YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TeSuLah, kp26/28 on tänään. Lopuillaan alkaa kierto olla ja niin alkaa olla mun kärsivällisyys tuohon vessassa ravaamiseen kans. Pari kertaa tunnissa melkolailla saa olla huusissa istumassa :| Kiitti vaan peukutuksesta :wave: Samoin myös Minnihiirelle ja Taikakuulle kiitokset peukuista, toivotaan parasta :)

Tulipa sit uusikin ulottuvuus tuohon oirelistaan. Avasin prinssinakkipaketin, kun ovat neidin herkkua ja ne hais mun nenään niin hirveille, että meinas ykä lentää siinä paikassa. en voinu edes laittaa niitä ruokaan, kun se löyhkä oli jotenkin sietämätön. Poika ne sit laitto ja ihmetteli, et mikä vika näiss muka on ja maisto yhden. Teki pahaa edes kattoo, kun toinen niitä söi :x

Olen tuota hailukkaista viivaa tiirannu joka lampunalla, mitä kotoo löytyy, läpivalaissut jopa taskulampulla, tiirannut ja käännellyt :snotty: :D Miten niin hermona :laugh: Ei vaan meinaa tajuta, että siinä muka olis jotain. Tai sit mä näen vaan siinä jotain, vaikka ei oliskaan. Pää vaan on taas niin kipee, kuten aina ennen tätiäkin, et onhan näitä tätioireitakin ilmassa varmaan yhtä paljon, kuin niitä parempiakin oireita. Silloin, kun syksyllä plussasin, niin migreeni jätti tulematta, mutta nyt se kyllä pukkaa päälle. Silmissä menee vaan palloja ja sahalaitaa. Tai sit on silmät suuttunu noista lampun kans touhuamisista :D Mahaa juilii aika lujaa, et en tiedä mihin tämä homma kääntyy. Pelkäämpä vaan, et täti se sieltä tulee ja vie haaveet mukanaan :/

Lumi-Marjalle: Peukut pystyssä täällä, että haamuviivasi vahvistukoon!
037.gif

Tänne ei kummempia kuulu!
s040.gif

Lisäys, jee menkat alkoivat, nyt taas uuteen kiertoon!
s035.gif

kp 1/28-29

Moikka teille kaikille!

Tikuttelin oviksen alkuviikosta,mutta kun rakas mieheni on tehnyt pitkää päivää työssä,niin jäi
hyödyntämättä ovis,joten tätiä odotellaan kylään ja sitten helmivauvaa aletaan yrittämään.Olisi se mukavaa saada ensi vuonna helmikuulla oma pieni vauva syntymäpäivä lahjana.

Miten te muut aiotte viettää äitienpäivää?

Mulla on eka äitienpäivä,kun ei ole rakasta äitiä,joten menen käymään äitini haudalla äitienpäivänä ja muistelen äitiäni,suru on valtava vielä.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille :wave:

Jos jotain oli, niin tuskin on enää. Kyllä se haamu tädiksi muuttui, tai täti vei sen mukanaan, miten vaan. Mietityttää vain, miten mun kierto lyhenee lyhenemistään. Ennen tuota lyhyttä raskautta se oli tasaisesti sen 32-35. Hormonit, hormonit...ota niistä selvä. Uuteen kiertoon uudella onnella. Harmittaa kyllä, ei voi kieltää :ashamed:

Kp 1/26-28

tädintulo halit lumi-marjalle ja rva pikku-myylle.

Itse tässä täti odottelen kun huomenna se munuaistutkimus mitä ei raskaille suositella. Ei oireita eikä tätiä näköpiirissä mutta ei taida auttaa muu kun tutkimuksiin mennä. Radioaktiivista ainetta, kun joutuu samaan suonen sisäisesti, niin vaikka olisi viritelmä niin tutkimus sen lopullisesti lopettaa.
Jotenkin epätoivonen olo.

Kanella ihania kuulumisia :hug:

+++ kumminkin teille kehiin.

mimmimamma

Kiitos vain tätihaleista ja Rva Pikkumyylle myöskin suuren suuret :hug: Tässä sitä taas mennään rinnatusten, kohti uutta yritystä. Mut mehän plussataan vielä, eikös niin? Ihan varmasti :saint: :saint:

mimmimamma, ymmärrän olosi. Olen käynyt siellä toisessa pinossa käynyt kurkkimassa ja ymmärrän hyvin, miksi asia painaa mieltäsi. Onhan ne munuaiset hyvä tutkia, mutta sitten se toinen puoli asiaa :hugh:

Nyt vain mietityttää, että mitä on meneillään. Mies tuli töistä ja näytin sen mun testitikun sille, niin hänkin sen viivan siinä näki. Ei siis ollut vain mun kuvitelmaa. Olis päässyt vähemmällä ajattelulla, jos en olis menny eilen vielä testaamaan. Oli miten oli, niin uusi kierto kuitenkin alkoi ja uusi yritys sen mukana. On sen verran kipeä ja runsas suursiivo meneillään, että jos jotain meinasi olla, niin ei varmasti ole enää. Että pitikin mennä jo testaamaan :headwall:

Plussarikasta aikaa :wave:

Lumi-Marja :hug: ja Rouva Pikkumyy :hug:
Hurjasti teille molemmille plussasäteitä uuteen kiertoon :flower:

Voi sinua kanella mitä jouduitkaan kokemaan :(
Ihanaa että kaikki on nyt hyvin =)

Et ole nokko suinkaan ainoa malttamaton tässä porukassa. Minäkin olin joka kierron lopussa kuin tulisilla hiilillä :whistle: Kyllä sitä tuli testejä monet kerrat näplättyä.

Gittelle voimia äitienpäivään :hug:
Meillä on äitienpäivää vietetty aina perheen kesken. Lapset hieman 'lahjovat' minua kukilla ja pienillä lahjoilla ja mies kokkaa pöytään jotain herkkuani. Kaikki isovanhemmat asuvat kaukana, joten heille vie posti tervehdykset ja puhelimella välittyy meidän onnittelut.

Kiva kuulla Minnihiiri68 että huono-olo jo hieman helpottaa.
Väsymys on tosiaan aivan totaalista. Aamupäivät vielä sujuu, mutta iltapäivästä on jo ihan naatti, vaikka päiväunetkin nukkuisi. Mutta en kyllä mistään hinnasta vaihtaisi tätä oloa pois. On niin tuoreessa muistissa se marraskuinen km, jolloin oireita ei ollut ollenkaan.

Tänään ollaan miehen ja nuorimman tytön (vajaa 2v) lähdössä hotellin yöksi. Mennään vähän juhlistamaan synttäreitäni ja samalla luovutetaan talo vanhimman tyttären synttäribileille :/
Keskimmäiset muksut menevät molemmat ystäviensä luokse yökylään ja koira hoitoon. Nämä ovatkin ensimmäiset 'nuorisojuhlat' meillä, mutta tyttö täyttää jo 19, on luotettava ja ystäväpiirikin fiksua porukkaa.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja aurinkoisia kelejä :wave:

Nevi ja Vilttitossu rv 7+3

Lumi-Marja kurja juttu, jaksamisia ja voima :hug: Toivotaan ens kierrolla jo tärppiä.

Pikkuneiti heräs taas klo 5, kun isäntä lähti töihin. |O Neiti ei kuitenkaan heräillyt yöllä. Veskiin pitää nousta muutaman kerran yössä, eli joutuu kuitenkin heräilemään. Loikoilin vielä aamusta, kun neiti oli jo hereillä. Poika heräili ennen 8, kuten yleensä. Alkuraskauden väsymys alkanu onneksi helpottamaan, kun vaan yöuntakin piisaisi.

Sääkin tuntuu lämpenevän ja äitienpäiväksi luvattiin jo 22 astetta lämmintä. Ihanaa!

gitte pupuilua vaan molemmin puolin ovista ja pitkin kiertoa, niin eiköhän se joskus tärppää.

Mukavaa torstaita teille kaikille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 11+3 :heart:

Meillä on äitienpäivänä keinunpystytystalkoot appivanhempien kanssa. Ostettiin sellainen lastenkeinu, jossa on maahan valettavat tukipuut, kaksi yhden hengen keinua & yksi kahden hengen keinu. Kermakakkua ei leivota, eikä osteta, vaan tänä vuonna ajattelin pärjätä jäätelökakulla ja pikkupurtavalla. Ei sen erikoisempia. Olin vähän tuhma äiti ja kurkkasin tytön tarhassa tekemään lahjaan: pakattu koristeltuun tulitikkurasiaan, niin melkeinpä se rasia jo ihan itsestäänkin avautui ja... :whistle: :whistle: Siellä näytti olevan itsetehty kaulakoru :)

Ostaako teillä perheiden isit teille lahjoja äitienpäivänä? Monihan on sitä mieltä, että perheen äiti ei ole perheen isän äiti... niinku ei tietty olekaan (!!), mutta musta on kiva saada ja antaa lahjoja, joten meillä mies saa multakin lahjan isänpäivänä. Tosin tänä vuonna meinas äitienpäivälahja jäädä saamatta... kunnes vähän vihjasin ja sellainen on kuulemma nyt ostettu B) Miehen mielestä on kuitenkin kiva antaa sellaista, jota toinen haluaa. Mä esimerkiksi voisin aivan hyvin vastaanottaa yöpaidan joka vuosi ja jos tarvetta olis, vaikka jonkun keittiövehkeen, esim. uuden leivänpaahtimen. En sentään porakonetta B) - mutta sekin kelpais, jos todella itse sellaista tarvitsisin.

Tervehdys!

On se aina pettymys tuo tädin tulo..haleja Lumi-Marjalle :hug:
Minäkin olen aina niin malttamaton testauksen suhteen :ashamed: Mutta kun haluaa tietää..
Myös pikku-myylle :hug:

Mulla vaan ei ovista näy..testien mukaan. Taitaa mennä tämä kierto ohi. Primolut kuuri taas päällä. Lääkäri muuten sanoi ettei haittaa vaikka tulisikin raskaaksi kuurin aikana. Ohjeissa kylllä sanotaan ettei saisi käyttää raskaana olessa. Kuulemma silti käytetään raskautumiseen. Tiedä sitten tuota. Clomit käyttöön ensi kierrossa.

TeSuLa, Minnihiiri; teillä masut alkaa pyöristymään. Ihana kun saa raskausvaatteita ruveta käyttämään. :D Ultrassa on aina kiva käydä..näkee ihan omin silmin pikkuisen siellä ja tietää että kaikki kunnossa. :flower:

Ihana päivä taas.. B) Viikonloppuja kaikille. Pojalla painikisat s-joella huomenna ja sitten
su mummolaan.

diddlina, äitienpäiälahjasta...kyllä meillä mies aina jotain hommaa ja minä isäinpäiväksi. Meillä ei juuri ole nuo tavaralahjat huudossa, niin tulee aina jotain omaperäistä. Huomenna minut kuulemma passitetaan lahjakorttikourassa kampaajalle ja shoppailemaan. Sillä aikaa mies ja lapset siivoavat ja lupasivat pestä ikkunatkin :heart: Äkkiäkös se heiltä käy, kun on kaks isoa muksua, yks varhaismurkku ja sit nämä kaksi, jotka tekevät mitä tekevät, mutta eskari on innokas pölyjenpyyhkijä ja pikkuneiti..nooh :saint: auttaa tavallaan :D Elikkäs, saan lahjaksi siivotun kodin. Tämä vaati hieman esivalmisteluja, kuten yleensä nämä mun miehen lahjukset, joten sain tietää siitä etukäteen.

Eihän sen lahjan tarvi olla mikään megamagee timanttisormus tai jotain sairaankallista muutatavaraa, se voi olla teko, josta teitää toisen pitävän ja tulevan iloiseksi. Jos mistä, niin sitä olen iloinen, kun joku muukin siivoaa täällä välillä :D Isäinpäivänä olen tavannut antaa jotain samantapaista, esim. lahjakortti johonkin autohuoltoon tms. Kerran kuurasin nuo taksit ja taksibussin, joten nyt vastalahjaksi kuurataan kotia :D

Lumi-Marja, harmi, että haamu kääntyikin sitten menkoiksi. Itse olen päättänyt nyt malttaa mieleni ja testata vasta alkuviikosta. Minä kun olen vähän sellainen luonne, että pelkän haamunkin perusteella ehtisin varmaan suunnitella jo kaiken äitiyslomalle jäämisen ajankohdasta lähtein ja pettymys olisi liian suuri, jos menkat sitten alkaisivatkin. Kun kai se on ihan fakta, että tuossa aivan alkuraskaudessa keskenmenot ovat todella tavallisia.

Kovasti olen tässä joka tapauksessa elätellyt toiveita raskaudesta. Torstaina oli hieman etovaa oloa ja ajattelin jo, että voisiko liittyä raskauteen. Mutta sitten perjantaina iski ripulikin. Eli eipä tainnut olla kyse raskausoireilusta, vaan jostain lievästä vatsaflunssasta vain :(. Vatsaa on myös vähän nippaillut, kuten aiemmissakin raskauksissa aivan alussa, mutta en sitten tiedä liittyykö sekin vain tähän vatsaflunssaan. Mitään menkkoihin viittaavaa ei sentään ole vielä ollut, mikä sentään on positiivista :).

Mutta tämä tällä erää, nyt täytyy päästä ulos nauttimaan hienosta säästä. Viikonloppu onkin nyt sellaista hulinaa, että tuskin ehdin koneelle ennen ensi viikkoa, äitienpäivääkin kun pitäisi huomenna juhlistaa. Joku kyseli äitienpäivälahjakäytännöistä. Kyllä meillä mieskin on yleensä jotain ostanut, kuten myös minäkin hänelle isänpäivänä. Yleensä lahjat eivät ole kovin kummoisia olleet, mutta ajatushan on tärkein.

Mutta hauskaa viikonloppua teille kaikille. Tulen alkuviikosta kertomaan kuulumiseni suuntaan tai toiseen.

Hotelliloma meni mukavasti, mutta kyllä on aina kiva palata kotiin.
Tytön kotijuhlatkin olivat menneet hyvin. Täällä oli tiskattu, siivottu ja roskatkin viety, joten ihan tyytyväisiä ollaan, että juhliin lupa annettiin.

Lumi-Marjan perheen lahjat kuulostavat mukavilta =)
Minäkin sain vasta lahjakortin kauneushoitolaan. Ajattelin pitäisikö ensimmäistä kertaa eläessä kokeilla manikyyriä, vai kestovärjäisikö kesäksi ripset ja kulmat.

Kyllä meilläkin miehen kanssa toisiamme lahjotaan. Minä saan aina äitienpäivänä ison amppelikukan tuohon ulko-oven pieleen. Väri on joka vuosi yllätys ja sen mukaan sitten hommaan pihalle muut kesäkukat.

Täällä Hämeessä paistaa aurinko ja on lämmintä. Loppupäivä meneekin varmaan tuolla pihalla puuhatessa.

Mukavaa lauantaita teille kaikille :wave:

Nevi ja Vilttitossu rv 7+4

Äitienpäivän kunniaksi pupuiltiin viime yönä... ja päätettiiin yksintein viis veisata kierron tasaantumisesta ja ei käytetty ehkäisyä. Nyt olis kp12 ja yk1. Kierron pituutta en osaa sanoa, mutta se oli aikoinaan jotain 30 paikkeilla, ehkä 31-32. Joskus lyhyempi. Eli laittakaas mut listaan jonon hännille.

Lahjaksi sain lahjakortin Marimekkoon - sieltä ostan itselleni uuden kesälaukun B)

TeSuLah kun minä synnytin "ainokaiseni",niin minulla meni verta myös paljon... Hemoglobi tipahti 64 vai oliko se 68.. Oli pikkusen heikko olo.. :ashamed: Minulla tulee myös mustelmia herkästi. :o

Rouva Pikkumyy ja Lumi-Marja olen kovasti pahoillani tädin tulosta... :hug: :hug:

gitte kovasti voimia ja jaksamisia tähän päivään.. :hug:

nokko plussatuulia puhaltelen sinne päin...++++++ :heart:

Omaa.. Eilen tulin kotia "ukkokultani" luota.. Koiranpentu jäi minulle päiväksi hoitoon. Äitienpäivälahjoista puheenollen,niin sain eilen kukan,karkkia ja suklaata lahjaksi. =) Nyt on aloitettu thyroxi-lääkitys..Puolikkaan tabletin otan aamuisin.Elokuussa kontrolliaika.Ovista tikuttelin,perjantaina sitten sain testiviivan kontrolliviivaa tummemmaksi. Pupuiltu on kp 6,7,9,10,14 ja 15. ;) Nyt ollaan oltu vähän ahkerempia. ;)

Oikein mukavaa Äitienpäivää kaikille teille!! :flower: :flower: :flower:

Hyvää äitien päivää kaikille äideille ja äidiksi tuleville ja meille kaikille naisille!
060.gif

Pihatöitä olemme tehneet ilma on ollut niin ihana, istutimme kirsikkapuun, perunoita ja sipuleita.

Ihana vkloppu ollut! Toivottavasti kaikille muillakin!
g055.gif

Huomenia kaikille!
a194.gif

En yhtään tiedä, missä vaiheessa kiertoa kukakin on, mutta paljon onnea, että tulisi jälleen myös raskaustesteihinkin plussia!
c018.gif

Innostuimpa eilen vielä pihatöiden jälkeen illalla tekemään vatsalihasliikkeitä ja myös rintalihas, nyt sitten kaikki paikat tasaisesti kipeänä.
n050.gif
a060.gif

Ja nyt näin taas töihin:
h040.gif

ja jo työmatkalla poikkean asiakkaan luo ja
n020.gif

Ihanaa päivää kaiklle!
h020.gif

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti. :flower:

Ilokseni sain huomata, että painokin on vähän mennyt alaspäin ja sekös piristi mieltä. Taitaa tuo kävely ja ruokaremontti tuottaa tulosta. Ei mitään radikaalia pudotusta, mutta maltillista ja tasaista. Vaikka on tullut herkuteltuakin :saint:

Muuten ei mitään uutta, täti vielä kylässä ja olo "normaali", mikä se nyt kenelläki sitten on. Kamalan ilman vaan pukkas, niin ei viitti juurikaan edes pihalle mennä. Tuulee ja sataa kaatamalla, kuin ukkosen aikaan. Hetki sitten vielä oli ihan kaunis aamu. Jospa se tuosta menis ohi ja pääsis tytön kans ulkoilemaan.

Nyt puuronkeittoon :wave:

Eilen kävin ostamassa testin, ja vaikka tarkoitus oli odottaa testauksen kanssa huomiseen, niin enhän minä sitten malttanut, kun testi odotti kaapissa. Eli aamulla testasin ja plussahan sieltä tuli :). Vielä oli viiva aika hailakka, mutta ihan selvä viiva kuitenkin.

Olo on vielä jotenkin epäuskoinen, olisiko tämä tosiaan käynyt näin helposti. Oloa sekoittaa myös se, että vielä reilu kuukausi takaperin olin aivan varma, että lapsilukumme olisi ollut jo täynnä, mies kun ei millään tavalla tuntunut lämpenevän kolmannelle. Eli asiat ovat edenneet siitä todella nopeasti, kierukan poistin vasta vajaa kuukausi takaperin.

Täytyy tässä alkaa sulattelemaan asiaa. Ja onhan tässä toki aikaakin vielä yli kahdeksan kuukautta. Jos kaikki nyt menee hyvin, niin perheemme on viisihenkinen tammikuussa. Aivan vielä en taida uskaltaa tuonne odotuspuolelle siirtyä, mutta täytyy kai vähitellen alkaa kuitenkin kurkkia, millaisia pinoja sieltä löytyy... :)

Yhteistyössä