S
Smartie
Vieras
Menee niin hermot tuohon YTHS:n puhelinajanvaraukseen. Lähes joka tilanteessa joutuu takaisinsoittopalveluun, jossa jos haluaa vaikuttaa takaisinsoiton aikaan joutuu jättämään viestin vaataajaan. Vastaajaan puhuminen on minulle painajaista, en tiedä mitä sanoa, jännitän ja alan änkyttää. En halua jättää mitään änkytysviestiä sinne, mutta en jaksaisi myöskään koko päivää päivystää puhelimen ääressä.
Tänään sitten soitin sinne, ja pääsin jonoon odottamaan että sieltä joku vastaisi. Tästähän innostumaan. No, noin 15 sek kuuntelin sitä jonotusääntä niin jostain syystä mut siirrettiinkin siihen takaisinsoittoon. Miksei ne voi antaa mahdollisuutta jonottaa jos haluaa??? Jossain oli selitetty että parempi että opiskelijoiden ei tarvi puhelimessa jonottaa kun se on maksullista. Ennemmin maksan vaikka vitosen tuosta puhelusta kuin puhun sinne automaattiin.
Ja kuulemma myös soittavat heti kun on mahdollista. Ei pidä paikkansa.
Tänään sitten soitin sinne, ja pääsin jonoon odottamaan että sieltä joku vastaisi. Tästähän innostumaan. No, noin 15 sek kuuntelin sitä jonotusääntä niin jostain syystä mut siirrettiinkin siihen takaisinsoittoon. Miksei ne voi antaa mahdollisuutta jonottaa jos haluaa??? Jossain oli selitetty että parempi että opiskelijoiden ei tarvi puhelimessa jonottaa kun se on maksullista. Ennemmin maksan vaikka vitosen tuosta puhelusta kuin puhun sinne automaattiin.
Ja kuulemma myös soittavat heti kun on mahdollista. Ei pidä paikkansa.