TeSuLah, kp26/28 on tänään. Lopuillaan alkaa kierto olla ja niin alkaa olla mun kärsivällisyys tuohon vessassa ravaamiseen kans. Pari kertaa tunnissa melkolailla saa olla huusissa istumassa :| Kiitti vaan peukutuksesta :wave: Samoin myös Minnihiirelle ja Taikakuulle kiitokset peukuista, toivotaan parasta
Tulipa sit uusikin ulottuvuus tuohon oirelistaan. Avasin prinssinakkipaketin, kun ovat neidin herkkua ja ne hais mun nenään niin hirveille, että meinas ykä lentää siinä paikassa. en voinu edes laittaa niitä ruokaan, kun se löyhkä oli jotenkin sietämätön. Poika ne sit laitto ja ihmetteli, et mikä vika näiss muka on ja maisto yhden. Teki pahaa edes kattoo, kun toinen niitä söi :x
Olen tuota hailukkaista viivaa tiirannu joka lampunalla, mitä kotoo löytyy, läpivalaissut jopa taskulampulla, tiirannut ja käännellyt :snotty:
Miten niin hermona
Ei vaan meinaa tajuta, että siinä muka olis jotain. Tai sit mä näen vaan siinä jotain, vaikka ei oliskaan. Pää vaan on taas niin kipee, kuten aina ennen tätiäkin, et onhan näitä tätioireitakin ilmassa varmaan yhtä paljon, kuin niitä parempiakin oireita. Silloin, kun syksyllä plussasin, niin migreeni jätti tulematta, mutta nyt se kyllä pukkaa päälle. Silmissä menee vaan palloja ja sahalaitaa. Tai sit on silmät suuttunu noista lampun kans touhuamisista
Mahaa juilii aika lujaa, et en tiedä mihin tämä homma kääntyy. Pelkäämpä vaan, et täti se sieltä tulee ja vie haaveet mukanaan :/
Tulipa sit uusikin ulottuvuus tuohon oirelistaan. Avasin prinssinakkipaketin, kun ovat neidin herkkua ja ne hais mun nenään niin hirveille, että meinas ykä lentää siinä paikassa. en voinu edes laittaa niitä ruokaan, kun se löyhkä oli jotenkin sietämätön. Poika ne sit laitto ja ihmetteli, et mikä vika näiss muka on ja maisto yhden. Teki pahaa edes kattoo, kun toinen niitä söi :x
Olen tuota hailukkaista viivaa tiirannu joka lampunalla, mitä kotoo löytyy, läpivalaissut jopa taskulampulla, tiirannut ja käännellyt :snotty: