Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on yksi kaipaamasi xl-nainen. Painoa on 95kg. Olen ollut jo kuukauden ilman ku mieheni löysi toisen. Kaipaan jo hellää hoitoa. Mulla on kaksi pientä lasta mutta ei se mitään. Vastaathan jotain?

Omaan tumman paksun tukan ja ruskeat silmät sekä tummat silmälasit. Rinnat ovat näyttävät. Vatsa hieman pömpöttää niin kuin 95kg painavalla voi pömpöttää. Pukeudun paljon farkkuihin,toppiin ja neuleeseen,alusvaatteita unohtamatta. Mitäs vielä? Laita jallu itsestäs jotain!

Se vielä haluan mainita että öisin nukun aina alasti paitsi näin talviaikaan pidän villasukat jalassani. Kuulostaa hyvältä,mutta näyttää hassulta,näin ex-mies asiasta tuumasi.

No leikki leikkinä...Toki pidin viesteistäsi, koska enhän muuten olisi kommentoinutkaan. Ikää on mittarissa 34 ja ihan normaalia elämää elävä herrasmies (kuten toki kaikki täällä pyrörivät miehet ovat...:))
Pyöreät naiset ovat minun fantasiani, mutta vielä toistaiseksi toteutumaton sellainen. Sinulla päällä jotain mukavan paljastavaa & seksikästä, rauhallinen ympäristö....Siitä se voisi lähteä.

Pyysin sinut minun asuntooni ja noudatit kutsuani. Ensi näkemäni sinusta antoi minulle mukavan vaikutuksen. Olen kattanut pientä suolaista iltapalaa olohuoneen pöydälle. Istumme vierekkäin sohvalle ja alamme syömään. Pientä jännitystä on havaittavissa,ainakin minun puolelta mutta aikamme juteltuamme sekin menee ohi. Miehekäs tuoksusi tuntuu hyvältä nenässäni. Syötyämme kohennat asentoasi siten että nojaat selkänojaan. Otan kädestäsi kiinni ja katseet kohtaavat. Ja samassa tunnen värinää kehossani. Olet kaunis,sanot ja minä hymyilen vastaukseksi. Tulen sinua lähemmäksi ja vedät minua itseäsi kohti. Tunnen sydämen sykkeesi kun painat pääni rinnallesi. Tuoksusi on hurmaava. Miltä sinusta tuntuu??

tuntuu hyvältä. Tunnen kuinka ihanat rintasi painautuvat minua vasten ja välittömästi veri alkaa kohista ruumiissani. Sivelet reittäni ja puolivahingossa (muka) kosketat kovettuvaa kaluani housujen läpi.
Hymyillen kuiskaat korvaani onko minulla tukalat oltavat ja voisitko jotenkin helpottaa oloani. Et edes odota vastausta vaan avaat vyöni, housujeni napin ja vetoketjun. Kaluni ponnahtaa esiin ja kosketat sitä varovasti. Hyväilen rintojasi paidan läpi ja ymmärrät yskän. Nouset ylös ja kiduttavan hitaasti alat avat nappejasi ja kuin palkintona sieltä paljastuu ihanan pyöreät rinnat.
Mitä näille haluaisit tehdä kysyt hymyillen...

Jätän rintsikat vielä päälle ja saat sinä ne ottaa pois. Nostan sinut sohvalta ylös ja housusi jo tipahtaa lattialle. Alat samantien aukaista rintaliivien hakasia ja rintani ponnahtaa eteesi. Samalla alat riisumaan alushousuja hitaasti samalla suutelet rintojani. Minä alan laskemaan sinun alushousuja ja kalu on jo kovana leikissä mukana. Siirrymme sängylle ni johon laitoin punaiset satiinilakanat ihan sinua varten. Makaan selälläni sängyssä ja sinä istut sängyn reunalla. Mitäs meinaat.....?

sängyllä ja rintakehäsi kohoilee kiihotuksesta. Käyn polvilleni viereesi ja suutelen sinua ahnaasti. Sen jälkeen suutelen kaulaasi ja jatkan matkaan rinnoillesi.
Otan varovasti toisen nännin suuhuni ja samalla kielen kärjellä koskettelen jo melkein kivikovaa nänniäsi. Huokaiset hyväksyvästi. Teen sama toiselle nännillesi ja taas toiselle ja taas toiselle. Hengityksesi nopeutuu ja mutiset jotain josta en saa selvää, mutta tulkitsen, että teen aivan oikein.
Jatkan taas matkaa alaspäin vatsallesi ja kierähdän jalkojesi väliin.
Levität jalkasi kutsuvasti ja tartut jo malttamattomasti päästäni kiinni ohjaten kohti vittuasi. Suutelen reisiesi sisäpintaa ja jatkan matkaa alaspäin. Nuolaisen märkää vittuasi ensin varovasti jolloin vartalosi jännittyy, mutta jätän sitten varovaisuuden ja nuolaisen voimakkaammin.
Painat päätäni lujemmin ja jalkasi levittyvät entisestään ja saan vapaan temmellyskentän.
Nostat hiukan lantiotasi ja nuollessani saan samalla kouria mahtavaa persettäsi. Huokailet, voihkit ja mutiset jotain josta en saa selvää, mutta en välitäkkään. Naamani kostuu sinusta ja nuolen entistä voimakkaamin. En kuitenkaan salli sinun vielä tulla vaan nousen ylös ja pyydän sinua kääntymään.
Huohottaen käännyt kontillesi ja todellinen herkkuperse on edessäni-odottavana.

notkistat selkääsi ja perseesi nousee houkuttelevasti hiukan pystympään. Vilkaiset olkasi yli ja kysyt pidänkö näkemästäni. Hyväilen pakaroitasi ja hymyilen hyväksyvästi..kukapa tästä ei pitäisi.
Työnnät malttamattomasti itseäsi taaksepäin ja en enää itsekään pysty pitkittämään tätä tulevaa nautintoa. Asetan kaluni pään vittusi huulille ja suorastaan imaiset minut sisääsi.
Voi luoja kuuluu suustasi ja otan tukevasti kiinni pakaroistasi. Puristele niitä vaadit ja samalla kun aloitan hitaan naimiset suorastaan kourin noita jumalaisia täyteläisiä pakaroita.
Lujempaa huudat ja käskystä kiihdytän tahtia. Näen kuin raskaat rintasi heilahtelevat työntöjeni tahdissa ja se on todella kiihottavan näköistä. Ihanaa,nussi lujempaa huudat ja minä pelkään etten loputtomasti kestä tätä ihanuutta. Puren hammasta ja jatkan...

Paina vaan kulli rajusti sisääni takaa päin. Olen jo niin lähellä orkkua että anna tulla vaan,nooiiin,aaaah,värisen nautinnosta ja huudan. En jaksa enää olla polvillani vaan rojahdetaan sängylle päällekkäin ja nopea hengityksesi kuuluu korvaami ja tunnen sen niskassani. Kierähdät viereeni ja nostat toisen jalkasi pyllyni täällä jolloin tunnen kovan kalusi vartalollani. Etsin sitä kädellä mutta en löydä sitä. Käännät minut takaisin selälleen ja jatkamme 69:ssä.........!

Ahmaiset kaluni saman tien suuhusi ja silmissäni säkenöi. Otat pakaroistani kiinni ja määräät tahdin. Nai mua suuhun mutiset ja liikutan lantiotani määräämässäsi tahdissa.
Ihanan hetken kulttua nousen päältäsi ja käyn itse selälleni. Nouset päälleni ja ""uhkaat"" naida minut tainnoksiin. Sovitat jälleen kalun vitullesi ja istut alas. Suoristat selkäsi ja mykistyneenä tuijotan näkyä. Jumalainen nainen rinnat heiluen ratsastaa päälläni.
Tartun rintoihisi ja puristelen niitä...voi luoja en ole tälläisia ennen nähnytkään. Sinä määräät tahdin ja ihanasti välillä kiihdytät tahtia ja välillä kumarrut suutelemaan minua jolloin rintasi painautuvat hikistä rintakehääni vasten.
Tartun taas pakaroihisi ja työntelen alta vastaan. Harmi, ettei käsiä ole enempää koska haluaisin myös kouria rintojasi.
Kiusaat minua taas hidastamalla tahtia ja äkkiä nopettamalla...jatkat tätä ja minä alistun kohtalooni...jossa tosin ei ole mitään vikaa.

Tämähän on vasta ratsastamisen alkua,rakkaani. Jatkan taas hitaasti ja huomaan sinusta että kaipaat kovempaa menoa. Puristelet rintojani ja mitä olen ihan pysähdyksissä,kunnes alan rajusti ratsastamaan päälläsi ja sinä kiemuroit allani. Huudat ja vaikeroit kun kiihdytän tahtia edelleen. Olen jo itsekkin uuvuksissa mutta huomaan että kohta laukeat ni jaksan siihen asti. Karjaiset nautinnosta ja orkku saa sinut värisemään. Pikku hiljaa lopetan ratsastamista kun haluan katsoa kunnes palaat taas tajuihin. Olet raukea ja minä olen hengästyny kun olisin maratonin juossu. Tulen hitaasti pois sisältäni ja tulen viereesi kyljelleen. Hiveln ja suukottelen rintaasi. Tuntuu että olen suihkun tarpeessa kohta.

Suutelet minua ja nouset päältäni. Seuraan kuinka lanteet keinuen kävelet kylpyhuoneeseen ja jään itse tasaamaan hengitystäni. Nipistän itsäni varmistaakseni, että olen hereillä...:)
Kuulen kuinka aukaiset suihkun ja nousen huterille jaloilleni. Minuahan ei suihkuun kutsuttu, mutta minäpä kuokin..:) Avaan kylpyhuoneen oven ja pujahdan suihkun alle seuraksesi...Mitäs jos pesisin..hmm selän...vai onko parempi, että menen pois, ettei homma lähde käsistä...:)

Kiva että tulin sano ja annan suukon selkääsi. Voi pestä selkäsi,sanot ja minä annan toki luvan. Laitan sieneen laventelin tuoksuista suihkusaippuaa. Hierot hellästi ja hitaasti selkääni välillä käyt sienen kanssa rinnoillani,Voihkaisen nautinnosta ja alat uudestaan pesemään rintojani. Annan sienen mulle ja pyydät että pesen sinun selän ennen kuin pesen sinut sieltä. Sinua pesen kans hitaasti ja rauhassa. Otat sienen ja pyydät että levitän jalkojani ja pyyhit alapääni. Sitten laitan veden valumaan ja pyydät että pesen kullisi ja sen aikana kulli alkaa seistä mutta en sinällään siitä välitä vaan jatkan pesua. Olo on taas puhdas ja alamme kuivata toisiamme.....!

kietaiset pyyhkeen lanteillesi ja suuntaat keittiöön juomaan. Tulen perässäsi ja ovelta huomaan, että olet tiskipöydän edessä juomassa vettä.
Astun taaksesi ja suutelen niskaasi ja selkääsi. Lasket lasin tiskipöydälle ja nojaat tiskipöytää vasten. Käteni tavoittavat rintasi ja hyväilen niitä varovasti. Kova kaluni koskettaa selkääsi ja huokaat, että sinä olet kyltymätön. Syytä siitä kyllä ihan sinua.
Käännyt ja katsot minua silmiin. Suutelemme ja kieleni kisailee sinun kielesi kanssa. Nouset tiskipödälle istumaan ja kun kysyn onko tiskipöytä kylä toteat, että ei haittaa jos lämmität minua.
Levität jalkasi ja tulen levitettyjen jalkojesi väliin. Nojaat keittiön kaappeja vasten ja minä kiusaan sinua liikuttelemalla kaluni päätä vittusi huulilla. Suljet silmäsi ja puret hammasta, mutta tuskin tuskasta.
Työnnyn hitaasti sisään ja nostan toisen jalkasi olkapäälleni. Ensi ihan varovasti työnnän muutaman kerran ja sitten aste asteelta hiukan nopeammin. Pari kertaa pääsi kolahtaa kaappia vasten, mutta et eden huomaa sitä.
Rintasi heilahtevat työntöjen tahdissa ja en saa irrotettua katsettani niistä.
Nostan toisenkin jalan harteilleni ja nyt minulla on vapaa temmellyskettä. Toki asento on hiukan hankala, mutta toisaalta nautinto korvaa sen täysin.