P
Piparminttu-Pipsa
Vieras
Lauantaita kaikille!
Jes, tää kämppä alkaa näyttää ja tuntua pikkuhiljaa kodilta!
Ollaan urakoitu sikana ja tosiaan on saatu jotain aikaankin. Eilen saunottiin eka kertaa omassa saunassa ja täytyy sanoa, et oli aika luksusta
Huonekaluja on aika vähän eli pitää ottaa suunta kohti Ikeaa
Onneksi se on tossa vajaan neljän kilsan päässä
Tähän kämppään oli tehty lopputarkastus PUOLESSA VÄLISSÄ KUUTA! Elikä aivan idiootti systeemi sen kannalta, et eihän sillon voi tietää, mihin kuntoon tää asunto jää. No, nyt täällä on jo puhdasta ja aion todellakin olla tiukkana sen suhteen, et me halutaan kunnon korvaus sikolätin siivoamisesta...
HalloweenG: Hih, taidan olla ainoa, joka on osallistunut Halloween-juhliin. Olin nimittäin tutustumassa tulevaan työpaikkaani ja siellä pidettiin Halloween-pirskeet lapsille juuri sinä iltana. Join kammoboolia ja kauhistelin pelottaviksi naamioituneita tenavia.
Oli ihan hauskaa, vaikka eihän tollanen jenkkijuhla oikein istu suomalaiseen perinteeseen.
Thelma, toivottavasti saat selvyyttä sun ovisongelmiin. Se on tosiaan jännä, miten tunnollinen ennen oli ehkäisyn kanssa ja luuli, et suunnilleen samantien tulee raskaaksi, jos unohtaa yhden pillerin tai jotain. Mut vissiinkin naisen keho (ja mieli?) on sen verran monimutkanen, et kaikki ei ookaan niin yksinkertaista. Tuntuu, et melkein meillä kaikilla on joku ongelma? :/
ON: Kp3 menossa ja tuntuu, et nyt jo alkaa tuhruttelu. Mukavaa, jos menkat ei kestäis niin kauaa
Greippimehua on juotu tunnollisesti ja alan jo tottua sen makuun
Saapa nähdä, onko sillä mitään vaikutusta limatilanteeseen.
Tajusin muuten, et mehän aloitetaan ENSI KUUSSA yritys!!! Huimaa!
Vaikka käytännössä eka yrityskierron ovis osuu todennäköisesti vasta ensi vuoden puolelle... No mut kuitenkin ens kuu on viimeinen, jolloin käytetään ehkäisyä
Taidanpa lähteä laittamaan ruokaa. Se onkin eka kerta täällä
Tähän saakka ollaan suosiolla marssittu läheiseen Heseen... *myöntää nolona* Aurinkoista lauantaita kaikille!
Omppu, aivan mahtavaa että oot saanu kaksi viivaa tikkuun! Onnea hirmuisen paljon!!! *hyppii riemuissaan ja onnittelee ketjumme höpönassua* Ihanaa, et plussajuna löysi meidät pitkän tauon jälkeen!
Keiju, ymmärrän sua TÄYSIN tossa tupakanpolttojutussa. Itse inhoan kans yli kaiken tupakan hajua enkä varmaan vois ees elää sellasen miehen kans, joka polttais... Mun ex-poikakaveri (sitä ei voi kutsua edes mieheksi) poltti kans multa salaa, vaikka väitti lopettaneensa. Suutuin sitä samalla tavalla kuin Keiju... Eli olen kyllä hengessä mukana Keijuseni!
Oletko puhunut miehellesi, et tupakointi heikentää siittiöitä ja vaikuttaa muutenkin hedelmällisyyteen negatiivisesti? Voisko se saada miehesi ajattelemaan asiaa eri tavalla? Tsemppiä käännytystyöhön, tupakointi ei tod rulaa!!!
Viivi, oon melkeinpä satavarma, et suakin onnistaa pian, kun pääset lekurin kanssa ongelmien kimppuun!
Vaikuttaa siltä, et kiertohäiriöt on aika helppo hoitaa, kuten Helmiinan ja Ompun rohkaisevat esimerkit osoitti!
Ettet nyt vain Viivi taas rehkisi liikaa puolikuntoisena?! *epäluuloisena* Otithan rennosti kaupungilla etkä juossut tarjousten perässä tuulispäänä? 
Jes, tää kämppä alkaa näyttää ja tuntua pikkuhiljaa kodilta!
HalloweenG: Hih, taidan olla ainoa, joka on osallistunut Halloween-juhliin. Olin nimittäin tutustumassa tulevaan työpaikkaani ja siellä pidettiin Halloween-pirskeet lapsille juuri sinä iltana. Join kammoboolia ja kauhistelin pelottaviksi naamioituneita tenavia.
Thelma, toivottavasti saat selvyyttä sun ovisongelmiin. Se on tosiaan jännä, miten tunnollinen ennen oli ehkäisyn kanssa ja luuli, et suunnilleen samantien tulee raskaaksi, jos unohtaa yhden pillerin tai jotain. Mut vissiinkin naisen keho (ja mieli?) on sen verran monimutkanen, et kaikki ei ookaan niin yksinkertaista. Tuntuu, et melkein meillä kaikilla on joku ongelma? :/
ON: Kp3 menossa ja tuntuu, et nyt jo alkaa tuhruttelu. Mukavaa, jos menkat ei kestäis niin kauaa
Tajusin muuten, et mehän aloitetaan ENSI KUUSSA yritys!!! Huimaa!
Taidanpa lähteä laittamaan ruokaa. Se onkin eka kerta täällä
Omppu, aivan mahtavaa että oot saanu kaksi viivaa tikkuun! Onnea hirmuisen paljon!!! *hyppii riemuissaan ja onnittelee ketjumme höpönassua* Ihanaa, et plussajuna löysi meidät pitkän tauon jälkeen!
Keiju, ymmärrän sua TÄYSIN tossa tupakanpolttojutussa. Itse inhoan kans yli kaiken tupakan hajua enkä varmaan vois ees elää sellasen miehen kans, joka polttais... Mun ex-poikakaveri (sitä ei voi kutsua edes mieheksi) poltti kans multa salaa, vaikka väitti lopettaneensa. Suutuin sitä samalla tavalla kuin Keiju... Eli olen kyllä hengessä mukana Keijuseni!
Viivi, oon melkeinpä satavarma, et suakin onnistaa pian, kun pääset lekurin kanssa ongelmien kimppuun!