YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanni65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tänään sitten lähetään kaupungille miehen kanssa syömään ja pitämään muutaman kamun kanssa hauskaa. Sitten aloitetaan pupuilut ja paahdetaan ens viikko sen merkeissä. Käydään kuiteskin töissä välillä hengähtämässä. Mälsää. Täytyy jättää väliin nyt kn tunnustelut kun laitoin aikas pitkät kynnet (olinpas pöllö). Mut ne on sexyt miehen mielestä. Jos kierrot heittelee vielä enemmän niin sit soitan kyl ajan Diacoriin nyt ne on 24-32. Lupasin miehelle etten kerro koska ovis on kun se tuntuu vaikuttavan negatiivisesti kun tulee paineita ja kieltämättä vaikuttaa myös mun käytökseen.

Ai ni ja greippimehua täytyy koittaa...ja punkkua...jos sitä ei sitten saisikaan lipitellä vuoteen ;) Kauhiasti toivoisin niin ....

Nuusku täältä ilmottautuu ;) Tosi rankka viikko on ollut. Onneks on viikonloppu, niin saa vähän huilia, mitä nyt kolmelta lapselta kerkiää. keskimmäisellä kauhea uhmaikä ja välillä kaipailen käyttöohjeita noihin kiukuttelukohtauksiin. Esikoinen on aina ollut niin kiltti ja rauhallinen joten nuo uhmiskohtaukset on ihan uutta..hoh hoijaa. Pitkää pinnaa vaan.
Huomenna aloitan oviksen tikuttelun, jos vaika sais "viivan" kiinni.
Millon pikkumyy aikoo testata? Päräytähän viiva testiin :)
Jane 70, meilläkin tuppaa olemaan tuo ovispäivä pikkasen stressaava miehelle ja välillä kieltämättä minullekin. Kun pystyis olemaan ihan relana ja jättää nuo päivien laskemiset...mutta kun ei. Meininki tuppaa olemaan vähän "tekemällä tehtyä".
Toivottelen mukavaa vkl:a kaikille :wave:

Tikuttelun aloitan minäkin huomenna mökkeilystä huolimatta. Aion metsästää niitä ovisviivoja, jos vaikka tässä kuussa ne sais. Koko aikaa ei tosin pää ole kuumehöyryjä täynnä, kun mennään mökille. Täällä on nyt aivan mahtava ilma. Pitkästä aikaa lähes pilvetön taivas. Tuule ei juuri lainkaan, mikä on täällä lakeuksilla aika harvinaista. yleensä aina jonkinlainen tuulenvire on päällä. No ei tuo ilma sentään aivan seiso, mutta ei tarvi pitää pipostakaan kiinni :)

Hyvää ja plussarikasta viikonloppua. Ja ovistärppiä myös :wave: :flower: :flower: :flower: :flower:

Väsy painaa,kun myy ei öisin nuku :D ...Täällä edelleen odottelua..

En tiedä kumpaa on tää miun itkuisuus pms:ää vai jotain muuta ihanaa, noo ootellaan, oo¨tellaan :heart: + :heart:

La-su töissä myös, ma-ti vapaata, jee! :D

Plussakimppuja ja mantanalle onnea myös+muille ovisten parissa pyöriville;=)

*ehjänä edelleen* :heart:

Kiitos pikkumyy ja mimmimamma tentin läpäisy onnitteluista. Juu tottahan se on jotta ei noi tentit nyt se kaikkein tärkein osa opiskelua ole, mut kuiten niistä on läpi selviydyttävä jos ei halua kursseja uusia. Meinaan kun tuohon uusinta mahdollisuuteen saattaa mennä vuosikin, jos huonosti sattuu. :(

Mut mut täällä kaakonkulmalla myrskyt senkun jylläävät, niin et taitaa tämä kierto mennä taas huti puolelle. Vaikkakin eilen kyllä toiveikkaana tikuttelun aloitin. :whistle: Mut ei kyl toiveet kovin korkealla ole raskautumisen suhteen, kun ukko on kovin välttelevällä linjalla; ei etes huomenta aamulla sano tai saatika siten illalla antas hyvän yön suukkoa. Ei, vaan eilenkin oli täällä opinnoistani kotiin tullessani vastassa myrskyn tuhojen jäljet. :kieh: Joita sitten yö myöhälle itkien siivoilin samalla miettien jotta hullu on ihmisen oltava kun vielä lisää lapsia haluaa tämmöisiin olosuhteisiin. :headwall: :'(
Mut minkäs teet kun puolisoaan rakastat vaikka ei kaikki hänen taholtaan aina toimikaan niin kuin toivoo ja toisaalta sen pienen nyytin kaipuu on niin niin valtaisa.
Juu vaan krooniseksi on tainnut vaavikuume täällä mennä kun ei enään edes järjenääni saa sitä kadotetuksi. :headwall:

Mut nyt plussa kumput ilmoille viskelen ja siirryn opintojeni pariin tekemään anatomian etätehtävää, jonka vuoksi oikeastaan koneen aukoilin.

:flower: +++ :flower: +++++ :flower: +++++ :flower:

-touhis-

pikkumyy Kiva palailla tänne palstalle, kun niin nätisti jaksat päivittää...! Ja kahden kanin omistajana nuo puput lämmittää :xmas:. Niin, odottelen jännityksellä, josko nappaisit plussan! Itselläni ei taida toivoa olla. Menkkajuilinnat alkavat jo noin viikkoa ennen menkkoja, ja niitä on nyt ollut. Ärsyttävää, että kierto on venähtänyt aika pitkäksi.

Lumi-Marja
: Mukavaa mökkiviikonloppua! Mekin mökkeiltiin Pohjanmaan rannikolla pari viikonloppua sitten. Rannalla oli kyllä aika viileää jo silloin, kun sisämaassa oli vielä melkein lämmin. Mullakin oli ovistikut mukana, joten aika pitkälle on mennyt :D :headwall:

touhu tenava Koita ottaa selvää, mikä miestä vaivaa. Vai onko se vaan temperamenttinen ukkeli. Mulla on mies, joka on kyllä työstressiä potiessaan joskus tosi rasittava. Ärjyy ja äksyilee kuin pikkukakara. Olen silloin jättänyt sen omiin oloihinsa, niin ei tarvitse riidellä. Aamulla sen kiukusta ei yleensä ole enää jälkeäkään. Silloin, kun se on hyvällä tuulella, saatan sanoa, että on aika raskasta, jos pitää elää "yhden" mielialojen mukaan. Niin kuin onkin! Voimia ja jaksamisia! Kannattaa selvittää, mistä on kysymys :hug:

jane70 Aika ikäviä, loukkaavia juttuja nuo viittaukset lapsiin "eri miesten" kanssa. Ärsyttää sun puolesta. Niin, että uuden miehenkö kanssa ei saisi lasta olla...? Ihan pimeä ajatus! Mulla työkaveri, jolla kaksi lasta, molemmilla eri isät, ja kolmatta odottaa. Isäkin on kolmas :D Ei kuulu kenellekään, eihän! :heart:

Kaikille kauheasti ++++++ :whistle:

Moips!!!

Kiva huomata että tää ketju pysyy ylhäällä, niin löytyy helposti. Kiitos pikkumyyn päivitysten, sekä ahkerien kirjoittelijoiden. Kyllä tän aina aamulla lukaisee ennen normaaleja rutiineja, mutta tuntuu ettei sitä aikaa ole sitten kirjoitteluihin :/ .

Ovis sitten mennyt ja nyt saa siirtyä jännäilemään. Alkaa tän oman kroppansa vissiin jo tuntemaan kun näitä ovista ennen ja jälkeen tulee kaikenlaisia oireita. Nyt alkas tää ei niin mukava turvotusvaihe kun tuntuu ettei mitkään vaatteet mahdu päälle. Eli parempi välttää tuota vaakaa, kun ne kilot nousee aina tässä vaiheessa.

Tosin elokuusta lähtien olen harrastanut jonkinlaista vyötärönmetsästystä :laugh: , ja on paino laskenut kuutisen kiloa. Tosin jossain vaiheessa harrastin tuota detox-kuuria jonka pitäis laittaa kuona-aineet kehosta liikkeelle.

Tuossa viime viikolla saatiin miehen kanssa typerä kiistanaihe, ja pidettiin jonkinlaista mykkäkoulua muutama päivä. Maanantaina sitten tehtiin sovinto pitkän kaavan mukaan. :p

Vitamiineja ollaan molemmat popsittu, että alan jo olemaan vakiasiakas tuossa luontaistuoteliikkeessä. Sekä sitä greippimehua litkinyt, ja tarjonnut miehellekkin. Mutta hän ei tosin pidä mausta, eli kun teen joskus aamujuomia, niin puristelen sitten sinne sekaan greipin kun se sekoittuu sinne muun maun mukaan.

Nyt en sitten muista yhtään mitä pitäisi kommentoida vaikka lukenut olen näitä päivittäin. Mutta plussatuulia toivon kaikille, sekä puuhakasta viikonloppua ;)

eipä tätiä vielä näköpiirissä.
Paitsi että kirkasta verta tuli paperiin pyyhkiessäni ja mieli heti maassa. Mutta pyyhin uudellen ja pisara verta ilmesty taas paperiin, ja hälytyskellot rupesivat soimaan että ehkä veri ei sittenkään ollut täti :headwall: :headwall: eli sormeen oli tullut haava joka vuosi verta.....heti tyrmäämässä tilanetta.

Touhikselle voimia. Meillä tuota erimielisyyksiä teinien ja uuden miehen kanssa on jokapäivästä tohinaa- En jaksa välittää siitä eikä minun lapseni jaksa enään sen sanailua.
Kakkonen on nyt täysikäinen joten minulla kaksi yli 18 vuotiasta talossani, jotka varmaan tietävät mitä tekevät. Monesti olen miettinyt miksi pitää aiheuttaa kitkaa ja eripuraisuutta perheseen, missä sitä ei muuten olisi. Jokin tarve uudella miehellä varmaan on.

Viime yönä näin hurjia unia. Heräsin omaan huutooni ja itkuun, kun joku grillasi koiramme jänispaistina. Minulle tuli megaikävä koiraa ja huono omatunto siitä että sallin miehen lemmikkiä grillattavaksi. Edelleen kun ajattelen asiaa muutun oitis surulliseksi. Miksi tällainen uni? Enkä muuten ikinä ole huutanut ja itkenyt ääneen painajaisen päätteeksi, vielä olessani unessa!!!! Mieskin heräsi unestansa huutooni ja itkuuni.

Tänä iltana jouduin ylitöihin, kun uusi pomo vaatii täysin utopistisia asioita. Minulla pitäisi olla jo ensi lukuvuosi suunnitelmissa valmis. Ei pelkkä suunnitelma vaan lukujärjestys vuodelle 2008-2009. Heillä( uudella koululla) ei ole edes kevään lukujärjestystä valmiina ja minulta vaaditaan seuraavaa lukuvuotta. Eikä ole edes minun työtehtäväni, vaan kuuluisi esimiehelleni.

Tämä nainen on viime aikoina huutanut minulle, niin kuin pienelle lapselle, sättinyt ja asettanut kieltoja, sekä väittänyt minun valehtelevan. Tähän ei minkäänlaista perustetta. Olen vain rehellisesti sanonut, ettei työmotivaatio ole kovin korkea, kun koen ettei minun tietotaitoa kunnioiteta.
Jos joku tästä minut tunnistaa niin siitä vaan, mutta mua suomeksi sanottuna v''''''' |O |O ja piti purkauta koko netti kansalle.
:headwall: :headwall:

No huomenna olen jo varmaan rauhallisempi. Nyt olen sitten laatinut lukujärjestysten pohjat jopa syyslukukaudelle 2012
:laugh: :laugh: revi siitä. Eikä töitä joutunut tekemään kuin vaivaiset 5 tuntia.

Pirtsakkaa tätä päivää mimmimammalta, joka ei saanut unta viime yönä ennekuin kello 2, vaikka menin nukkumaan 23.30. joten pikkumyy et ole ainoa yövalvoja. Olisiko se hormoonaalista? Tai liikaa unta aamulla sekä päivällä?

:flower: :flower: ++++++++

:heart: mimmimamma :headwall: :headwall:

..........täällä on muitakin yö-kukkujia kuin minä. :laugh:
oli meinaan vielä tultava kurkistamaan jotta onko uutta ilmaantunut ja olihan sitä. ;)

höh, niin minä juuri lopettelin niit anatomian etätehtäviä ja kappas huomasin saaneeni sen lähes tehdyksi. Eli oikeastaan jäi vain tarkistus viel toiseen kertaan. :saint:

Jeps, pikkumyy anatomia on kyl mielenkiintoinen aihealue, mut mulla tuppaa väliin menemään se yli hatun, kun on niin paljon vieraita ja vierasperäisiä sanoja. :kieh: Niin ja kyllä on ollut jo tuota mikrobiologiaakin parina iltana. Vaan siinäkin hankaluutta tuottaa nuo "oudot" sanat :/

|O |O |O Vaan nyt on siirryttävä nukkumaan, kun alkaa silmät painua kiinni itsekseen. |O |O |O

ps. Kiitos voima-lähetyksistä tänne kaakonkulman myrskyrintamalle.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ebony................6/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 8/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 8/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............9/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............11/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........11/28-32.... ..yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 13/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .13/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................14/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................14/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........15/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 18/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .19/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................23/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............26/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 27/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 28/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

HAAMU: :flower: , :heart:

amati :flower:

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower: , :heart:
PUELLA :flower: , :heart:
KRIISI :flower: , :heart:

Kävin töissä, oli aika lyhyt pv noin 3,30h :D , Pikkupikku vuoro aamulaisten apuna. Nyt nukuin tai yritin siis nukkua, mutta en raaskinutkaan :heart:

Olo on lähinnä sekava*onkuin olisi nenä tukossa, mutta nuhaa ei ole*, jalat puutuu istuessa, kädet myös esim pyörällä ajaessa, närästyttää, itkuherkkyyttä, viimeksi illalla piti itkeä....*huhhuijaa*mies on aika ihmeissään, kummia nää pms oireet, ennenkuin toisin toditetaan...Wc:ssä saa varovaisesti käydä, kun pelottaa, että näkee punaista, eipä ainakaan vielä näy! :heart:

Myy täällä elää toiveissa, kunnes toisin todistetaan :D

Loppuajan kärvistelyä, tunnekuohuja ja vaikka mitä! :headwall:

Ovisplussia, onnea raskaustestiplussiin, kuka sitten uskaltaakin tehdä, itse en tee vielä testejä..kunhan oottelen, oottelen :heart:

plussakimput ilmaan :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

yhden :flower: kimpun kuitenkin varaan itselleni onnea tuomaan =)

Heippahei ja hellät tunteet! :heart: :wave:

Jopas on taas ollut tapahtumarikasta kaikilla rintamilla! Myös täälläpäin :|
Touhu tenavalle :hug: täällä on kans taas täys riita päällä miehen kanssa. Mä en ymmärrä miten voi näin mennä laidasta laitaan!!!!Just oli niin ihanaa ja nyt taas ihan kauheeta :o :o :o

No, mutta, katellaan...Asiasta viidenteen; kävin lääkärissä ja kaikki oli ihan hyvin, kaikki arvot kohdallaan ja tk lääkäri laittoi sitten lähetteen jatkotutkimuksiin. Utelin siltä että mitä hän sitten suosittelisi tai mitä tulee tapahtumaan, niin sanoi että ei kummempaa kuin että Clomifenillä vähän avitetaan sitä raskauden alkamista. Mä tosin olen jo yhden kuun niitä ottanut, jonka sieltä yksityiseltä hommasin, mut ei tärpännyt. Yksityiselle meno kyllä nopeutti tätä hommaa huomattavasti. Julkisella puolella varmaan kestää kuukausia ennenkuin mitään tapahtuu. Eikä se yksityisellä pelkkä tollanen käynti maksanut sitte kuitenkaan kuin parikymppiä KELA-korvauksen jälkeen. Eniten siinä kustansi se ultraääni, jonka itse halusin tehtäväksi.
Mielenkiintoisia aikoja monellakin täällä meneillään, joten +++++++++++++++kaikille ja
:heart: :heart:

Helou kaikille! En ole paljon viitsinyt kirjoitella, kun eipä mitään uutisia ole.. :/ Nytkin mahaa ja selkää jomottelee, että eiköhän se täti siellä taas mersuaan käynnistele ja tukkii kylään! |O Huomasin kyllä tänään, et täti mersuineen on viimeksi vieraillut 30.8, mutta meikäläisen kohdalla se ei merkitse mitään, sillä kierrot on aina vähän mitä sattuu.. Mutta plussatuulia kaikille meille tasapuolisesti!! :heart: :flower:

pikkumyy42

Kyllähän sitä tässä kohta testaillaan, jos ei tätskyä ala kuulua..mutta sitten niin harmittaa, jos onkin miinusta! :( Vaikka luotan Predictoriin, vaikka se on kallis testi, niin sillä ei tarvi miettiä "haamuja".. jos väri vähäkin pallossa muuttuu, niin plussaa on! :D Meidän "pikkasen väri pallossa muuttunut" on jo 4-vuotta! :laugh:

Ei riitä, että on nainen.
Ei alkuunkaan!
Täytyy olla rinnat ja oikeanmalliset vempulat.
Aukinaiset röörit ja kohtu sopivasti kallellaan.
Pitää olla munasarjat ja niissä mieluusti eloa.
Sitten tarvitaan soppakattilallinen erimerkkisiä hormoneja.
Oikeat määrät, oikeat suhteet.
Muuten ei pulla nouse!
Sitten pitäisi munasolun liikkua; irrota ja kuljeksia.
Oikeaan aikaan.
Oikeaan paikkaan.
Kohdata kelvollinen siimahäntä.
Ei minkälaista huiskijaa hyvänsä.
Pitää olla kappaleet kohdalla. Ja muodot.
Pitää liikkua vikkelästi ja elää pitkään.
Muuten ei pulla nouse!
Tarvitaan taivaankappaleet kohdalleen,
sopiva kellonaika,
sängynpääty luoteeseen,
saappaat hetekan alla
ja oikeat asennot.
Muuten ei pulla nouse!
Sitten toivotaan:

Onnea matkaan Pikku Pulla!
Onnea, jotta se kasvaisi,
jotta se kiinnittyisi,
jotta se varttuisi valmiiksi.
Onnea, jotta matka ei jäisi kesken.
Onnea, jotta syli ei jäisi tyhjäksi.
Ei saa olla vasta-aineita,
ei huonoa limakalvoa,
ei saunaa, ei yrttiteetä.
Ei seksiä väärään aikaan.
Muuten ei pulla nouse!
"Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa... "
Mutta 280 päivän ihmettä
ei tehdä yhdessä yössä eikä päivässäkään.
Aika on pitkä
ja pitkä on matka haikaran tulla.
Minun odotukseni.

-Savanna

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
onko se digitaalinen raskaus testi?..Itse mietin, minkä ostan ma , jos tarvetta :ashamed:

:wave:

Ei ole digitaalinen. Ja siinä saa suoraan pissata tikkuun eikä tarvi mihkään mukiin ekaksi. Ja todella herkkä ja saa tehä mihin vuorokauden aikaan tahansa (en ole ikinä tehny aamupissasta). On mun mielestä TOSI selkeä ja helppolukunen. Jos keskimmäisen pallon väri muuttuu hiemankaan, on plussaa. Ja sen "hiemankin" kyllä erottaa hyvin. Kakkosen kohdalla lehahti mulla heti niin punaseksi kuin olla ja taitaa ja ekankin kohdalla ei ollut kuin hieman väri muuttunut, mut se on selvä plussa. Maksaa kyllä kympin verran kappale, mutta ostan aina sen, niin ei tarvi arpoa, että mitähän tämä nyt näyttää. Mulla toimii ja suosittelen! Ja toivottavasti sulla pallukat muuttuu testissä punaiseksi!!
=)

Nyt joudan kertomaan tännekkin että sain haamun aamulla! kp23/~25...
=) maanantaina sitten varmistelen mitä testi silloin näyttää.
a010.gif

amati: Ihanaa!!! Eiköhän tuo varma ole jo nyt! :kieh: :hug: :flower: Plussapuhallukset tänne palstalle ovat ilmiselvästi auttaneet ;) Onneksi olkoon!

pikkumyy42 oltiin sitten lenkillä samoihin aikoihin :D Kiitos tuosta hauskasta pitkästä lorusta :). Vaikka se onkin humoristinen, niin on siinä kyllä valitettavasti totuudenjyväkin... :o

Kehäkukka: testailehan nyt, niin uskallan onnitella! Vaikka enköhän voi jo varovaisen onnentoivotuksen lähettää...(?) :hug: tv. pitkäkiertolainen myös :ashamed:

tiiu-64: Mukava, kun löysit asiallisen lääkärin ja kaikki on kohdallaan! Itselläni lääkäriaika gynelle vasta lokakuun lopulla, odotan sitä innolla. Alkuvuodesta samainen gyne oli myös hyvin kannustava, eikä nähnyt vm. 64:n raskautumiseen mitään estettä. Määräsi Clomit, ja toisesta kierrosta tulinkin raskaaksi. Mutta se oli tuulimuna
:( Nyt vaan uutta yritystä sitten! Ilman Clomeja en näytä saavan mitään aikaiseksi! Miestä ei tosin ole tutkittukaan. Ehkä pitäisi passittaa sekin tutkimuksiin, että tietäis, kuinka paljon toivoa on, vai onko. Yksityisellä puolella minäkin olen koko ajan käynyt. Mieluummin niin, kun tietää, kenen vastaanotolle on menossa. Vaikka vähän enemmän se maksaakin... Mutta onhan asia tärkeä! :heart:

mimmimamma: Sadistipomo sinulla :o Koetahan silti jaksaa, ja ajatella niin, ettei se sulle mitään voi. Voisitko jotenkin koettaa pysytellä henkisesti yläpuolella, ettet antaisi tämän tapauksen vaikuttaa liikaa itseesi ja mielialaasi. Kuulostaa kyllä siltä, että nyt pomosi on ylittänyt raikkaasti hyvien käytöstapojen rajat ja sortunut aivan ala-arvoiseen käytökseen, jota sun ei tarvitsisi enää hyväksyä. Perusteeton solvaaminen jne. alkaa olla jo työpaikkakiusaamista. Auttaisko, jos juttelisit työpaikkasi pääluottamusmiehen kanssa. No, helppohan mun on toki sanoa, kun mieheni on työpaikkani pääluottamusmies :$. Mutta oikeasti, tuo kuulostaa pahalta!

Tunne, ettei kunnioiteta, on kovin tuttu. Kunnioituksen puutetta ilmenee selvästi silloin, jos hoitaa hommansa tunnollisesti ja kunnianhimoisesti, eli "tekee niin kuin kiltin tytön pitää". Kun tekee kaiken aina "hyvin", yritetään ottaa irti lisää ja lisää. Silmukkaa kiristetään, mutta samalla kunnioitus ilmeisesti kärsii. MInunkin lähin esimieheni sortui henkilökohtaisuuksiin, kun en sitten yhtenä kauniina päivänä lähtenytkään tekemään mahdotonta tehtävää. En voi kertoa, mikä se oli, mutta voin sanoa, että täysin mahdoton, myös kollegoiden silmissä :o.
Vedin tästä omia johtopäätöksiäni ja hain tehtävänkuvan muutosta. Meillä on onneksi loistava esimies(mies) "ylipäällikkönä", ja muutos onnistui. Näin pääsin tavallaan kauemmaksi lähimmästä työnjohdosta, itsenäisempään asemaan. Työ helpottui, enkä menettänyt mitään. Silmukka kaulassa hölleni...

Mutta sinun työssä tämä ei taida olla mahdollista... Siis etäisyyden ottaminen. Olen kyllä ziljoona kertaa ajatellut, kuinka mahtavaa olisi, jos voisi ottaa etäisyyttä konkreettisen äitiysloman muodossa :kieh: Vaikka se vissiin on tuomittava ajatus, ja siitä voi pian saada väärän käsityksen. Voima :hug: kumminkin! Toivotaan, että asiat lutviutuu omalla painollaan. Ja jos ei lutviudu, niin sitten kyllä kannattaa jollain keinoin tehdä esimiesnaisellekin selväksi, mikä on sopivaa käytöstä, mikä ei. Ei esimieskään voi heittää suustaan mitä sylki sieltä tuo! Henkilökohtaisuuksiin ei voi mennä! :headwall:

Ja taas: +++++++-puhallus kaikille!!! :heart:

Yhteistyössä