Wish a Baby 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maanantaita!!

No onpas Meiramilla jänskät paikat!! Älä nyt loppuviikkoon asti meitä piinaa, me kuollaan jännitykseen siihen mennessä ;) Vaikka ymmärrän kyllä tuon negan pelon... Se on kauhee tunne odottaa, että tuleeko kaks viivaa vai yks. Sydän hakkaa kahtasataa, kun vahtaa sitä testitikkua! Mutta jokainen päivä ilman tätiä on aina hyvä merkki, joten peukutus jatkukoon! Ja hyvä kun saitte jo lääkäriajan jatkotutkimuksiin, niin kyllä se siitä suttaantuu! Ehkä ette sitä tarvitsekaan... :) bd bd

Ja sit heti omaa napaa, elikkäs taas lääkärikuulumisia. Kävin siellä kysta-tsekkauksessa, ja siellä ne edelleen olla möllöttivät. :( No, hyvä puoli on se, että olivat kuitenkin pienentyneet sitten viime näkemän, joten jatkotoimenpiteitä ei ainakaan tässä vaiheessa tarvita. =D Se gyne epäili, että ne olis vaan jotain nesterakkuloita, jotka ei olekaan puhjennut. Eli munasolu ei ilmeisesti oliskaan irronnut, vaan rakkulat ovat vaan jatkaneet kasvuaan. Joku verikoe vielä otettiin varmuuden vuoksi, josta kanssa tutkitaan niiden kystien laatua. On ihanan helpottunut olo!! Eikä niiden pitäisi estää raskaaksi tuloa (mikä on vähän ristiriitaista, kun se yksit. gyne just sanoi, että tuolla munasarjalla ei tulla raskaaksi...). Tilannetta kuitenkin seurataan 3 kk:n päästä, ellen siihen mennessä ole tullut raskaaksi. Ja sain Terolut-reseptin kiertojen säännöllistämiseen. Se lääkäri sanoi ihanasti, että "jos nyt kuukautiset vielä alkaa, niin aloita sitten kierron 15. päivä", silleen että jos nyt jostain kumman syystä vielä tulisi menkat enkä olisikaan raskaana... No, tuskinpa nyt tästä kierrosta tärppää, mutta positiivinen olo jäi. =D =D =D
Kohdun limakalvo oli kuulemma hyvin paksuuntunut, mutta ei siitä varmaan vielä näillä kp:llä mitään näkyisikään, vaikka oliskin tärpännyt. Nyt vaan yritystä päälle ja seuraavat menkat saa luvan olla ne viimeiset! Jepjep.

Huh, kauhea vuodatus, mutta nyt on niin helpottunut olo!!

Niin, jugurttitamponia tuli sitten kokeiltua! :D Ja se auttoi!! Ainakin kutina hävisi, mutta valkkaria tulee edelleen, joten sain siltä gyneltä vielä hiivalääkkeen. Mutta ihan kokeilemisen arvoinen juttu se on, ja auttaa varmaan ainakin lievempiin oireisiin. Eikä oikeastaan sen ällömpi kuin ne reseptivapaat puikotkaan.

Syysmarjalle vielä lohtuhaleja anopin vuoksi. Onhan se surullista, että hän ei ehtinyt näkemään lapsenlastaan, mutta ehkä hän sitten kurkkii teitä sieltä pilven reunalta. (En ole mitenkään uskonnollinen, mutta musta on jotenkin kiva ajatella, että kuolleet seuraa meidän elämää kuitenkin siellä jossain...) Ja nimenomaan, elämä jatkuu, teidän uuden pikkuisen muodossa. :)

Kiva oli kuulla Tikrustakin pitkästä aikaa!! Ikävää, jos teillä on ollut hankalaa aikaa miehen kanssa, mutta hyvä, jos asiat on jo paremmin. Ja sulla on sitten Primolutit pitäneet kierrot kurissa, sekin on loistojuttu! Mennään me sitten vuoden ekaan plussajunaan, eikös? :)

Nyt täytyy mennä, kommentoin myöhemmin lisää... Ei pitäis olla päivääkään pois täältä, kun tulee niin paljon uutta luettavaa :)

Minäkin jännään täällä Meiramin puolesta! +++!!! En nyt muistakaan, koska kävit lääkärissä, että kuinka pitkä aika kului tuon jatkoajan saamiseen? Hieno juttu joka tapauksessa, vaikka tietysti toivotaan, ettei sitä tarvitakaan...

Kiva, että Tikrukin kävi pistäytymässä! Toivottavasti kriisi alkaa olla takana ja löydätte miehen kanssa pian taas yhteiselon ihanuuden. Ja plussapeukutukset tietysti sinne kanssa, jos ei tähän kiertoon niin seuraavaan sitäkin voimakkaammin!

Itellä ei mitään ihmeellistä, kp 23 tai 25. Ei mitään oireita :( Paitsi viikonloppuna oli ihan sellainen olo, että flunssa ois iskemässä, päätä särki ja oli tosi väsynyt ja aivot ihan "pumpulissa", höppänä olo. Vaan sekin meni sitten ohi, mitä lienee ollut. Mut meni viikonloppu aika rauhallisissa tunnelmissa kun yritin levätä mahd. paljon. Nyt ei oikein olis varaa tulla kipeeksi.

Viikonloppuna kävin ihan vähän jouluostoksilla, lähinnä ostamassa ompelutarvikkeita. Olen tänä vuonna innostunut tekemään suurimman osan lahjoista itse. Vaikka töissäkin on kiirettä, ja tuntuu ettei ehdi oikein valmistautua joulun tuloon, niin ompeleminen on ihan rentouttavaa puuhailua illoiksi.

Thelmalle piti vielä laittaa, että mulla ainakin heittelee lämmöt jopa 0,3 astetta sekä "alhaalla" että "ylhäällä", eli alkukierossa 36,2-36,5 ja loppukierrossa 36,6-36,9. En ole kyllä ihan täsmällisesti samalla kellonlyömällä mitannut, vaan on siinäkin ollut heittoa n. puoli tuntia.

Keiju oli ehtinyt väliin hyvine uutisineen, kun rustailin omaa tekstiä. Tosi hyvä juttu, ettei kystia (jos ne nut niitä olikaan?) tarvikaan leikata, ja että sait ne terotkin saman tien! Kyllä nyt elämä hymyilee Keijulle! Mahtavaa, tulin niin iloiseksi sun puolesta.

Ihanaa keiju että tuli hyviä uutisia lääkäriltä!!! Nyt sitten vain täys tohina päälle, ja onpa kiva että ette miehen kanssa heittäneet ihan nurkkaan vauvanteko hommia ;)
Jes jes jes :D

Sara, tuo on ihanaa jos jaksat värkätä joululahjoja itse! Ne on kyllä niin ihania lahjoja (siis itse tehdyt) Toivottavasti et tule kipeäksi!!!
Sullahan on kanssa lähellä nuo jännät päivät!
Ja pieni flunssahan voi olla raskaus oire!

nyt lähen kotiin nukkuu :D

Huaah, vielä tunti tehokasta työaikaa jäljellä..työpari lähti saikulle, niin käytän taas heti tilaisuutta hyväkseni :).

Todella kiva kuulla, että Tikrulla on kuitenkin kaikki hyvin. Ehti jo käydä vaikka mitä mielessä! Vaikeuksia tässä on ollut itse kullakin, mutta henkiin on jääty. Hyvä jos teilläkin jo helpottaa, suhteenkin kanssa! Itellä ei ole vieläkään kehumista sillä saralla..mutta, päivä kerrallaan.

Ja Keiju, hyviä uutisia siis! Kyllä kaikki järjestyy ja toivon mukaan pian tärppää teilläkin, Teroista ei ainakaan haittaa ole! Ja kiva kun olet saanut hiivastakin niskalenkin. (hih, ajattelin tota kirjaimellisesti, että hiivasta niskalenkki..joo, olen vähän väsynyt!)

Meiramilla on kyllä nyt ihailtava itsekuri :)! Kyllä mä olisin ratkennut testaamaan jo ajat sitten. Mutta, kunnioittakaamme Maustetyttömme päätöstä! Oireet kyllä vaikuttaa todella lupaavilta! bd

Omassa elossa ei juuri kommentoitavaa.. kp 16 ja etanana mennään... eilen tuli hommailtua ilman mitään, mutta tuskinpa nyt mitään alulle kuitenkaan lähtee. Ei ole vielä niitä tuttuja oviskipuja ollut, no, ehkä ihan pikkusen nyt taas tuntuu kuplaa ja rintoja vähän nipistelee (mulla ei yleensä, varsinkaan oviksen aikana). No, mut luotan kohtaloon, jos nyt jostain ihmeen syystä raskaus alkais vastoin lääkärin määräystä, niin sit varmaan olis niin tarkoitettu. No joo, en mä oikeesti usko, että alkais! Katellaan sitte yrityksen kanssa tossa tammikuun puolella, ehkä.

Hmm.. Sarallahan vois olla jotain tekemistä alkaneen raskauden kanssa tolla ohimenneellä hutjakalla olotilalla.. :) Itellä meinaan sillon plussausta edeltäen oli yhtenä päivänä just sellanen flunssatulee -krapulainen olo...tais olla jotain kiinnittymisen aikoihin... bd!

Ja Pp:llä kylvöt jatkuu, hyvä niin! Pitäähän sitä harjoitella, ilman muuta :) Oliskin kyllä aikamoinen pamaus, jos teillä heti tärppäis!! Toivon tietysti, että joo!!

Joo, ei nyt oikein leikkaa, taidan jatkaa työpöydän siivoilua..

Iltapäivää!

Voi miten jännät paikat Meiramilla on! Peukutan sulle ihan hurjasti, noi oireet kuulostaa niin lupaavilta. En tiedä muistanko väärin, mutta meinasitko jossain vaiheessa mennä terveyskeskukseen testiin? Samat pissatestithän ne siellä tekee, mitä itsekin kotona voit tehdä. Verikokeeseen ei kai kovin helposti saa lähetettä. Eli kipin kapin testaamaan vaan!! =D Ja hyvä tosiaan, että saitte lääkäriajan jatkotutkimuksiin. Vaikka uskonkin ettei sitä tarvita!

Keijullakin on hyviä uutisia kystien suhteen. Tosiaan hyvä, ettei niitä tarvitsekaan poistaa. Ja terokuuri tasaamaan kiertoja. Hyvä hyvä, asiat järjestyksessä siis. :)

Mukavaa kuulla Tikrusta pitkästä aikaa. Toivottavasti saatte asiat miehen kanssa kuntoon taas.

Täällä eräs morsian on ihan sekaisin ja pyörällä päästään. Melkein koko päivä on tullut vietettyä naikkareiden foorumilla. Vielä en sentään ole jäseneksi liittynyt... Hirveä määrä asioita ja juttuja ja ties mitä häihin liittyvää. Naimisiinmenosta saa halutessaan tehtyä näköjään hyvinkin massiivisen (ja kalliin) tapahtuman. Huh huh. :)

Sen olen päättänyt, että jos vaan mahdollista, häät pidetään paikassa, missä kaikki mahtuvat samaan tilaan. Naikkareissa oli niin paljon negatiivista palautetta siitä, että osa vieraista joutui istumaan eri huoneessa kuin morsiuspari eivätkä sitten nähneet tai kuulleet koko ohjelmasta mitään.

Kp 29. Tuhrua tullut eilisestä lähtien, mutta niin vähän että lasken päivät vielä tähän kiertoon. Mahaa kolottaa siihen malliin, että täti tulee varmasti ihan hetkenä minä hyvänsä.

Huu, miehen kanssa on puhuttu että jos (siis huom. JOS) jätetttäisiin kumit pois. Ja mentäisiin ihan TJOT-meiningillä sinne häihin asti. En oikein uskalla vielä innostua asiasta. Mitä jos tärppääkin heti ja olen sitten pahoinvoiva mustat silmänaluset omistava kuolemanväsynyt alkuraskauden oireiden kourissa sinnittelevä "hehkeä" morsian? =) En tiedä, tietysti haluan vauvan (ja vaikka heti), mutta nyt meinaan jänistää. Eihän se tärppi välttämättä edes tule ennen häitä. Mitään lopullista päätöstä me siis ei olla vielä tehty, ollaan vasta leikitelty ajatuksella.

Plussarikasta viikkoa kaikille! +++++

Pyörällä päästään oleva Riikka

Tervehdys!

Mä olen ihan kuolemanväsynyt. Lauantain juhlissa jaksoin keikkua melkein aamukolmeen, tulin kotiin nukkumaan vedoten päänsärkyyn ja kovaan meluun juhlamökissä. Eilen menin sitten heti jo enne puolta päivää auttamaa siivoamisessa, iltapäivällä oli polttarikokoontuminen ja illalla vielä tuli mun äiti miehen synttärikahville, huhhuh.
Leikisti juominen meni luullakseni hyvin läpi kaikille, ainakaan kukaan ei kysellyt mitään. Mä join ensin normaalista siideripullosta sitä alkoholitonta Copparbergiä (Kiitos vinkistä, en muista kuka sen antoi!) ja siirryin sitten viinattomiin drinkkeihin joihin laitoin leikisti viinaa sekaan... ;)
Jaksoin ihan hyvin porukan mukana, tanssit ja muut hullutukset sujui kivasti. Hassua miten tuollainen fiilis tarttuu, kotiinlähtiessä oli sellainen tunne, kuin olisi itsekin humalassa! :)
Kaikinpuolin juhlat oli tosi onnistuneet ja mies oli iloisesti yllättynyt kaikista extrajutuista. Meillä oli siis teemana inkkarit, länkkärit & Mexico: kaikki juhlijat oli pukeutuneet teeman mukaan, ruoka oli texmexiä yms. ja seinillä ja muualla oli rekvisiittaa. Kaikilla tuntui olevan tosi hauskaa! Lahjaksi annettiin porukalla laskuvarjohyppykurssi.

Meiramin oireet kuulostaa niiiiin lupaavilta!!! Ja kun tätiäkään ei näy...!!!! bd bd bd bd Mulla on niin tuoreessa muistissa tuo oman testaamisen pähkääminen, että ymmärrän hyvin, ettet halua vielä testata! Mutta tosiaan, kotitesti on ihan yhtä luotettava kuin tk:n. Ja minusta on kivempi tehdä kotona kaikessa rauhassa. Mä ootan innolla josko hyppäisit mukaan tuonne toiselle puolelle!! bd bd bd

Hyvä Keiju, ettei sinua tarvikaan operoida!!! :) Tosi hyvä uutinen! Mutta aika outoa, miten nuo kaikki lääkärit puhuu ja tulkitsee tilannetta ihan eri tavoilla. Hyvä siis, että ette lopettaneet yrittämistä, olis mennyt yks kierto hukkaan! Nyt ei muuta kuin täydellä höyryllä eteenpäin! :)

Riikalle tsemppiä häävalmisteluihin! Kyllä varmaan tuo tjottailunkin aloittaminen jännittää, mutta siitä vaan!! :) Vaikka toisaalta ymmärrettävää kyllä jos haluat odottaa häiden ohi. Eihän niihinkään ole pitkä aika. :)

Mulle tuli tänään kutsu jatkotutkimuksiin naistentautien polille. Mä olen sen verran taikauskoinen, että haluan käydä ensin siellä ultrassa ennenkuin perun tuon ajan...

Teillä oli muuten puhetta ennustamisesta yms. tässä joku aika sitten. Mä uskon sellaisiin juttuihin kyllä aika paljonkin. Mun hyvä ystävä osaa katsoa tarot-korteista ja hän katsoi mulle just viime menkkojen ekana päivänä, että mä tulen kyllä raskaaksi, mutta se vaatii työtä. No, mä lasken nyt sitten siksi työksi ne karmeat käynnit lääkärissä ja labrassa. Yks toinenkin ennustaja on sanonut, että mä saan lapsia. Hmmmm...en olis kyllä varmaan uskonut, jos olis sanonu että en saa! ;) Mä olen myös teettäny sellasen parisuhdeanalyysin astrokarttojen perusteella. Aika paljon siinä oli paikkansapitäviä juttuja meistä. Mihinkään lehtien horoskooppien juttuihin en kyllä usko, yleensä mulle aina sanotaan: "pidä tarkempaa huolta rahoistasi". (Mä olen kaksonen.)

Mukavaa viikon jatkoa! :)
Viivi rv 6+2

Huhhuijakkaa, olipas tullut paljon juttua tämän päivän aikana! :)

Keiju, ihanaa että sulla oli niin mukava lekurikäynti! Tosi hyvä, että ne kystat tai mitä olikaan ei olleetkaan niin pahoja miltä vaikutti:) Ja hei, Helmiinahan muistaakseni plussasi ekalla tai tokalla tero-kierrolla... ;) Jospa sullakin kävin yhtä hyvä tuuri! bd bd bd!

Tikru, kiva että tulit takaisin! Mäkin ehdin jo olla huolissani susta. Varmasti rankkaa, jos teillä on ollut miehen kanssa ongelmia. :/ Mutta vaikuttaa siltä, et ne on kuitenkin jo voitettu? Voimahaleja sinne ja pikkaisen peukutuksiakin, vaikka itse olitkin niin epäileväinen. :)

Viivi, vitsi että teillä on ollu mukavan kuuloiset juhlat! :) Miehesi on varmasti tosi onnellinen, kun sillä on sunlainen vaimo! Ja kiva, että onnistuit varmaankin huijaamaan kaikkia juomingeillasi:) Tuskinpa tuollaisissa pippaloissa kukaan ehtii niin tarkasti vahtimaan, mitä ja kuinka paljon kukakin juo.

Hilmalla oli kokkailut onnistuneet, hyvä hyvä! :) Nythän voit seuraavaksi järjestää jo kunnon juhlapäivälliset vaikkapa 12 hengelle. ;)

Riikka, waude tota teidän tjot-suunnitelmaa. :) Sit olis taas yksi yrittäjä meidän ketjussa lisää:) Mut ymmärrän kyllä, jos haluat odottaa häiden yli. Onhan se riski olemassa, että juuri sinä kuulusit niihin pahoinvoivien joukkoon. Tsemppiä, päädyttepä mihin päätökseen hyvänsä. :)

Meiramille onnittelut pian koittavasta lekurikäynnistä, vaikka totta puhuen minäkään en usko, että joutuisit sinne menemään. ;) Ymmärrän hyvin, että se mahdollinen (mut sun tapauksessa aika epätodennäköinen) nega pelottaa... Mut muista sit ilmottaa heti meille, kunhan testaat, vaikka se olisikin vasta loppuviikosta. :) *peukuttaa tosi paljon kamun puolesta*

Omppu, ihanaa kun olet jo piristyneemmän kuuloinen! Toivottavasti sun keho palautuu pian ennalleen ja pääsette yrityksen makuun. :) Ja mistäs sitä tietää, vaikka nyt heti olisikin jo uudestaan tärpännyt. Syötkö muuten niitä lugeja myös tässä kierrossa vai vasta seuraavassa?

Sarallakin on jänskät päivät tulossa, kovasti peukkuja sinnekin! :) bd bd bd!

Thelma, musta noi sun lämmänvaihtelut kuulostaa ihan normaalilta. Harvalla kai ne pysy kokoajan samana oviksen jälkeenkään. :)

Tänne ei kuulu mitään kummempia. Töissä on kamala kiire ja pää tuntuu olevan kokoajan ihan sekaisin. Muistettavaa on hirmuisesti... :/ Kp12 menossa, saapa nähdä milloin jatketaan kylvöjä. ;) Mies on ihana, kun se on alkanut huolehtimaan mun terveydestä jotenkin eri tavalla... Se aina huolehtii, ettei mulla ole liian lyhyt takki, "Ettei vaan munasarjat palellu" :) Hassu!

Jeps, nyt tuntisuunnitelmien kimppuun. :/ Tylsää tehdä töitä kotona, mut toisaalta pääsenkin joka päivä jo kahden jälkeen...

Plussatuulia kaikille wabilaisille! :)

Moi taas!

Kuulostipas hauskalta Viivin juhlat!! Se on kiva fiilis, kun näkee vaivaa vähän isompien ja erikoisempien juhlien järkkäämiseen, ja sitten kun homma onnistuu ja kaikilla on hauskaa :) Laskuvarjokurssi oli tosi hyvä lahjaidea isommalta porukalta! Ja hyvä kun juomahuijauskin meni läpi ;) Koska meinaatte kertoa vauvauutisia perheille ja kavereille? Mainitsit jonkin polttarikokoontumisen, niin piti kysyä, että olittekos te naimisissa/ kihloissa? Vähän unohtuu ketjulaisten siviilisäädyt... (nuoruusiän dementia vissiin vaivaa täälläkin!)

Hauskoja kommentteja taas PP:n miehellä! :D Mutta onhan se ihanaa, kun toinen huolehtii. Anopin kanssa olitte vauvoista puhuneet; se on tosi kiva, jos on hyvät ja avoimet välit sinne suuntaan! Äläkä liikaa mieti sitä, mitä hän oli miehellesi sanonut lasten teosta opiskeluaikana (tai ethän sinä itse ole edes opiskelija enää!!). Ehkä hän oli vasta äskettäin alkanut ajatella, että te voisitte jo haaveilla omista lapsista, ja siksi oli itsekin vähän yllättynyt. Varmasti hän ottaisi lapsenlapset ilomielin vastaan :)

Riikka, wau, tehän menette nyt vauhdilla eteenpäin!! Olisihan se tjottailukin jo aikamoinen askel, joten varmasti hirvittää! Siinä on kyllä puolensa ja puolensa, että aloittaako yrityksen lähellä häitä... Mutta voittehan te vähitellen vähentää kumin käyttöä, ensin vain ovisaikaan ja sitten vähemmän ja vähemmän... ;) (vai käytittekös te nytkin vain tärppiaikoina kumia, en muista?). Ihanaa kuitenkin, että olette yhdessä päässeet taas askelta lähemmäksi yrityksen aloittamista! Yhdessä haaveilukin on ihanaa aikaa :)

Ompulla on jo uudet yritykset mielessä, hyvähyvä :) Varmasti luonto hoitaa hommat niin, että et tule vielä raskaaksi, jos kehosi ei ole siihen valmis. Lääkäreilläkin tuntuu vaihtelevan mielipiteet siinä, että pitäisikö jättää yksi kierto väliin km:n jälkeen vai ei. Ette kuitenkaan taida kumeja ottaa käyttöön ovisaikaan?

Sarallekin paljon peukkuja loppukiertoon!! Jospa hyppäättekin Meiramin kanssa samaan plussavaunuun :)

Thelma: mustakin tuo lämpöjen vaihtelu on ihan "normaalin rajoissa". Mulla vaihtelee varsinkin alkukierrossa aika paljon. Montakos päivää sulla on jo ollut lämmöt ylhäällä? peukkuja sinnekin :)

Täällä taitaa alkaa taas tuhrut.. :( No, onhan nyt "jo" 8 päivää oviksesta... Tisut on aika kipeät, samoin kun viime kierrossa just ennen tuhruja. Mutta nyt on niin hyvä mieli siitä lääkärikäynnistä, että en jaksa murehtia tuota vielä. Uusi vuosi ja uudet kujeet sitten. :)

Ja nyt iltapalaa hakemaan ja salkkareiden pariin!!

Keiju kp 23

Kiitos kaikille hirrmuisesti tsemppauksesta! lämmitti mieltä tosiaan...kyllä nää asiat aikalailla alkaa rullaamaan taas....kyllä tähän tilanteeseen vaikuttaa paljoltikin minun perheeni tilanne, äiti kun on tosi sairas niin ei oikeen tiedä, tunteet mylleryksessä ja ahdistaa kovasti....väkisinkin se vaikuttaa parisuhteeseen...olen ollut sen verran vetäytyväkin viimeset 4-5 viikkoa että...mutta, päivä kerrallaan ja kyllä me yritystä aiotaan jatkaan vaikka tuntuikin vielä muutama viikko sitten että ei tästä suhteesta mitään tule....mutta uskon sen olevan vain vaihe, koska ei me muuten koskaan oltais alotettukkaan koko yritystä jos emme olisi olleet varmoja suhteestamme....mietinkin tässä kovasti että etelän loma ei tekisi yhtään pahaa, pieni irtiotto arjesta, joka on viime aikoina tuntunut niin järjettömän hankalalta...täytyy suunnitella, jos saisi jotain lomia yhtä aikaa niin voisinkin....:) Juuh, mikä paasaus...

PP: mites teillä muutes yrityksen kanssa? koska aloitatte? aatella miten aika on mennyt nopeesti...:) Ihana kyllä tuo sinun mies...:) äääh, just luinkin tosta että teillä kylvöt meneillään, olimpa huolimaton....

Syysmarjalle jaksamista tosiaan myös minulta anopin menetyksen suhteen! Tiedän miltä tuntuu, itsekin menetin anoppini noin keväällä 2005...:( Miten miehesi jaksaa?

Koskas Viivillä ultra? onko jo varailtu? Sori jos ootte näistä asioista jo keskustelleet, olen edelleen pihalla ku lumi-ukko...

Kiva kuulla että omppu on piristynyt ja kovasti valmiina taas yrittelemään, kyllä se nyytti sieltä tuleepi pian vielä...:)

Mitäs muuta....toivottavasti moni moni plussais! +++++++++tuulia siis puuuhh...

Eka työpäivä meni oikein kivasti, kaikki oli niin mukavia ja tunsin oloni heti kotoisaksi...:) :)

Tikru ja menkkamaiset jomotukset ajoittain kp 26

Huomenta!

Kiitokset vielä kerran jaksamis -kommenteista hautajaisten yms suhteen, mä täällä niitä itku kurkussa lueskelen, olette niin ihania ja ajattelevaisia *pyyhkäisee kyyneleen poskeltaan hämilläään ystävien huomaavaisuudesta*

Ihanaa, että Riikka ja miehensäkin meinaavat tjottailla. Onhan se tosiaan aika kinkkinen paikka miettiä, josko siirtäisi alkua sinne häiden jälkeiseen elämään, se voi käydä just sun tuurillas niin, että olet se pahoinvoiva "hehkeä" morsian, kuten itsekin sanoit... hankala juttu, mutta varmasti päätätte oikein! =)

Jaahas, Pp:n mies on taas ollut hellulla tuulella *huokaisee romantiikannälässään*

Ja Meirami (maustetyttömme, hih!) pitää meitä vaan jännityksessä, huh sentään!
Kuten Viivikin jo sanoi, toiselle puolelle tosiaan kaivataan uutta verta, kun näyttää siltä että ne viikot vaan menee hujauksessa ohitse! =)

ja ihanaa, että sivullisetkin on "keskustelleet" keskenään meidän omista merkeistä =)

Plussatuulia minäkin täällä puhaltelen, tämän vuoden puolella on vielä aikaa =) *puuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh*

Syysmarja rv 17+1

Huomenta *haukoittelee*

Täällä olikin paljon lueskeltavaa heti näin "aamu tuimaan" ;)

Tikrulle voimia edelleen hankaliin aikoihin, oman äidin sairastaminen on kyllä rankka pala. Mulla tosi läheiset välit oman äitini kanssa, ja olen aina ihan rikki jos hänelle jotain sattuu, tai näinpäinpois.
Mutta joku etelän reissu vois kyllä tehdä ihmeitä suhteelle :) Nyt alatte vain katseleen hyvissä ajoin mukavia lomakohteita, ja kyselette varovasti työnantajilta, että mitä ne sanois jos ottasitte lyhkäsen loman. Ja hienoa että uudessa duunipaikassa oli kiva olla :) Sekin tuo kivasti piristystä, jos on jotain uutta opeteltavaa :)

Voi hitsi keiju jos sieltä ne tuhrut pölähtää.... mutta entäs jos ne tisut alkaiskin kipeytyä jostain muusta syystä....:D:D saahan sitä ainakin vähän toivoa, eiks joo?

PP:n mies on kyllä ihan ihku :D Ihana kun olette molemmat niin innostuneet vauva hommista!! Kyllä sun nyt on ehkä syytä hommata se pidempi takki, miehen mielenrauhan vuoksi ;)

Viivi teidän juhlat kuulostaa tosi hauskoilta! Se on kyllä jännä miten se hyvä ja mukava ilmapiiri tarttuu aina itseenkin vaikka ei joiskaan!

Voih, ja Riikka ja mies miettii tjottailun aloittamista!!! Hui kuinka jännää. Ymmärrän kyllä jos haluatte odottaa häiden jälkeen, mutta eihän kaikille tule niin pahoja raskaus oireiluita, ja voishan olla että olisit raskaudesta hehkeimmilläsi häiden aikaan, jos sattuis niin hyvin käymään :D *koittaa epätoivoisesti rohkaista kaveria*

Omppu, tuosta yritys jutusta, että me ei kyllä pidetty mitään taukoa mun km:n jälkeen, tosin enpä kyllä ole raskaaksikaan tullut, että sillä nyt ei ehkä ollut väliä. Mutta ei meille mun mielestä taidettu edes sanoa, että pitäis pitää.... en nyt ihan sata varmaksi voi muistaa... (hassua miten sitä onkaan sulkenu asioita pois mielestä)

Mä eilen illalla koitin mielessäni suunnitella meidän sisustusta, jos se vauva vaikka joskus tulis, että minne laittais hoitopöytää ja pinnasänkyä ym. Sitten löysin anttilasta sellaisen ihanan... öööö... miksihan sitä sanotaan... sellanen matto jonka päällä on sellasia juttuja mitä vauva voi katella ja heilutella?!?! Niin no enihau, niin sellaisen, jossa se matto on niinkuin nalle puhista se tikru :) ja päällä keikkuu niitä härpättimiä :):))) HALUUN SELLASEN ;)

Hih, muutenkin musta tuntuu että mun päässä ei liiku enää yhtään mitään :D:D Eilenkin paasasin miehelle pitkään kuinka sen pitää ruskistaa makaronit... ja varastin VAHINGOSSA eilen töistä 14 euroa, huomasin vasta tänä aamuna, että miksi mulla on rahaa taskussa. (palautin ne sitten tänään) Ja jotenkin vain tuntuu, että mä en enää ajattele ollenkaan, kunhan vaan teen ja touhuan jotain. Taitaa tuo nukkumattomuus alkaa pikkuhiljaa näkyä :(

Huoh. Eilen kun tulin töistä kotiin, ja ekana menin pissalle ja oli sitten sellainen "pikkuhousun suojan tarkastus hetki" niin meinas tulla itku :'( Oli tullu sellasta hempeen vaaleenpunasta vuotoa, ei mitenkään paljon, ja se oli niin vaaleaa että ei ois varmaan huomannu jos ei niin tarkkaan syynäis. Mutta ilmoitin kuitenkin miehelle, että nyt ne sitten alkaa :(:(:(
Mutta ilmeisesti kuitenkin olen vielä kuivilla, siis ainakaan aamuun mennessä ei ollu menkat alkanu. En sitten tiedä mitä tuo oli, kun ei varsinaista tuhruakaan.

Sillä mietin myös sitä jos kävis siellä teekoossa, jos ne samalla vois katsoa, ettei nyt yht'äkkiä ole mitään tulehdusta tullu, kun on kuitenkin tuohon masuun vihlonu jo 5 päivää, ja nyt kun tuli tuota omituisen väristä vuotoakin. Sitten siinä sivussahan ne vois tehä sen r.testinkin... ;)

Mutta nyt kuitenkin vielä taitaa olla kp 31/29-31 ja oviksesta on se...öööö....16pvää.
Ja sovin mielessäni, että jos täti on tullakseen niin saa luvan tulla tänään!! Eli jos tänään ei tuu niin sitten ei tarvii tulla yheksään kuukauteen!!!!

Mutta mukavaa tiistai päivän jatkoa! (olihan tänään tiistai?!?! -oli joo...)

Huomenet. Tai johan tuo on aamupäivä.. Vähän kettumaiset, kateelliset fiilikset.. se sitten plussas se mun ystäväni..Muuten ei tuntuis niin kurjalta, mutta kun hänelle tuli se hirvee mania tulla raskaaksi heti kun kuuli mun plussanneen. Tuntuu ihan hirveeltä olla kateellinen! Ihan sellanen tunne, että hän varasti mun odotuksen onneni! Mä oon ihan kauhee ihminen... No, kyllä se tästä, kai..joskus.

Ei ole käytössä kumit, mutta ei myöskään luget, tässä kierrossa ainakaan. Kuten sanottu, ehkä ens kierrossa vois YRITTÄÄ tärppiä, mutta sitten varmaan tulee parin kuukauden tauko. Tämäkin kuulostaa ihan kauheelta, mutta mä en välttämättä haluais synnyttää vuoden pimeimpään aikaan, eli marras/joulukuussa. Tiedän, olen todella itsekäs...ja voihan olla, että tämäkin mielipide kaatuu tässä seuraavan kierron pettymysten yhteydessä :).

Mistä hitosta noita asiakkaitakin nyt riittää!! Koko ajan joku ruinaamassa jotain.
No niin, nyt kävikin se mun ystävä tässä. Ihan asiallisesti pystyin käyttäytymään :)

Ja työpari tuli just lääkäristä, sai saikkua ens viikon loppuun asti... onneks mulla on perjantait vapaat!!!!! Miten tää elämä potkiikin taas näin päähän tänään, kun eilen oli jo parempi fiilis. Päätäkin alkoi just särkemään.

Ja itsekeskeisyysraportti päättyy tähän! Peukkuja edelleen Meiramille! Ja muillekin, tietty! Palaan myöhemmin, kunhan nämä pms-oireet hieman hellittävät ;)

voihan kettu omppu, kun taas potkii :(
Oisin varmasti itsekkin ihan rikki vastaavassa tilanteessa.
Jaksamisia sinulle *rutistus* Ei varmasti paljon lohduta, mutta varmasti on hyviä päiviä tulossa sinullekkin. *toinen rutistus*

Huomentapäivää!

Kauhee kirjotusmaratooni teillä ollut:) Hyvä niin!

Meiramia jännättään!!! bd bd bd bd Testaa jo! ;)

Riikalla riittää hulinaa ja tekemistä häiden järjestämisessä, varmasti ihanaa, vaikkakin saattaa olla välillä stressaavaakin;) TJOTttailkaa vaan, niin saadaan lisää jännättävää. Vaikka ymmärrän kyllä tuon, että ei huvittais sitten häissä olla se hehkee kuvailemas raskaana oleva morsian:D

Kivoja uutisia Keijulla! Onneks se ei ollutkaan niin paha kun mitä jo kerkesit miettimään:) Nyt vaan ahkeraa pupuilua! Terotkin olit saanut, joten asiathan näyttäis olevan erinomaisella mallilla!

Pp:n mies hellunen kun huolehtii. Eihän tulevan äidin voi antaa sairastua tai vilustua:)

Kiva et Viivin juhlat onnistui. Hyvä vinkki tuo alkoholiton koppari! Jos tuossa vaikka itekin joskus raskautuis niin on jo ainakin tiedossa hämäystaktiikat;D

Kiva kun olitte taas mun lämpöjä jaksaneet kommentoida. Kyllä se sitten varmasti niin on, että ne on normaalit vaihtelut. JOku kyseli kauanko ollu koholla. ELi viime la 09.12 nousi 36,9 ja sitten oli su ja ma 36,8 ja tänään 36,7, en mä nyt sit tie miksi se on tollee laskemaan päin:( Menkkojen pitäis alkaa lauantaina ja nyt ollu jo vkolopusta asti maha kipee menkkamaisesti ja daisaritkin kipeet ja paisuneet.

Plussatuulia ja peukutukset jännääjille!

Olitte meirami ja omppu kerinneet väliin, kun mulla taas kestiVoi sitsit Omppu, ymmärrän kyllä sun tunteesi! Kyllä se siitä varmasti aikanaan hellittää, mutta voi ottaa aikaa! Voimahali sulle!

Eikös meirami pikkusen voi tullakin vuotoo, vaikka raskaana oliskin:) Mä istun peukut pystyssä täällä edelleen!!!

Olen kyllä aika skeptinen tuon vuodon kanssa nytte. En oikeen jaksa elätellä toiveita raskaudesta, vaikka onhan se kait totta että jotain vuotoja voi olla vaikka raskaana oiskin, mutta vähän kyllä epäilen, että omalla kohalla kyse tulevista menkoista. Kiitos thelma kuitenki tsemppauksesta :D

Yritetääs taas vähän positiivisemmalla otteella :)

Kiitos Meirami rutistuksesta! Kyllä auttoi :) Jotenkin tuntui niin syöksykierteiseltä tuo aamupäivä, mutta suuntahan on nyt ylöspäin!

Oih, Riikalla on kyllä ihania järjestely- ja suunnitteluaikoja edessä! Mä en silloin aikoinaan oikein halunnut mitään erityisiä juttuja häihin, halusin vaan naimisiin ja pitää juhlat. Toisilla on niin selkeet mielihalut ja toiveet, että ihan kateeks käy! (olen kova kadehtimaan tänään, kun tälle linjalle lähdin,heh) Niin, ja pitää jälleen kadehtia myös Pp:n miestä, voi että sentään!!

Kiva kun Viivillä oli onnistuneet kemut, etkä jäänyt kiinnikään :). Eiköhän sulla ultra näytä, että kaikki on hyvin ja saat perua sen tutkimusajan!

Noista lämmöistä.. en oikein henk.koht omalla kohdallani laske paljookaan niitten varaan. Joskus satunnaisesti on tullut mittailtua muutamana päivänä peräkkäin, mutta esim. sillon plussauksen yhteydessä, no joo, olihan ne siinä vähän alle 37, mutta välillä paljonkin alle ja välillä lähempänä, plussan jälkeen. Mut, ehkä sekin menetelmä voi jollain oikeesti toimia!

Keijun tuhruthan vois olla vaikka kiinnittymistä...? T. nimim. itsekin samoihin aikoihin tuhruillut. bd! Ja Meiramilla nyt ei merkkaa vielä mitään negatiivista tuo hento väritys! Niin kauan kun ei vuodot ala niin...bd bd bd!!

Ihan oikeesti, mistä noita asiakkaita nyt riittää!! En jaksais yhtään palvella ketään. Yleensä täällä on ku huopatossutehtaalla ja nyt just sitte!

Joo, heippa taas..:)

Hihii :) taidan olla vähän päästä pipi, mutta kikatin yksikseni tuossa näille sivuille, kun ne heittelee näitä tekstejä ennen aikojaan näkösälle. Tai siis mulla itellä kävi kerran niin, että kirjoitin jotain ihan tohkeissani, sitten olin jo painamassa tuota lähetä nappia, mutta muutinkin mieleni, ja jatkoin kirjoittamista. noh sitten aina kun mä painoin välilyöntiä, niin se teksti periaatteessa siirty tuonne vastausten puolelle, mutta mä en tietty ite sitä vielä nähny. Sitten ku painoin oikeesti sitä vastausnappia niin ne kaikki jotain 10 viestiä pärähti tuohon ruutuun, ja jokaisesssa uudessa viestissä oli aina se yks sana lisää.
plaah, olipa sekava sepustus, enkä ees jaksa lukea sitä läpi, että saiko siitä mitään selvää, *antakee anteeksi*

btw
Me ollaan myös puhuttu häistä.
Aluksi oli suunnitelmissa että oltais menty ens kesänä naimisiin, mutta saas nyt nähä että onko se sitten kevät kesä vai syksy vai jossain tulevaisuudessa.
Ensin ajateltiin ihan perus kirkkohäitä, sukulaiset ja kaverit vieraiksi, mutta kun alettiin laskeskelemaan, niin karsinnan jälkeenkin vieraita ois tullut n100, ja se on mun mielestä kyllä jo liikaa.
mun oma suku on aika pieni ja tiivis, joten olisin automaattisesti "joutunut" kutsumaan tädit ja sedät ja serkut ym, ja sitten kun sitten siihen ois ajatellut miehen suvun, joka sitten taas on TODELLA suuri, niin niistä ois kertynyt jo ihan hillitön määrä. Ja sitten siihen vielä meidän molempien ystävät, niin vieraslista ois ollu aika huikea!!
Nyt sitten eilen puhuttiin, että jos mentäiskin vähän niinkuin salaa naimisiin. Elikkäs käytäis vain maistraatissa, kutsuttais molempien vanhemmat paikalle, ja myöhemmin vois pitää sitten ystäville "hääjuhlat"
Se on nyt tällähetkellä vahvin vaihtoehto, mutta saas nyt nähä miten tässä mieli muuttuu matkan aikana :D:D:D

Apua... en yhtään muista mitä oon tuonne alkuun kirjoitellut...
No mutta tälläisia sekoiluita tälläkertaa, koittakaa kestää :D