Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tärkeintä on lapsen paras.
Ja lapsen paras on äiti 24h?
Itselläni on neljä lasta ,teen töitä klo 10-15 ma-pe ,eli vien koululaiset kouluun ja yhden pväkotiin. Iltaisin olen lasten käytettävissä ja harrastekuskailussa. Mies hoitaa yleensä kuskailut harrasteisiin. Viikonloput vapaat. Matkat joita teen noin kerran kahdessa kuussa(olen 2-3pvää ) mies hoitaa huushollin ja vähentää tuolloin omaa työntekoa. Voin viettää vuodessa 46 lomapäivää sekä nauttia maksuttomasta tietokoneesta,puhelimesta,lounaasta ,,,,saan myös autolla ajosta kilometrikorvaukset ja voi käyttää yrityksemme usieta yhteistyökumppaneita "hyväkseni"(ilmaisia hotelleja/edullisia mökkejä,edullisia lentolippuja jne)Olen voinut myös palkata siivoojan,joten aikani ei mene siihenkään. Olen onnellinen.Teen mukavaa työtä hyvällä palkalla ja silti voin olla perheeni kanssa enemmän kuin moni muu.