Yksipuoleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen antaa ja toinen ottaa ja vaatii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen antaa ja toinen ottaa ja vaatii

Vieras
meillä oli välirikko jonkin aikaa. Ei puhuttu toisillemme. tilanne tuli pääasiassa väärinkäsityksestä. Mies on syyttänyt minua kyllä aikaisemminkin, etten rakasta häntä enää. Hän itse ei ole rakkauttaan minulle vannonut enää vuosiin.

viikonloppuna päästiin keskusteluyhteyteen ja sovimme, että koetamme jatkaa vielä.

Sanoin miehelle, että rakastan häntä vielä yhtä paljon kuin ennen. Hän sanoi siihen kiitos, ihana kuulla. Jäin odottamaan, olisiko hänellä ollut mitään sanottavaa minulle, mutta ei ollut.

Hän on mies, joka sanoo vain kun tarkoittaa.

Hän ei keksinyt mitään positiivista sanottavaa minulle...

Niin sinä sitten katselit peuransilmilläsi, että nyt sun pitää sanoa jotain ja mun ei kuulu kysyä mitään? Arvasinko oikein? Ehkäpä miehesi on vähän tomppeli. Kysyppä häneltä silmätysten, että rakastaako hän sinua laisinkaan ja miksi hän ei edes joskus sitä sinulle sano, koska se on kuin antaisi vettä kuihtuneelle kasville. Jaa-a että jos ei ite ymmärrä sanoa ilman kyselyä niin on tomppeli? Olkoon, niin taitaa olla moni muukin.

Jokos sinä tomppeli sitten itse osaat sanoa vaimolle mitä hän haluaa kuulla, vai oletko sääki sellanen tomppeli.- Hyvinpä osaat silti neuvoa toisia tomppeleita, tai heidän eukkojaan.

Jossain menee se raja, että miehet käyttää tuota tommppeliutta pelkkänä TEKOSYYNÄ.
Haistakkee jo paska.

Siis olitte juuri sopineet, että jatkatte yhdessä vielä? Millähän perusteella tähän ratkaisuun päädyitte? Erityisesti mies? Sinä sitten ihan tyynenä ajattelit, että jatketaan nyt sitten, kun kerran äsken niin päätettiin, vaikkei mies edes sano rakastavansa sinua! Jos kerran suhteenne tulevaisuudesta juuri olitte puhumassa, niin mikset sitten todennut, että turha on jatkaa, jos vain toinen rakastaa ja toinen ei? Miksi mies haluaa jatkaa? Ei ole muuta parempaakaan näkyvillä? Miksi aiemmin suhde on ollut katkolla? Ovatko katkon syyt nyt poistuneet? Jos eivät, tulee suhteenne päättymään ennemmin tai myöhemmin. Sori vaan, älä tuhlaa elämääsi, elämä on lyhyt.

kiitti asiallisesta vastauksestasi. Katkojuttujen syyt eivät ole poistuneet, yritetään poistaa. Mies ei ole itseasiassa sanonut rakastavansa minua kymmeneen vuoteen ja se on yli puolet yhdessäoloajastamme. Korkeintaan sanoo, että joo joo, jos oikein tivaan.
Olen miettinyt tätä moneen kertaan, koska hän osaa välillä olla minua kohtaan aika julma. Näistä lähtökohdista mietin vakavasti eroa ennen keskustelua. Mies oli tehnyt ihan samoin tahollaan. Itkien otti asian puheeksi. Hänen syynsä eroasiaan oli se, että en anna seksiä tarpeeksi. Asiasta on keskusteltu monet kerran, ja hänen henkinen julmuutensa aina välillä jäädyttää seksihimonit tipotiehensä. Hän sanoo, että julmuus on tullut seksipuutteesta, vaikka julmuutta esiintyi jo suhteen alkuaikoina kiihkeiden rakastelukausien aikoihinkin ihan yhtä paljon. Nyt olen vain saanut liikaa.

Jos naistansa todella rakastaa,kyllä sen mielellään sanoo.Voihan sen sanominen olla vaikeaa joillekin vaikka aidosti rakastaa naistansa.Laittaa lapun jääkaapin oveen teipillä ja siihen kirjoittaa nuo kolme tärkeää sanaa.

Miks oot tommosen ääliön kanssa? Ei oikein tunnu siltä, että mies rakastais. Ei muuta kuin pihalle vaan ja parempaa tilalle.

Minä en rupea kenenkään haukuttavana ja vitutuksen kohteena olemaan enää koskaan. Siitä oon kärsinyt jo ihan tarpeeks. Jos toinen ei osaa näyttää tunteita ja vittuilee, niin ettikööt sitten jonkun uuden kohteen vittuiluilleen.

Yhteistyössä