Sori sekava teksi, mutta multa havis aat ja oot pilkkuineen kesken muokkauksen ja muutkin valimerkit on sekaisin... Mutta...
Voi elämän kevät!! MISSÄ kohtaa minä olen sanonut, että niistä ASUMISkuluista ei tarvi maksaa? Ja enkö minä juuri selittänyt, että MINÄ en miellä lainanlyhennystä samanlaiseksi asumiskustannukseksi, kuin esim, vesilaskua, vaikka ne samasta tilistä meneekin? Jos joku MUU näin ajattelee, niin siitä MÄ en ole vastuussa.
Ja totta hemmetissä se on hyöty, jos joku antaa sun asua kämpässään ja saa katon paansa palle "ilmaiseksi" tai vain asumiskuluja vastaan, mutta niista pitaa sitten sopia keskenaan ja jos toinen ei suostu, niin sitten pitaa miettia, ottaako sellasta huusholliisa ollenkaan. En minä siihen kustannusten jakamiseen ole missän kohtaa puuttunutkaan, mutta sen itse asunnon suhteen ei ole reilua maksattaa sitä jollain poikaystävällä, joka ei siitä sijoituksestaan tule ikinä hyötymään. Ja unohda nyt se vuokra-asuminen tästä lauseesta, koska siinä sinä tietoisesti ilman hyötyä maksat sen vuokranantajan kämpän ja mahdollisesti paljon voittoa. Omia valintoja, mutta kuten sanoin MINUN moraali ei antaisi myöden maksattaa omaa kämppäni missä ITSE ASUN ja haluan sen ITSE pitaa ja siita hyotya. Kuten sanoit, täällä menee nyt asumiskustannukset, omistusuhteet ja muut sekaisin. Tai yritinhän mä tuossa jo selittääkin, mutta kun... Ja edelleen, se vuokra.asuminen ja omistusasuminen on aika eri juttuja... Ja siihenkin tuossa jo vahan niin kun vastasin, mitä siitä ajattelen... Ja joo, olen minakin joutunut asumaan vuokralla ennen, kun oli mahdollisuus omaan ja kyllahan se vahan harmitti lihottaa sen vuokraisannan pussia hyotymatta siita muuten, kuin ettei tarvinnut kadulla olla...
Ja mulle on toki aivan sama miten te muut asutte, jaatte kustannukset tai keta elattaa ketakin, joten jatkakaa, mina lahen nyt toihin tienaamaan niita asumiskutannuksiin ja lainoihin tarvittavia euroja.