Ylen ohjelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guu

Vieras
Katsoiko kukaan eilen illalla Yleltä ohjelman jossa englantilainen toimittaja teki juttuja erilaisista äideistä?

Ohjelma ainakin mun mieltäni järkytti suunnattomasti...

Ohjelmassa tutustuttiin perheeseen (isä,äiti + 2 poikaa) joilla kasvatustapana oli tiukka kuri. Ja kuriin kuului lyöminen sekä lapsien pelottelu.

Oli järkyttävää katsella kun pienin poika illalla tutti suussa tuli äidin luo,eikä suostunut menemään sänkyynsä. Ei kauheasti kitissy mutta näki että oli ihan väsynyt,silmät jo puoli tangossa ja halusi äidin lähelle ja syliin. Äiti tiuskaisi pojalle, joko menet sänkyysi tai yksin pimeään ulos. Kumman valitset?

Toinen pojista halusi jotain sipsejä eikä uskonut vanhempiaan kun kielsivät. Äiti tuli,otti poikaa kädestä ja löi kädelle.

Toimittaja myös huomautti asiasta kuinka hänelle tuli näistä todella pahaolo. Kuinka vanhemmat voivat tälläistä tehdä lapsille?

Vanhempien puolustus oli että heidätkin oli kasvatettu näin,eikä heistä pahempia tullut. Lapsia kuuluu pelotella (?).

Ihan sydän särkevää katsottavaa. Jos oma lapseni tulisi tutti suussa illalla kinuamaan syliin,ei mikään saisi minua ikimaailmassa sanomaan hänelle että menetkö yksin ulos pimeään. Hirveää!

Oliko se tutti nyt kovin oleellinen asia tässä, kun piti kahteen kertaan mainita? En katsonut ohjelmaa, eikä kyllä houkuttanut tuo kuvailu, onhan niitä ankaria kasvatustapoja, jotka särkevät sivullisten sydämiä :/

No iso lapsiko syö tuttia?

Kyllä tutti kertoo että on pieni lapsi kyseessä joka ei osaa puoliaan pitää.

En ole vielä nähnyt isoa lasta joka syö tuttia eikä osaa puolustaa itseään.

Oletko sä?

Mua ei toi tutti nyt niin tässä häirinny. Sua näköjään enemmänkin.

Itseäni häiritsi lapsen lyöminen ja uhkaili pimeällä.

Outoa että sua häiritsi vaan tutti?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä