Yksi tuttu lupasi mulle pussin vaatetta lapselle, mutta koska en nyt just pääse sitä hekeen niin sano heittävänsä roskiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkihoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No toisaalta ymmärrän kaveria ihan täysin kun en halua säilytellä odottamassa että joku suvaitsee hakea. Me säilytettiin muutamia banaanilaatikoita muuton jälkeen kaverille kun niitä ei kuulemma millään saa kaupoista. Puolitoista kuukautta meni ennen kuin kaveri tuli ne hakemaan. Piti kyllä hieman napauttaa asiasta.

Miksi sinä sitä sitten suret, jos ne kerran on visvaisia? Minusta on ihan ok ilmoittaa, että saa hakea, mutta jos ei halua hakea heti, niin sitten menee roskiin/uffille/jne.

Mikä velvollisuus on säilöä rojuja siltä varalta että tuon asenteen omaava ihminen ehkä suvaitsee hakea ne rojut?

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
No toisaalta ymmärrän kaveria ihan täysin kun en halua säilytellä odottamassa että joku suvaitsee hakea. Me säilytettiin muutamia banaanilaatikoita muuton jälkeen kaverille kun niitä ei kuulemma millään saa kaupoista. Puolitoista kuukautta meni ennen kuin kaveri tuli ne hakemaan. Piti kyllä hieman napauttaa asiasta.
Mä ymmärrän myös. Tosin päivän tai kaksi olisi varmaan voinut odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä ymmärrän myös. Tosin päivän tai kaksi olisi varmaan voinut odottaa.

Joo.En kyllä viikkotolkulla säilöisi tavaraa.En kyllä roskiinkaan heittäisi vaan vaikka UFF tai vastaavaan.

meillä ei ole tilaa säilöä tavaroita monta kuukautta. Minä kyllä oletan, että jos annan vaatteita ne tullaan hakemaan muutaman päivän, korkeintaan viikon kuluessa. Sitten vien ne kirpparille, UFFille tai jonnekin muualle.

No joo, onpas hätästä. Itse annan usein lasten vaatteita eteenpäin, mutta en nyt vaadi sillä samalla sekunnilla hakemaan. Kyllä voin säilyttää niitä jonkin aikaa tai sitten itse vien ne, kun seuraavan kerran liikenteessä olen.

Joo, ehkä se ystäväs vaan petty kun et päässy hakemaan jos varsinkin olit anatnut ymmärtää hakevasi.
Muo ärsyttää just sellaset ihmiset ketkä puhuu tulevansa ja sitten peruvat kun ei jaksa tai sitä ja tätä...toistuvasti.

Riskiin se kaveris niitä vaatteita ei välde ole viskannut vaikka niin on sanonutkin.

Peesi.
Mä en kyllä heitä roskikseen, vaan annan sitten jollekin toiselle.

Yhteistyössä