kietaiset pyyhkeen lanteillesi ja suuntaat keittiöön juomaan. Tulen perässäsi ja ovelta huomaan, että olet tiskipöydän edessä juomassa vettä.
Astun taaksesi ja suutelen niskaasi ja selkääsi. Lasket lasin tiskipöydälle ja nojaat tiskipöytää vasten. Käteni tavoittavat rintasi ja hyväilen niitä varovasti. Kova kaluni koskettaa selkääsi ja huokaat, että sinä olet kyltymätön. Syytä siitä kyllä ihan sinua.
Käännyt ja katsot minua silmiin. Suutelemme ja kieleni kisailee sinun kielesi kanssa. Nouset tiskipödälle istumaan ja kun kysyn onko tiskipöytä kylä toteat, että ei haittaa jos lämmität minua.
Levität jalkasi ja tulen levitettyjen jalkojesi väliin. Nojaat keittiön kaappeja vasten ja minä kiusaan sinua liikuttelemalla kaluni päätä vittusi huulilla. Suljet silmäsi ja puret hammasta, mutta tuskin tuskasta.
Työnnyn hitaasti sisään ja nostan toisen jalkasi olkapäälleni. Ensi ihan varovasti työnnän muutaman kerran ja sitten aste asteelta hiukan nopeammin. Pari kertaa pääsi kolahtaa kaappia vasten, mutta et eden huomaa sitä.
Rintasi heilahtevat työntöjen tahdissa ja en saa irrotettua katsettani niistä.
Nostan toisenkin jalan harteilleni ja nyt minulla on vapaa temmellyskettä. Toki asento on hiukan hankala, mutta toisaalta nautinto korvaa sen täysin.