Vuosi seurusteltu, ostin miehen äidille joululahjan, eikä hän halua esitellä meitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Me ollaan vuosi seurusteltu virallisesti miehen kanssa, mutta hän ei halua esitellä minua äidilleen. En ole koskaan ottanut puheeksi, koska hän ei itse ole ottanut puheeksi että esittelisi minut äidilleen.
Ostin miehen äidille joululahjan, koska ajattelin että tänä jouluna hän vie minut näytille.
Hän sanoi että kiitos lahjasta, hän sanoo että lahja on häneltä.

Hän ei myöskään esittele minua kavereillensa, ei halua minua mukaansa omiin juhliinsa missä olisi esimerkiksi työkavereita jne.
Minun kavereihin hän on tutustunut ja olemme viettäneet iltoja ja pitäneet hauskaa.
Olen avoimesti tutustuttanut ja kutsunut erilaisiin illanviettoihin.
Olemme vierailleet minun kaverini luona tuhannen kilometrin päässä, mutta hän ei halua näyttää minua kavereilleen.

Missä vika?
Hän ei voi hävetä minua, olen nätti ja sivistynyt, en kiroile, en syljeskele, olen takuuvarmasti tapakasvatettu. Ainoa mikä minulta puuttuu on yliopistokoulutus, olen pelkkä lähihoitaja. Häpeääkö hän ammattiani, en tiedä.
Mutta asia alkaa jo hieman häiritsemään.

Ehkäpä hänellä on jo joku joka on esitelty ystäville ja äidille ja sä olet vaan se kakkoshoito? Tai sitten mies ei pidä suhdettanne niin vakavana kuin sinä. Eli sinä ajattelet että seurustelette ja mies ajattelee että pidätte vaan hauskaa ja homma ei johda sen pidemmälle...

Olen akateeminen nainen ja enkä ollenkaan väheksy lähihoitajan ammattia. Teet arvokasta ja tärkeää työtä. Minä keskustelisin miehen kanssa ja kysyin, että miksi hän tekee näin. Puhumalla saat asiat selville. Sano myös miehellesi että sinua loukkaa tällainen hänen käytös.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Olen akateeminen nainen ja enkä ollenkaan väheksy lähihoitajan ammattia. Teet arvokasta ja tärkeää työtä. Minä keskustelisin miehen kanssa ja kysyin, että miksi hän tekee näin. Puhumalla saat asiat selville. Sano myös miehellesi että sinua loukkaa tällainen hänen käytös.

Kiitos sanoistasi :)
Olen kysynyt joskus miksi hän ei esittele minua, vastaukseksi sain epämääräisesti että hän mieluiten viettää aikaani kanssani kahden.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen kysynyt joskus miksi hän ei esittele minua, vastaukseksi sain epämääräisesti että hän mieluiten viettää aikaani kanssani kahden.

Sano miehehellesi, että mielelläsi tutustuisit miehesi äitiin ja olisi tosi mukavaa jos hän esittelisi teidät toisilleen. Sano, että ihan odotat, milloin te voisitte tutustua.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Tai jos miehes on eronnu ja eikä kehtaa myöntää äitilleen ja kavereilleen löytäneensä uutta vaan pitää vanhaa kulissia yllä valhein...

Ainakin minusta hän oli vapaa kun aloimme tapailemaan.
Mutta ei sitä tiedä, ehkä jotain tällaista on takana. En osaa sanoa.

Hänellä oli avovaimo joskus, mutta tästä on tietääkseni neljä vuotta kun he erosivat.
Ehkä hän ei vieläkään ole kertonut äidilleen erostaan? :D

Tai jos miehes on eronnu ja eikä kehtaa myöntää äitilleen ja kavereilleen löytäneensä uutta vaan pitää vanhaa kulissia yllä valhein...

Hänellä oli avovaimo joskus, mutta tästä on tietääkseni neljä vuotta kun he erosivat.

Niin tai jos jokin "äitin suosikki miniäehdokas" jättiki hänet just ennen teidän tapaamistä niin hän ei kehtaa äitilleen kertoa vaan edelleen pitää kulissia yllä ;) Ei muutaku kintut ristii niin pari viikkoa ja alkaa tulee tekstiä ;) :P

Sano miehehellesi, että mielelläsi tutustuisit miehesi äitiin ja olisi tosi mukavaa jos hän esittelisi teidät toisilleen. Sano, että ihan odotat, milloin te voisitte tutustua.

Näin varmaan koetankin tehdä :) Kiitos neuvoistasi :)

Tosi ikävää tuollainen on kyllä.

Minä joskus erehdyin seurustelemaan 10kk yhden tapauksen kanssa joka ei halunnut esitellä minua kenellekkään ja kyllähän se syykin sitten selvisi lopulta..ei ollut vaimoa ja lasta, mutta oli tyttöystävä jonka kanssa olivat olleet jo pidempään. Toivottavasti ei mistään tällaisesta kyse ole.

Ota asia kunnolla puheeksi, kerro että todella tahtoisit tavata äidin ja hänen kavereitaan yms.

Niin tai jos jokin "äitin suosikki miniäehdokas" jättiki hänet just ennen teidän tapaamistä niin hän ei kehtaa äitilleen kertoa vaan edelleen pitää kulissia yllä ;) Ei muutaku kintut ristii niin pari viikkoa ja alkaa tulee tekstiä ;) :P

:D Tätäkin voisi kokeilla :D

Tulee mieleen juuri tuo, minkä joku jo mainitsikin, että ehkä häpeääkin niitä muita eikä sinua? Minulla kovin paikka esittelyssä on juuri ollut se, että pelkään vanhempieni nolaavan minut. Miehellä taas on jotain sellaisia vanhoja kavereita, joita ei juuri tuosta syystä oikein halunnut minulle esitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
Tosi ikävää tuollainen on kyllä.

Minä joskus erehdyin seurustelemaan 10kk yhden tapauksen kanssa joka ei halunnut esitellä minua kenellekkään ja kyllähän se syykin sitten selvisi lopulta..ei ollut vaimoa ja lasta, mutta oli tyttöystävä jonka kanssa olivat olleet jo pidempään. Toivottavasti ei mistään tällaisesta kyse ole.

Ota asia kunnolla puheeksi, kerro että todella tahtoisit tavata äidin ja hänen kavereitaan yms.

Tapahtuipa sinulle kamalasti :( Olen kyllä ollut miehen luona, en ole sieltä mitään naisen tavaroita huomannut. Ihan alusta asti olemme olleet toistemme luona, mutta emme ns julkisesti.

:D Tätäkin voisi kokeilla :D

Nii ja jos hän ei ole vailla sitte niin seksistähän saa aina hyvän riidan aikaan niin muutki luurangot tulee esiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Tulee mieleen juuri tuo, minkä joku jo mainitsikin, että ehkä häpeääkin niitä muita eikä sinua? Minulla kovin paikka esittelyssä on juuri ollut se, että pelkään vanhempieni nolaavan minut. Miehellä taas on jotain sellaisia vanhoja kavereita, joita ei juuri tuosta syystä oikein halunnut minulle esitellä.

Minäkin häpeän omia vanhempiani, enkä ole koskaan halunnut esitellä sulhasehdokkaita heille.
Mutta nyt kun esikoistamme odotan, niin olisi mielestäni jo korkea aika.

Yhteistyössä