralla tsekkaan kyllä Prisman ensin :)

Miehen simpat on tutkittu ja oli niitä vähän vähemmän kuin normaalisti. Normaalisti on kai vähintään 20 milj., meillä oli 12 milj. siinä ekassa näytteessä. Lääkäri kuitenkin uskoo, että mun pco on se suurempi este ja että miehen näytteen laatuun on voinut vaikuttaa huono näytteenantotilanne. Ensi viikolla viedään toinen näyte, jonka tulokset selviää sitten samaan aikaan kuin kaikki muukin, eli kierron päätyttyä kun lääkäri soittaa.

Jännää on kyllä toi, että täällä (tai siis toisaalla) on jotkut tavanneetkin toisiaan. Täällä kun pulistaan ja on niin mukavaa, niin tulee kyllä mieleen, että olisipa kiva oikeasti joskus nähdäkin näitä ihmisiä ja jutella ihan kasvotusten, kun kaikki ollaan kuitenkin niin samassa elämäntilanteessa. Mutta menisikö siinä sitten tämä koko idea, kun täällä voi pulista rauhassa kenenkään tuntematta... Mene ja tiedä, olisi se kyllä kivaa :) Mitäs mieltä muut olette ja Vippe kerrohan kokemuksia siitä asiasta?

Tiistaina toi talitintti, teetä meidän naapuriin... Se päivä oli iloinen, vaan... eipä vielä eilinen.

Hei vaan taas! Molly ja Nasuppi, oottekste tilanneet niitä mammaksi.fi:n testejä koskaan? Eiks ne olleet aamupissasta tehtäviä myös? Muistelen niin. Ja on ne halvempia kuin apteekin ja kauppojen myymät. (tietenkin pitää muistaa tilata edellisenä päivänä)

Gallupista, kiva sinänsä kuulla millä aloilla te olette. Ja huippua Nasuppi, että oot uskaltanut repäistä ja antaa tilaa unelmille!

Minusta tuntuu useimmiten, että oon ihan oikealla alalla (musiikkia). Oon paljon ihmisten kanssa tekemisissä, mutta kuitenkin sopivissa määrin saan tehdä töitä itseksenikin. Mutta välillä sitä miettii, että ehkei tarvitse koko ikäänsä tehdä samaa työtä. Kivahan se ois opiskella jotain uuttakin (muutakin kuin tämänhetkiseen alaan liittyvää.) Lapsena haaveilin ensin kaupantädiksi ryhtymisestä ja sitten opettajaksi. Haaveillaan edelleen jostain, unelmat ovat tärkeitä!

Moikka!

Ensiksi tervetuloa Niiskulle! Tänne mahtuu mukaan kyllä. :)

Molly, hienoa että ovis on taas pongattu. Ja tärppi varma! ;) Mutta kinkkinen juttu nyt, että miten sen peuhaamisen kanssa.. Tänää vaiko aamulla.. Jostain oon kuullu että aamulla olis simpat virkeimmillään ja paras tärppimahdollisuus.. Mutta jos ovis onkin nyt heti ja aamulla onkin myöhäistä.. Tietty jos teillä on edellisestä peuhusta vaan pari päivää, niin säästäisin kyllä aamuun. Älkää sitten nukkuko pommiin!! Mutta eikös joku täällä sanonu, että kunhan kerran viikossa harrastaa seksiä, nii silläkin on tarpeeks mahiksii tärppiin.. Että tiedä ny sitten.

Nii ja siitä tapaamisesta. Oli tosi kiva tavata nettituttuja, (ihan kaikki meistä ei kyl tapaamiseen päässy) ja kuten uuden tapaamisen suunnittelusta voisi päätellä, tapaaminen oli erittäin onnistunut. :) Tultiin tosi hyvin juttuun ja ei ainakaan kirjottelun tahtia yhtään ole haitannut se, että tavattiin. Olihan se jännää, mutta kuitenkin samassa veneessä kaikki oltiin. :)

Nasupilla hieno ja rohkea veto! Onnittelut siitä! :) Mää työskentelen tällä hetkellä palvelualalla, mutta opiskelen samalla yliopistossa YTM:ksi. Tänä vuonna pitäis gradu repäistä ja sitten näkee, mihin mennään..

molly mua alko kiinnostamaan, mitä merkkejä on ollu? oon itekki melko taikauskonen meinaa... =)

täälläkin masennus pukkaa päälle, mikään ei oikein huvita ja aamusin on NIIIN vaikea raahautua ylös sängystä... töissäkin eräs raskaana oleva näytti taas niin hehkeeltä, kauniilta ja onnelliselta masunsa kanssa. mä oon tähän asti selvinny ilman pahempia kateus kohtauksia, mutta tänään se sitten iski. johtuu varmaan siitä, kun on muutenkin mieli maassa. eilen iteä tillitin miehelle, että me ei ikinä saada lasta... byäääääääääää =)

mun toiveammatti oli pienenä psykologi ja opettaja. hoitoalaa opiskelen, joten ei kaukana lapsuudenhaaveista mennä.

lainaus viikon neljä jännäysketjusta, aliaksen sotasuunnitelma, aika hyvä vai mitä? =)

No, päätin seuraavaa:
1) Menen käymään gynellä tarkastuksessa ja samalla kysyn siitä klamydian ja lapsettomuuden yhteydestä tarkemmin
2) Tilaan ihan saatanasti ovistikkuja ja tikutan vaikka saatana joka päivä
3) Ostan litroittain greippimehua ja juon lasin punaviiniä ensi viikolla joka päivä
4) Varaan ajan aromaterapiaan ja kerron toivovani raskautta (seitsemän kuukautta yrittäneellä ystävälläni tämä toimi heti!)
5) Harrastan miehen kanssa kivaa VÄHINTÄÄN joka toinen päivä
6) Nukun tyyny pyllyn alla ja/tai käytän kuukautiskuppia, jotta simpat eivät pakene väärään suuntaan

voisin tosiaan alkaa jo harkita.. hih.. ja lisäisin vielä multitabs spesial 2+

Huomenta vaan, kiirettä pukkaa...

Mammaksitestejä en ole kokeillut. Vippe, hauskaltahan toi kuullosti että treffasitte! Mä voisin ehkä kyllä kans, just jos olisi suljettu porukka. Vaikka toisaalta on tää näinkin tosi kivaa! Ja riittää ihan hyvin tällainenkin foorumi ja jutustelu in cognito :)

Eilen illalla nipisti niin kovasti alavatsasta että ajattelin et ei sitä uskalla jättää täksi aamuksi... No, melkein kolmen vuorokauden tauko edellisestä kerrasta tuli kuitenkin, että eiköhän ne simpat saanu kerätä voimia ihan tarpeeksi. Ja aamulla oli pakko vielä varmistaa...

Ei vitsi, täytyy palailla juttusille myöhemmin tai joku toinen päivä, nyt pitää lähteä kierrokselle, on kauheesti ohjelmaa.

Ps. Tosi kivaa lukea millä alalla porukka on ja mitä miettii just uravalinnoistaan jne. Hauska galluppi!

Helou naiset,
Täällä ja taas ja uskokaa pois; yhteydet meni taas melkein viikoksi! Plääh! Mutta nyt pelaa taas. Tässä välissä on jo tapahtunut ties mitä täälläkin. Luin nopsasti viestejä ja olen pahoillani menkoista ja petturimiehestä!!! Ei todellakaan tunnu reilulta, että mies juoksee vieraissa ja kotona raskaana oleva vaimo=Onnea muuten raskauteen!Toivottavasti tilanne selviää. Itsekin oon aina sanonut, että mies saa lähteä, jos pettää, mutta ei se elämä ihan niin yksinkertaista ole. Vasta kun se tulee omalle kohdalle, niin tietää, ettei kaikki mene ihan niin kuin elokuvissa. Tsemppiä!

Omasta navasta...menkat on juuri menossa ja kp 5 eli sama tahkoaminen jatkuu kuin jo syksystä 04! Psn:n vastaukset tuli ja progesteroni-arvo oli koholla (laitoin jo siitä kysymyksen erikseen) hiukan 540 (pitäis olla alle 500). Miehen simonäyte on viemättä ja vasta sitten saa lääkäriajan. Mitähän tuo mun kohonnut arvo tarkoittaa? Onko jollain tietoa? Huolestuttaa kyllä, vaikka on ilm. vain hiukan koholla..

Mutta...nyt täytyy mennä ja palataan taas, mikäli yhteyden pelaa=)

Moips tytöt!

Kiva Manna että oot taas päässy nettipimennosta. Ompa teillä inhottavan epävakaa yhteys.. :( Ja pahoittelut tädistä! :( Prolaktiinista en kyllä osaa sanoa varmaks mitään. Mut se on vissiin se hormoni, joka maidontuotantoon vaikuttaa, ja siten voi estää munasarjojen normaalin toiminnan. (vrt. imettävät naiset ei raskaudu) Mutta ei toi kuitenkaan kauheen hälyyttävältä vaikuta, ei oo kuitenkaan niin kamalasti koholla.. Ja eiköhän tuohonkin kuitenkin keinot ole. :) Tsemppiä!

Molly, nyt on kyllä peukut pystyssä! :)

Jaahans, vähän ollu hiljaista ny..

Mää en kestä, kun alkaa taas olla kierto loppupuolella, niin sitä kuvittelee jo kaikenlaista.. Mitään oireita ei oo, mutta niitäkin aina keksii.. kp on 23 muistaakseni, mutta kierrot on kuitenkin huidellu välillä 35, ettei sikäli vielä ole kauheesti jännättävää.. Ja sit vielä päällimmäisenä on ajatus, että ""Apua! Jos mää oonkin raskaana! Kääääk!"" Vaikka sitä toivoo.. Sekopäistä. :)

Näitä keksittyjä oireita ovat nippailut, rintojen aristus, satunnaiset vilutuskohtaukset, väsymys.. :) Noita nyt on ollu joka kierrossa, ei näistä kannata innostua. Mutta aattelin ny jotain kirjotella. ;)

hiljasta tosiaan täällä. mulle oli tullu meiliä ennustaja madam mammalta =) hih. helistimen sivulta luin, että hän ennustaa korteista. oli pakko kokeilla, kun kaikki muutkin siellä olivat lähettäneet meiliä madamille. noh vastaus oli, että tyttö ja poika lokakuussa 2006!!!!!!! HIH. täytyisi siis tästä kierrosta tärpätä ja vielä kaksin kappalein... no, tsoukkimielellä =) vaikka ainahan sitä haavailla saa, että ennustus pitää paikkansa ;)

hyvää torstaita kaikille..

Täti saapui, lymyilee tosin vielä eteisessä.. Tulis nyt vaan reippaasti perille asti, että lähtis sit taas nopeesti poiskin. Kivut on vielä ihan tavan menkkakipuja. Oon tosin napsinut särkylääkkeitä vähän niiku ennakoiden. Erikoista, edellisiin menkkoihin verrattuna, on että vuoto alkoi heti ihan kirkkaana. Aluksi oli melkein niiku oranssia, vaikka tavallisesti tuhruttaa tosi tummaa. Mitäköhän seki meinaa =/

Ensi viikko alkaa ihanasti kampaajan penkillä. Sain vihdoin varattua ajan hiusten leikkaukseen. Jotain pientä piristystä tähän pimeään aikaan.

Niisku oli saanu postia ennustajalta. Kuulosti hauskalta. Mistä sitä ""postia"" vois tarkalleen ottaen tilata? Vois itekkin kysästä, et mitä siellä korteissa sanotaan. =)

Helou sisaret,
Täällä menossa kp ""jotain"" eli menkat loppumassa ja taas alkaa uusi elämä=) Sain jälleen kerran postissa ovistikkuja, mutta kotitesit.com lähetti nyt jotain muuta kuin aconeita?! Noh, kokeillaan. En olekaan tikuttanut muutaman kuukauteen, kun suutuin leikistä ja ajattelin unohtaa koko tikuttelun, mutta taas tuli tilattua...
Fiilikset on ollut tosi sekavat jostain syystä..on paljon muita mjrheita ollut ja ne tuntuu vielä kaksinkertaisilta, kun oikein antaa niille vallan=( Prolaktiiniarvo mietityttää, mutta tuskin se mitään vakavaa on..toivotaan niin. Mies lupasi hoitaa simpat tutkittavaksi ensvkolla ja saadaa sitten varailla aikaa lääkärille. Se inhottaa ja jännittää. Pelottaa, että sanovat kovan tuomion miehen simoista ja sitten en kestä. Kumpa ""vika"" olisi mussa, jaksaisin ehkä sen paremmin kantaa. Tai oikeastaan, kumpa lääkäri sanoisi, että ""ei mitään hätää, lupaan, että tulet raskaaksi""...

Miten muilla menee? Ketäs me jännäillään?

Onpas täällä ollut tänään hiljaista. Mistähän täällä keskusteltiinkaan, en meinaa muistaa. No, omaa napaa sen verran, että nyt on käyty antamassa se progesteroni-näyte ja nyt sitten vaan odotellaan tuomiota siitä ovuloimattomuudesta. Eiköhän se ole aika selvä tapaus, mutta ihan kiva kun lääkäri soittaa ja voi sitten jutella tulevista hoidoista, koska clomeja en suostu enää suuhuni pistämään, sen verran järkkyä on ollut tämä närästys!

Mäkin olen joskus tilannut noita tikkuja netistä, oisko ollut nettiemo tai jotain... Silloin sain niitä Aconin ammattilaiskäyttöön tarkoitettuja tikkuja. Nyt en tiedä tilaanko mistä ja tilaanko, kun kaikki on niin auki. Odottelen vaan sitä 7.2. ja lääkärin soittoa kuin kuuta nousevaa. Ja yritän sillä välin olla ajattelematta sen kummemmin näitä asioita, kun tilanne ei muuksi muutu. Ja koitan hoitaa tätä refluksia, joka on tehnyt elämän aika hankalaksi. Tuntuu kuin ois raastinraudalla vedelty ruokatorven yläpäätä... Hyi, olipas kiva kuvaus. Clomit tuntuvat kumonneen tehon refluksilääkkeistä, joita oon syönyt päivittäin jo vuoden ajan :(

Ai niin, sitä mietin, kun lääkäri sanoi, että jos menkat ei oo alkanut 6.2. eli kierron 29. päivä, niin pitäisi tehdä raskaustesti. Ja hän soittaa sitten seuraavana päivänä, niin katsotaan mikä on tilanne. No nyt kun ovis jäi bongaamatta ja puuhastelutkin sen vuoksi vähiin, niin en viitsisi tuhlata rahaa testiin, kun tuntuu ettei raskautuminen tässä kierrossa ole mahdollista. Eivätkä mun menkat ilman primoja oo niin tasaiset ollu, ja nyt en syö primoja, koska clomien pitäisi ajaa saman asian, jos ne toimivat. Ja mullahan ne eivät tainneet toimia. Eli kierto voi venähtää siitä 29 päivästä helposti. Mitenköhän tässä pitäisi toimia, voinkohan vaan jättää testin tekemättä ja sanoa lääkärille, että en koe tarpeelliseksi tehdä sitä tässä vaiheessa ja selittää tilanteen. Joskin hän näkee sitten verikokeesta oliko sitä ovulaatiota ja sitten jos olikin! Höh, menihän monimutkaiseksi ja ottaakohan tästä mitään selkoa... Mutta täytyy katsella tilannetta sitten lähempänä. Olihan vuodatus.

Mannalle piti sanoa, että sama fiilis oli mulla, kun odoteltiin tutkimustuloksia. Että toivottavasti se vika olisi vain mussa, koska se tuomio ei yleensä ole niin lopullinen ja on enemmän pelivaraa. No meillähän kävi ilmi, että vikaa on vähän meissä molemmissa, mutta kun nyt saataisiin mulle ovis, niin voisi kuitenkin onnistua. Ei oikein voi sanoa, että turha jännittää tai muuta sellaista, kun jännittää niin vietävästi kuitenkin. Mutta kerran se kirpaisee ja sitten alkaa asioiden selvittely, hoidot yms. ja kyllä se tieto siitä, missä vika piilee, on kuitenkin kullanarvoinen.

Nyt saunomaan, leppoisaa pe-iltaa!

nyt vuodatan...

on perjantai-ilta, minä yksin kotona, kp ehkä 1 tai 2 ja kivut alkaa olla taas sitä luokkaa, ettei tiedä miten päin oisi. =( Byäääh... Pitää vaan oottaa että auttaako 1X burana 400 ja 1x panadol 500 annos. Ei ois enää kun 5 yötä lääkäriin.

nyt sänkyyn sikiö-asentoon... jospa olo helpottus =/

Pahoittelut Pepille tädistä.. Ikävää, kun on noin kovat kivut.. :( Sikiöasento on mulla yleensä aika toimiva.

On alkanu itelläkin tulee jomotuksia. kp25 menossa, eiköhän tässä pian täti kurvaa tännekin..

Nasupilla nyt pienoinen dilemma sen raskaustestin kanssa. Ei kyllä varmaan houkuta yhtään turhan testin tekeminen, ja maksaa siitä ilosta.. Toisaalta neuvolassa sen sais ilmaiseksi, mutta on siinäki vaivansa.. Mutta kaipa se olis tehtävä, kun lääkäri nii määrää??

Eipä kai tänne ihmeempiä. Mukavaa viikonloppua!

Hyvää viikonloppua!

Voih, harmittelut Pepille täältäkin. Minulla kivuissa tuntuu auttavan myös kuumavesipullo (särkylääkkeitten kera)... Helpottaisikohan sinullakin?

Vippe, älä vielä anna periksi. Eihän sitä tiedä varmaksi (tai kyllähän sen yleensä tietää), mutta toivoa on kuitenkin!

Nasupille voimia... Jospa se ovis sieltä tulisi jollakin konstilla ensi kierrossa kuitenkin. Hyvä, että kävit lääkärillä ja teitte sen progetestin.

Mulla on ollut ihan ok viikko. Nyt on kai jotain kp11 tai 12 menossa. Rinnat alkoivat jo paisua, joten ovis voisi tulla tässäkin kierrossa. Ehkäpä jo viikon sisällä... pitää alkaa taas tikuttaa.

Minulla on työssä sellainen ryhmä, jossa on äitejä vauvoineen. Vähän jänskäsin, että kuinkahan jaksan olla siinä porukassa, mutta yllätyin itsekin, että tosi hyvin. Täytyy nyt toivoa, ettei tulisi mitään hirveää takapakkia tämän kevään aikana vauvayrityksessä, jotta sen ryhmän kanssa jaksaa jatkossakin. Oon kyllä ihan myyty, kun ne vauvat vähän vaan vilauttelee hymyjään... :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Plääh, täällä tuhrutaan.. Vähäistä kyl, mut punaista tuli jo paperiin, et kyllä se siitä runsastuu.. Jäänee kierto 25 päivään siis tällä kertaa.

Kyllä v***tti aamulla. Nyt elämä taas voittaa..

eli noita vauvaennustuksia voi lähettää kahdelle eri tyypille:
madam.mamma@luukku.com
ennustajaelli@luukku.com
ja lähettää sinne oman ja miehen syntymäajan. elliltä sain vastauksen muutamassa päivässä ja madamella kesti vähän kauemmin. elli lupasi kolme tyttöä, aikoja en muista ja madame lupas tosiaan tytön ja pojan lokakuussa 2006. tuliskin noin pian ja vielä oikein kaksin kappalein ;)

Moikkelis..

Mun viikonloppu meni sit kipujen kans taistellessa. Eikä taistelu oo vielä ohi. Lauantaina nousi kuume ja eikun vaan lääkäreissu edessä. Tk:n kautta keskussairaalaan, jossa gyne ultrasi. Paise oli edelleen siellä ja epäilykset endosta vaan suureni. Keskiviikkona ois kontrolli käynti ja ""hyvällä"" tuurilla leikkaus jo loppu viikosta. Jippii, että asiat lähti rullaamaan.. Lääkärikin sanoi, että saan siinä mielin olla iloinen, kun oireita on ja asia voidaan ""korjata"". Ilman näin isoja oireita en varmaan saisi näin nopeata palvelua. Seuraavat menkat (jos en sitä ennen raskaudu) saan jo toivon mukaan viettää ilman näitä tuskaisia kipuja ja kuumetta.

Pitääpäs minunkin kirjoittaa ennustajaeukolle, jos uskallan =/ Vaikka en toisaalta olekaan kauhean taikauskoinen, niin kammottavaa ois jos eukko vastais, ettei lapsia ole näkyvissä. Pitää vielä miettiä..

Heippa tytsyt! Taas viedään uutta viikkoa, toivottavasti koko viikon paistaisi tällä tavalla aurinko :)

Pahoittelut Vipelle tädistä :( Mä oon huomannut, että vaikka se kirpaisee ja masentaa niin vietävästi kun menkat alkaa, niin paras vaihe on kuitenkin aina se menkkojen loppumisesta ovikseen, kun ei tarvitse jännäillä ja voi vaan keskittyä siihen puuhasteluun ;)

Peppi, voi kurjuus miten pahaksi sun tilanne meni! Mutta ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin, kun pääset nyt sitten nopsasti operoitavaksi. Mä ainakin jouduin odottamaan endo-laparoskopiaa monta kuukautta. Toivottavasti saisivat korjattua tilanteen ja toivut nopsasti!

Kaislan työ kuulostaa mielenkiintoiselta. Tosin oma mieltymykseni on eläinten parissa työskentely, mutta lapset ovat myös niin ihanan viattomia. Toivotaan tosiaan, että sulla tärppäisi pian ja pikkunen myös pysyisi kyydissä tällä kertaa. Sitten jaksaa työnkin paremmin mielin, vaikka toisaalta ne lapset varmasti onnistuvat kyllä piristämään.

Menin sitten ja lähetin sähköpostia Niiskun vinkkaamalle Madame Mammalle... Ennustus on, että saamme pojan syyskuussa 2006! Sehän tarkoittaisi, että olisin nyt raskaana, joten aika pieleen taisi tuo ennuste mennä... Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, vaikka se ovis olisikin ollut ;) No, samassa ennustuksessa sanottiin, että saamme tytön vuonna 2011 ja toisen pojan vuonna 2014. Jos luoja vain suo, niin ei me kyllä noin kauan odotella sisaruksia esikoiselle. Mutta tulisi nyt ensin se esikoinen...

Lainasin kirjastosta kirjan Vauvakuume by Jane Green. Tosi hyvä ainakin tähän asti, ekalta sivulta asti on ollut tuttua tavaraa (puuhamisen jälkeen jalat ylös ja sitten pyyhitään niitä laikkuja lakanasta... ;)). Suosittelen, se on ainakin itseäni piristänyt kummasti.

Terveiset nettipimennosta! Jostain kumman syystä koneeni ei päästänyt minua tälle foorumille, muille sivuille kyllä pääsin. Nyt on ongelma ratkaistu, jotenkin virusturva v*ttuili...

Täällä kp 21/26-29. Rinnat vähän kipeät kun niitä oikein painelee ;). Keskikierrossa oli yhden päivän rinnat kipeenä, kipuilu hävisi ja tuli nyt takaisin mietona. Odottelen vain 14.2, jolloin mennään sinne lekurille.

Ajatukset on olleet ihan muualla nyt, nimittäin häissä! Vihkisormus ostettiin viime viikon lopulla! Sain unelmieni sormuksen; keltakultainen sormus yhdellä isohkolla timantilla. Nyt ei vaan malta odottaa milloin sen saisi sormeen :). Kutsukortit on myös työnalla. Kivaa, saa hyvin ajatukset pois vauvoista!

Yhteistyössä