wc-asiaa! G: käyttääkö lapsesi pottaa julkisissa vessoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kas näin;22313720:
Aletaan me aikuisetkin käyttään housuvaippoja, ku ajellaan autolla, ettei tartte käydä yleisessä wc:ssä. Mahtaa olla kivaa pisuvaipoissa.

Aikuiset nyt helposti ajaa 10-12 tuntia käymättä vessassa välillä, joten mitä turhia

Kyllä jos oli pakko. En nyt viittinyt lähteä käsilaukkuunkaan pottaa tunkemaan jos reissulla piti vaikka pysähtyä kahvittelee...Autossa oli kyl potta sitten vaikka hotellihuoneeseen kun piti muitakin kamoi roudata sisälle.

[QUOTE="vieras";22313737]Aikuiset nyt helposti ajaa 10-12 tuntia käymättä vessassa välillä, joten mitä turhia[/QUOTE]

Heh, juu. Itse kestän muutaman tunnin maksimissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hätä;22313783:
Heh, juu. Itse kestän muutaman tunnin maksimissaan.

No siinä tapauksessa voisi aikuisille käyvät housuvaipat olla se kokeiltava vaihtoehto, jos ei itse pidä julkisista vessoista =)
Etenkin tienvarsivessat ovat todella iljettäviä, mutta niin on myös monet sisävessatkin.

Joo käyttää, en edes tajunnut että monen mielestä ne olisi inhottavia. Venäjällä olen kyllä joskus nähnyt sellaisia yleisövessoja, ettei sinnepäin viitsi hengittääkään, mutta Suomessa nyt yleisövessat on usein siistin oloisia. Enemmän kaikenlaisia germiittejä menee varmaan suusta sisään.

No ennemmin käytän lapsen siinä potalla kuin pöntöllä.Iljettää ajatella että joku herpespilluinen venakko on saattanut istua siinä pöntöllä ennenkuin nostan 2-vuotiaani paljaine pakaroineen siihen pissalle.* puistatus *

Yhteistyössä