TeSuLah hieno juttu :flower: Nyt ei tarvi pelätä mokomaa rokkoa

Sulla on kyllä noita viikkoja jo mukavasti kasassa. Niin se aika vaan menee.
Minnihiirikin moikkaili meitä :wave: Mukava lukea kuulumisia
Aurora72, toivotaan, että se ovis sieltä kuitenkin löytyisi. Omanikin hukassa aika usein.
kanella, koeta jaksella. Eopätietoisuus on kaikkein pahinta ja se tiedon odottaminen, oli uutiset sitten mitä vain. Toivotaan parasta kuitenkin.
Rouva Pikkumyy, harmi se nega. Jospa kuitenkin viiva alkaisi näkyä, kun kierto on enemmän lopuillaan. Joskushan se plussa näkyy vasta sitten myöhemmin, vaikka olis kuinka herkkiä testejä. Plussapukutusta edellen :wave:
mutku äiti, onnea plussasta ja onnellista masuaikaa :heart:
mantana, sullahan riehuu vallan mahdoton täti siellä. Aivan kuin mulla viimeks. Ei antanut mitään armoa ja ne krampit oli kyllä kamalia. Toivottavasti lähtee pian ja hurjasti onnea uuteen kiertoon :flower:
mimuli, tätionnittelut! Hienoa että koerto toimii. Onnea sinullekkin jatkoon :flower:
Kaikille muillekkin pinolaisille kaikkea hyvää ja plussaista toukokuuta :flower:
Tilasin r-testejä, kun olivat kotitseti.fi:ssä tarjouksessa. Sitä digitaalista ovistestiä olen kans haaveillut. Taidampa sen sieltä halpatestiltä tilata, kiitos vain tarjousvinkistä :flower: En taida vielä ihan heti testailla kuitenkaan, vaikka testit huomenaa todennäköisesti kolahtaakin postilaatikkoon. Pelottaa sen verran, että ei tohdi, vaikka mieli tekisikin. Niitä negoja kun on tullut tihrustettua eräämmät kerrat.
Oman navan ympärillä ei mitään kovin uusia tuntemuksia. Pissuttaa ja väsyttää, siinä pahimmat. Kävelyllä eilen illalla meinas tulla paniikki, kun kolme kilometriä kotiin ja rakko meinaa haljeta. Minä siinä pälyilin mettätienpätkiä ja suksin pusikkoon, yritin olla hiljaa, ettei ohiajavat autot rekisteröisi mua sieltä kyykkimästä "hyvin maastoon sulautuvan" kirkkaan púnaisen takkini kanssa. Huh kuinka helpotti ja kävelinkin pikamarssia kotiin. Heti sisälle päästyä juoksin vessaan. Ei tämä nyt normaalia pissuttamista kyllä ole. Vaikka nukuin hyvin parista yöllisestä vessareissusta huolimatta, niin olen kertakaikkisen väsynyt. Mitään en saa aikaiseksi ja silmät painuu keskellä päivää väkisellä kiinni. Masua nippailee, mutta ei vielä tätijomotusta ole tullut. Repäisykipuja kääntyillessä sängyssä ja rintoja aristaa sivuilta. No, eiköhän tämä kaikki mene kuitenkin vain hormonitoiminnan piikkiin ennen tätiä. En jaksa muuta uskoa, vaikka plussaa toivonkin.
Plussasäteitä :flower: :flower: :flower: :wave: