Yksinäisyys, raha asiat, ahdistaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lillamai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lillamai

Vieras
Mä pelästyin äsken käytöstäni. Laitoin lapsia nukkumaan ja ärähdin pahasti kun pienempi vaan viskoi tuttia eikä nukkunut.
Ei noin kuulu tehdä, ei näin kuulu olla. Mun pitäisi olla iloinen äiti!
Mä en jaksa.
Mä olen yksin. On mulla mies, mutta nyt se on taas viikonlopun pelireissulla... Mä kannan suurimman vastuun lapsista aina.
Mulla ei ole ystäviä. Tuttuja on, mutta puuttuu semmoinen kamu joka istuisi meillä iltaa ja jolle voisi kertoa kaiken.
Raha asiat painaa. On lainaa toisen perään ja maksuja sinne sun tänne... ahdistaa. Tiedän että vuoden päästä varmaankin on jo paremmin, nyt on tiukkaa mutta tästä selvitään, on pakko, pakko! Ahdistaa ja inhottaa kuinka raha hallitsee elämää! sitä ressaa ihan liikaa! ihan turhaa ihan liikaa. Asiat on nyt näin ja sille ei voi mitään.
Nyt on vaan niiiiiin pska olo. Niin yksin, itkettää :((

Älä murehdi. kaikilla asioilla on tapana aina selvitä, myös raha-asioilla. Mulla velkaa ihan mielettömästi ja eilen viimeksi maksoin yli 2000 laskuja. Vielä kahden kuukauden ajan maksan noin paljon ja sitten enää vain 1000 euroa. Raskasta on, teen ylötöitä joka päivä että saan palkkaa yli 2000 että jäisi rahaa vielä vuokraankin. Mutta itsepähän olen raha-asiani sössinyt ja jos luottotietoni haluan puhtaana pitää niin täytyy vaan psyykata ittensä töiden tekoon. Pelkään vain että väsymys vielä ajaa mut maanrakoon.

[QUOTE="hei";23958264]Kirjoitin suomi24 ja kaipaan myöskin tukea

Velkojen kanssa kamppailevia PERHEITÄ? - Lainat ja velka - Suomi24[/QUOTE]

mäkin olen lukenut noita. on niin arka asia mutta hyvin yleinen. olisi ihana saada vertaistukea ja ystävä joka samassa jamassa! ois helppo kun vois puhua jonkun kanssa jolla sama tilanne. mulla vaan ei ole semmosta "ei tunnistettavaa" s postia jonka voisin julkasta tässä jos sinne kirjottelis...

[QUOTE="veli";23960995]Velka on veli otettaessa ja velipuoli maksettaessa, eli ei kande ottaa velkaa etenkään näinä aikoina kun olemme menossa kohden taloudellista romahdusta.[/QUOTE]

Samaa mieltä!