A
ap
Vieras
Olen siis 2 lapsen yh, 4- ja 6-vuotiaiden. Valmistun keväällä alalle, jolla vuorotyö oisi aika väistämätöntä, ja sitä tarvitsisinkin tulojen takia.
Mutta miten hoito? Alle kouluikäsillehän on vuoropäiväkoti, mutta mites sitten kun koulut alkaa?
Lasten idä asuu niin kaukana että hän ei voi osallistua, eikä koululaisia voi illoiksi ja öiksi keskenään jättää.
Miten muilla sujuu?
Mutta miten hoito? Alle kouluikäsillehän on vuoropäiväkoti, mutta mites sitten kun koulut alkaa?
Lasten idä asuu niin kaukana että hän ei voi osallistua, eikä koululaisia voi illoiksi ja öiksi keskenään jättää.
Miten muilla sujuu?