Yli vuosi yritystä 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa mukaan Siiri. Niinpä niin, ei sitä todellakaan olisi uskonut silloin alkuaikoina, että näin pitkällä ollaan ja syli on edelleen tyhjä. Mutta täällä on hyvä kirjoitella, kun muut ovat samassa veneessä.

Meidän lomalaiset taitaa olla vallan kaukana tietokoneilta ja nettiyhteyksiltä, hyvä niin. Kohta on taas edessä pitkä syksy ja pimeät illat, sitten ehtii taas kirjoitella. Ja mikäs sen parempaa, kun plussauutiset lomaltatulon kunniaksi.

ON: fiilikset alkavat vähitellen painua miinuksen puolelle, ei mitään, mikä viittaisi onnistumiseen tälläkään kertaa. Mutta kiitos Manna kannustuksesta ja siitä, että jaksoit vastata Minnin puheenvuoroon meidän kaikkien puolesta. Johan meillä suurimmalla osalla tuota odotusta on reilusti yli vuoden, toisilla jo lähempänä kahta vuotta, joten sillon elo ja olo on jo vähän toisenlaista.

Heipsan, täällä taas! Lomat on vietetty ja arkinen aherrus alkakoon. Hoh, onpas tänne tullut uusia tulokkaita, tervetuloa mukaan kaikille! Niin paljon oli juttua kaikilla, että turha kai tässä vaiheessa yrittää ottaa kantaa niihin lukuisiin asioihin, mitä jos hypähdän tässä vaiheessa kehiin ja jatkan tästä :) Paitsi se Minnin teksti kyllä osui silmään ja kirpaisi. Huoh, että tekisi mieli läväyttää sellaisia ihmisiä, jotka sanovat, että lopettakaa vaan se yrittäminen, kyllä se sitten siitä omalla painollaan. Ja pask*t. Jos lääkäri on esim. diagnoisoinut raskauden, jonka vuoksi raskautuminen luonnonmukaisesti on äärimmäisen epätodennäköistä, niin pyhällä hengelläkö se sitten sieltä kuitenkin lähtee sikiämään, kunhan vaan unohtaa koko asian??? No joo, anteeksi tunteenkuohahdus heti näin loman jälkeen, pistää vaan vihaksi tuollaiset kommentit, mutta koitetaan jättää ne omaan arvoonsa.

Täällä itse odottelen menkkoja alkavaksi any day now. Nyt kp 28. Ei minkäänlaisia oireita ja oviskin oli jos oli ja milloin... Lomalla bongailin jotain tuntemuksia ja silloin pöllyteltiin peittoja. Sanoinkin miehelle, että jos nyt tärppäsi, niin oli kyllä kunnon täsmähyökkäys, sillä niin vähiin on muuten peittojen pöllyttelyt jäänyt loman aikana. Mutta ei siis juuri mitään toiveita tässä kierrossa. Toivoisin, että kierto vähän venyisi, jotta kättäri ehtisi aueta kesätauon jälkeen ja päästäisi het

No joo, sormi lipesi vastaa-painikkeelle ennen aikojaan :)

Piti sanomani, että toivoisin kierron venyvän, jotta kättäri olisi silloin jo auki ja pääsisimme heti kiinni seuraavaan pistoshoitoon. Mutta kahtellaan ja otetaan vastaan mitä tuleman pitää. Fiilikset näin kesällä on ihan hyvät ja elämä hymyilee ilman vauvaakin - toistaiseksi :)

Oikein ihanaa lomaa Mannalle ja Vippelle, toivottavasti pääsette kertoilemaan kuulumisia myös lomalta. Mutta älkäähän miettikö vauva-asioita liikaa, vaan nauttikaa kesästä ja lomasta!!!

Ootkos Molly jo palannut lomalta sorvin ääreen?

Ai niin, tsemppiä Kaisla ja Kalat, peukut pystyssä ja plussatuulia puuskutan sinne päin, puuuhh!!! +++++++++++++

Alkuperäinen kirjoittaja Nasuppi:
Jos lääkäri on esim. diagnoisoinut raskauden...

Tarkoitin tietty, että jos lääkäri on esim. diagnosoinut SAIRAUDEN, jonka vuoksi raskautuminen luonnonmukaisin keinoin on erittäin epätodenäköistä...

Hohhoh, mitä sekoilua tämä kirjoittelu on ollut. Pitäisiköhän palata takaisin lomille ;)

Pikaiset:
Manna jo avautui Minnille, hyvä niin! Prkl, jos se ovis ei tule ilman lääkkeitä, nii miten sitä voi olla vaan ja odottaa sitä pyhää henkeä (hyvä Nasuppi!!). Hemmetti johan sitä ainaki vuoden kerkes jo olla stressaamatta. EI AUTTANUT!! Odotapa ite turhaan 2vuotta ja tule sitten uudestaan käymään.

).( Gynekuulumiset: 19mm munarakkula kasvanut-> tod.näk. keskiviikkona ovis. Huomenna ja ylihuomenna sekstailua lääkärin määräyksestä ;). Limis 6mm ("ei huono"). Greippimehua vielä tää viikko, vkl punaviini käyttöön. :) Nii ja clomeista vielä, että otin niitä illalla ja säästyin pahimmilta hikipuuskilta. Ei muita oireita. Ovistikut jäi kotiin, mutta kaipa siihen lekurin arvioon voipi luottaa. :)

Palataan!!! Minä jatkan lomailua.. ;)

PS. Peukutukset vielä jännääjille!! Kattokaakin, että täällä on plussauutisia, kun pääsen taas koneelle!! :) :) :) :)

Vippe, WAU! Sun suunnitelam kuulostaa oikein hyvältä! Mä peukutan sun puolesta/sun kanssa. Toivotaan, että NYT!!!Rentouttavaa loma jatkoa!
ON: Loma alkanut. Pääsin hyviin lomafiiliksiin, mutta nyt taas salakavalasti masis hiipuu...Syykin on tiedossa; ei johdu yksin raskaudettomuusesta, mutta se siitä. Sellainen asia, mikä välillä nostaa enemmän päätään ja saa mielen matalaksi. Mutta, jospa huominen toisi jotain parempaa ja mieli olisi parempi. Kp 19 menossa, ei mitää oloja. En tiedä pitäiskö edes olla? Saas kattoo nyt..
Palailen taas! Pitäkäää ketjustamme hyvää huolta ja ai niin; tervetuloa uusille=)

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Tervetuloa kaikki uudet purkautumaan palstalle ja vanhoille tervehdys Tertulta!

Toivoin että tässä välissä joku jengistä olisi plussannut, mutta jännätään nyt senkin edestä, eli Kalat ja Kaisla kovasti plussia ja muutkin joilla aika on! +++++

Mrrrr, täällä joku kävi narisemassa, että ottakaa donnat vähän iisimmin tämä touhuaminen! Ei taida kirjoittja olla ihan tilanteen tasalla eikä varsinkaan omakohtaista kokemusta taida olla nimieksikään. Eli jääkön kommentti unholaan! Kiitos läksyttäjille ;)

Manna, miten gynellä käynti sujui? Toivon todella, että kaikki on hyvin ja käynti tiputtaa "kiviä hartioilta". Ja nyt lomailet etkä sure turhia! (I know, helpommin sanottu kuin tehty ;) mutta silti TSEMPPIÄ! Ja Vipelle peukut ja varpaat pystyyn!

Yritin tuossa pysyä selvillä missä tilanteessa kaikki muut ovat, mutta viestejä oli tullut satakaupalla viimeksi kuin kävin. Eli kaikille yhteisesti plussatuulia!

On se kyllä kumma kun pari viikkoa sitten meinasin hajota menkkojen saapumiseen ja pari päivää meni ihan koomassa. Mutta heti kun saa simpat sisälle, niin pää täyttyy toiveista. Että joskos nyt tärppäis! Eli toivoa ei täällä kuitenkaan ole menetetty vaikka joku voisi luulla, mieli menee ihan vuoristorataa ja kierron kanssa tasatahtia. Nyt kp 17 ja oviksen bongailussa on nyt mennään. Yritän ilman tikuttelua, kun ne ei jaksa mua oikein innostaa ja saan niistä vaan masiksia, kun ei tule viivan viivaa, ei ovistesteihin eikä raskaustesteihin. Kai olen "testikammoinen", sekin vielä!

Lomalaisille lämmintä lomaa ja kuulumisia kuullaan silti mielellään!

Heeeeeiiiii tytyöt pitkästä pitkästä aikaa!

Takaisin töissä ekaa päivää ja motivaatio tietysti below zero :) Paljon on posteja tullut ja muita inhottavia juttuja mitä pitää käydä läpi ja jotenkin yrittää päästä ajan tasalle mitä täällä toimistolla tapahtuu. Jotkut työkaverit vasta aloitellut lomiansa niin on jotenkin orpo olo. Kesä on tällaista.

Ja meidän ketjussa on riittänyt kuhinaa ihan huisisti, tosi kivaa! Koitin teidän kaikkien kuulumisiakin lukaista tässä pikaisesti. Täytyy kommentoida paremmin myöhemmin. Mutta se piti ainakin heti sanoa että tervetuloa kaikki uudet! Vaikka omasta mielestänne teidän pitäisi varmaan toivottaa minut tervetulleeksi kun ette minua "tunne" :) Joku molly tulee tänne yhtäkkiä pyörimään.

Vippelle ja Mannalle toivottelen ihanaa ja rentouttavaa lomaa! Harmi kun meni näin ristiin mutta toivottavasti pääsette piipahtamaan täällä enemmän kuin minä oman lomani aikana, muuten tulee kauhee iksu! Ja hienoa muuten Vippe kun asiat rullaa! Clomit ja kaikki, vau! Mä haluun kans. Tarvii nyt varata se aika pian.

Loma meni fantastisesti, nautin niin paljon koko ajan! Oli ihanat säät ja nähtiin paljon sellaisiakin kavereita joita ei muuten vuoden aikana paljo näe. Mökkeily oli ihanaa. Ja pieni reissu tehtiin myös, siis pois suomesta.

Pää on ihan sekaisin enkä tiedä mistä aloittaisin joten taidan jättää loput kommentit ja jutut myöhempään. Kivaa kun mua oltiin kaivattu täällä :) Ja Nasuppi & Kaisla + muut lomalla jo olleet, tervetuloa takaisin arkeen myös. Ihanaa olla takaisin täällä juttelemassa teidän kaikkien kanssa! Palataan...

Keskiviikkoa leidit!

Loma tuntuu lomalta..olen maannut auringossa ja lukenut lehti ja syönyt jäätelöä. Lämmintä 26 varjossa. Ihan mukavalle tuntuu ja todella olen ollutkin loman tarpeessa.

Heti alkuun pakko kysellä, mitä Kalat:lle ja Kaislalle kuuluu? Onko tuntoja plussauutisista? Ei vissiin ihan vielä ole se aika, mutta lähenee..

Ja olipa kiva kuulla, että Molly on taas linjoilla!Ihana kuulla, että kesäloma oli onnistunut ja työhönpaluu se on kaikilla kuitenkin edessä...Mutta ota irti veilä kaikki näistä keleistä ja töiden jälkeenkin on elämää=) Miten menee yritysrintamalla? Onko uutta?

Taidetaan olla Vipen kanssa ainoat lomalaiset? Mä kyllä jonkun verran olen netin parissa, joten tulen päivittämään kuulumisiakin. Toivottavasti Vippe on miehensä kanssa saaneet aluille lomavauvan=)

Kiitos Terttu kysymästä, mulla oli gyne tänään. Ultrassa kaikki ok, prolaktiini uudelleen parin vkon päästä (oli marginaalisesti koholla) ja silloin myös fsh ja lh. Enskuussa tehdään myös munajohtimien aukiolotutkimus ja se pelottaa. Onko kokemuksia siitä? Eräs kaveri sanoi, että se on kamala tutkimus?? Voiko olla niin? Muistelin, että Timo puhui vaimolleen sen tehdyn ja sen tuntuvan olkapäissä/hartiossa?! Muuten gyne oli kiva, antoi faktat faktoina ja oli kiinnostunut aavistuksen heittävästä kierrosta, miehen heikommasta simppanäytteestä (ei kuitenkaan ihan onnetonta, mutta silti heikompaa), mun horminitoiminnasta jne. Kävin otattamassa progesteronin myös tänään ja vastaukset siis vasta parin vkon päästä, kun menen takaisin. Mua jännitti, pelotti ja muutenkin oli jotenkin kamalaa, mutta se ei ollut niin pelottava paikka. Ehkä enskerralla menee paremmin, kun on jo hiukan tuttu paikka. Kysyin, kun oli ultrantehnyt ja oltiin pois lähdössä, että olisiko se nähnyt ultrassa, J-O-S olisin nyt raskaana (kp21/24-28-29) ja se sanoi, ettei sitä oikein kyllä näe tässä vaiheessa. Sen se sanoi ultratessaan, että mulla on ollut ovulaatio...Mistä sen näki sitten? Keltarauhasesta?? On ne viisaita..

Mutta, olen siis kovin toiveikas, että asiat alkaa nyt jotenkin mennä eteenpäin, vaikka luomuvauvaa toivomme kovin, niin otamme kaikki avun vastaan mielellämme.

Tälläistä siis tänne...

Hei Manna!
Varmaankin se gyne näki juuri sen keltarauhasen siellä ultrassa...Sehän on hieno uutinen, että olet ainakin nyt varmasti ovuloinut...joten eikös tässä kierrossa ole siis tooodella hyvät mahikset tärpätä...Pidetään peukkuja!
Mulla kp 28/31-?...Ensi viikon alkupuolella jännätään. On tämä välillä ihan hirveää, välillä yritän ihan väkisin pitää ajatukset kurissa ja poissa vauvahaaveista, mutta silti, sitä vaan huomaa miettivänsä, että entäs jos sieltä pärähtää kaksi viivaa raskaustestiin? Ja entäs jos sitä ja tätä...
Mitään tuntemuksia ei mihinkään suuntaan ole, olo aika lailla normaali...lämmöt mulla on pomppinu taas eessuntaassun, en ole aamuisin mitannut, mutta ihmeellisiä vilunväristyksiä, vaikka hellelukemissa liikutaankin. Katellaan...

Moi Kalat! Niin..ehkä se keltarauhanen siellä köllötti, mutta eikö sen pitäisi surkastua pois jossain vaiheessa...? Ääääh..tää on jo spekulointia;) Vkonloppuna pitäisi juhlia, melkolaillakin, joten on hiukan huoli siitä, että
j-o-s olisi tärpännyt, niin miten tuon alkoholin kanssa...Pitäskö testata ja näkyykö vastaus huomenna, jos on 23/24-28-29...? Kuulostaa jo ihan paranoidiselta, mutta....Vai pitäiskö vaan juhlia ja jättää herran halutuun? En kyllä haluaisi...kun jo kerran olen mahdollisen oviksen jälkeen juopotellut hiukan enemmän...Hei, sullahan nyt alkaa olla kuumat ajat jo. Olen ihan kympillä jännäämässä täällä ja peukutan puolestasi! Onko sulla ollut pidempiä kiertoja kuin tuo 31?

Nyt aurinkoon taas!

Kuulumisia!

Moikka!

Vitsit, jospa kalat nyt ois tosiaankin sulla tärpännyt :)
Täältä kirjoittelen (viikon marjareissun jälkeen), että menkat on yrittäneet aloitella pari päivää. Saas nähdä milloin kunnon vuoto alkais. Ihan järjetön masennus oli viime viikon lopulla, kun kunnon pms-oireet iski taas niskaan. Niin sitä sitten taas tiputtiin toiveista. Mikähän vietävä siellä mättää, kun ei himputti kuitenkaan ala, vaikka vaikutti taas siltä, että yritys oli kova.....

No, nyt menkkojen alkamisesta riippuen alkaa sitten toi kierron kartoitus, joten ei kun kokeisiin ja ultriin, jippii...

Hyvä, että Mannan gyne sujui ok:sti. Toivotaan, että kaikki ois kunnossa siellä. Niin, ja ihanaa lomaa Vipelle ja Mannalle!!!! Nauttikaa!

Huippua, että Molly oot taas takaisin! Mitenkäs loma meni? Ja kuinka nyt on työt alkaneet? Hurjasti tsemppiä ekan viikon "takaisin arkeen yritykseen".

Tertulle ja muille oviksen jälkeisille paljon peukkuja pystyssä täällä!!!
Koetetaan jaksaa naiset.

Hyvä Manna kun kaikki meni gynellä ok ja ovulointikin on takana. Toivotaan kovasti, että olis tärpännyt ja sais jättää kaikki tutkimukset sikseen.

Itsestä tuntuu niiiiin kamalilta nuo tutkimukset, kun jännään jo syksyn tutkimuksia enkä millään haluasi mennä ja aloittaa sitä rumbaa. Kun sen ei vain pitäis mennä niin, toivon edelleen, että tulis *naps* ja se olisi siinä, ilman mitään apukeinoja. Mutta jos on oikeasti jotain häikkää, niin mitä aiemmin röörit auki saadaan sen parempi. Mutta, mutta....

Kalat, nyt jännätään kaikki sun puolesta ja toivotaan TODELLA, että tärppäis. *peukut pystyyn* Vitsit, kun nyt jollekkin sais hehkuttaa kunnolla plussaa, olis niin hehkeää, että joku tässä ketjussa viimeinkin onnistuu.

ON: Täällä on pari päivää vihlonut, kivistänyt, jomottanut, pistellyt alavatsaa jostain munasarjojen kohdalta (mistä lie kuvittelen, että ovat juuri siinä, anatomia kun ei ole vahvimpia alueitani), ehkä ovis ehkä ei, mistäs siitäkään tietää. Peittoja ollaan tuuleteltu ahkeraan ja nyt vaan yritän pitää toiveeni aisoissa, että ei taas kävis kuin viimeksi; kaamea romahdus!

Olen kyllä lipitellyt grape-mehua ahkeraan ja lieko mielikuvituksen tuotetta, mutta limat ovat voimallisemmat ja kipu mahassa tuskaisampaa nyt puolivälissä kiertoa. Mahtaako muka vaikuttaa oikeasti, vai onko tämä nyt tätä poppakosnsteilua ja lumelääkitystä ja korkeampaa uskonasiaa?

Vielä vähän peukkuja Kaislalle, ehkäpä se olisikin jotain muuta kuin miltä nyt näyttää... Tsemppiä!

Hei Manna!
Mulla on nyt clomien aikaan ollu pisimmillään 31 päivän kiertoja. Mutta ennen sitä oli parhaimmillaan (?) jopa kuukausia...paitsi kun söin pillereitä, silloin oli nakutettu 28 päivää.
Mulla on tuolla yksi mammaksin erittäin herkkä testi...ette usko kuinka koko ajan tekisi mieli mennä se tekemään...sehän voisi jo jotain suuntaa näyttääkin...Mutta nyt aion olla kovana itselleni...Mur. Vasta ensi viikolla, aikaisintaan tiistaina testaan, jos menkat ei ala siihen mennessä. Iik, on tämä hermoja raastavaa...

Perjantaita! Ihanaa, viikonloppu häämöttää ja jatkan vielä vähän "lomailua" :) En siis varsinaisesti mutta aiotaan nauttia saaristomaisemista vkl. Onneks tämä oli vähän lyhyempi viikko mulla, ja häippäsen tänäänkin ajoissa, on tää vaikeeta ja ankeeta tää lomaltapaluu.

On ollut tooodella kiire töissä enkä ehdi nytkään päivittämään juttuja kunnolla. Piti vaan pitää ketjua elossa ja toivotella viikonloppuja! Hurjasti tietysti peukkuja Mannalle ja muille jännääjille!!

Manna päivittää myös ja poistuu vkonlopuksi minilomalle..
Testasin aamulla aconilla selkeän negan..koska vkonloppuna tulee varmasti otettua enemmän/vähemmän, enkä halunnut jarruttaa epätietoisuuden vuoksi. Menossa siis kp 23/24-28?, mutta kyllähän tuo testi olisi jo jotain näyttänyt. Kierrot on ollu nyt sitä 28 päivää, mutta silti. En aio yhtään haaveilla virheellisestä tuloksesta. Nyt myös tuntuu kuvostusta ja paineen tunnetta alavatsalla, joten eiköhän ne menkat sieltä siis alkuvkosta ala.Pah! No, uutta kohti ja onneksi nyt ollaa jo tutkimuksen piirissä. Jospa se lääkäri löytää musta jonkun hormoonioikun ja antaa taikalääkettä..Sellaisia on, joo;)

Mutta tämä tästä taas! Hirveästi peukkuja jännääjille! Tulen maanantaina katsomaan, mitä tänne kuuluu! Viikonloppuja naiset!

ps. Kyselen vielä kokemuksia munajohtimien ruiskutustutkimuksesta? Onko jollakin tietoa, mille se tuntuu? Täytyykö siis jännittää ja menettää yöunia..?

Heip! Vastaan vain pikaisesti Mannalle, että mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia tuosta toimenpiteestä, koska mulle se tehtiin laparoskopiassa. Paitsi että jos muistatte, niin kättärillä mulle meinattiin tehdä se tuplasti, kunnes lääkäri onneksi huomasi, että mulle olikin tehty se jo :0 Olin jo siis menossa toimenpiteeseen, kunnes lääkäri vastaanotolla sanoi, että voit huokaista helpotuksesta, ei sitä tarvitsekaan tehdä. Ja se sanoi sen vielä pariin kertaan, että voit huokaista helpotuksesta. Siitä päättelin, että ohhoh, mahtaahan olla toimenpide. Ja sittenhän ne kehottaa ottamaan buranaa ennen toimenpidettä, joten jotain kipuja kai on odotettavissa. Oon ymmärtänyt, että jos on jotain vialla, ettei virtaus mene läpi, niin silloin kivut voivat olla kovat. Muuten kai ihan siedettävä homma. Toivottavasti en nyt pelästyttänyt sua Manna, koska let's face it, mitäpä minä edes tiedän :) Nämä ovat olettamuksia, mitä tässä heittelen. Mutta itse aina tykkään pelätä pahinta, niin sitten mikään ei yleensä tunnu kuitenkaan niin pahalta mitä on pelännyt - hih :) Samaa logiikkaa aion käyttää synnytyksessä, KUN se joskus tapahtuu...

Hyvää viikonloppua kaikille!

Onpa mukava, että ketjussa käy vilkas keskustelu.

Mollylla huippuloma. Hyvä, hyvä, jaksaa sitten taas syksyn pimeyden ym.

Mites Nasuppi, täti oli tuloillaan, mutta tulikos se sitten kuitenkaan? Jos kuitenkin kurvasi paikalta pois perävalot vilkkuen?

Manna, relax! Mulle tehtiin aukiolotutkimus tossa oisko ollu toukokuussa. Ei se ole yhtään kauhea tutkimus. Buranaa käskettiin etukäteen ottaa, niin tein ja yhtään ei koskenut tutkimuksen aikana eikä sen jälkeen. Tosin se on totta, että jos putket on tukossa, kipua voi tulla, mutta senhän takia sitä lääkettä otetaan etukäteen. Ensin lääkäri ultraa vähän ja sitten ruiskuttelee jotain suolavesiliuosta kohtuun. Sitten vain ultralla katellaan, kuin neste liikkuu. Ei edes kestä kovin kauan toi tutkimus. Tertullekin sanoisin myös, että relax. Eihän sille mitään tietty voi, jos on tutkimus tai jotain muuta sellaista kammoa, mutta loppujen lopuksi aika kevyesti on perustutkimukset hoidettu. Vähän ultraillaan ja katotaan tota aukioloa ja loppu onkin sitten verikokeita, yhden sun toisen arvon tsekkailua.

Harmi, että Kaislalla taas pettymyksen paikka! Tänne täti kurvaa huomenna, joten perässä tullaan. Kalat, tsemppiä odotteluun, tiistaina sitten tänne hyviä uutisia kertomaan :)

Hei vaan kaikille!
Kp 30/31-?...ja tunnettuna hätähousuna testasin tänä aamuna. Kyllä sieltä kaksi viivaa pärähti testiin. Viiva ei ollut vahva, mutta selkeä viiva, jonka olemassaoloa ei tarttenut lainkaan arvuutella. Huh huh.
No, ensi viikon alussa on pakko testata uudelleen ja varmistaa...

Hei ja kiitos!
Unohdin mainita, että sen kummempia 'poppakonstejakaan' ei ollut käytössä, greippimehua join lasin päivässä aina kp ykkösestä alkaen ja lopetin sen juonnin kun ovis oli tapahtunut. Vitamiineja aloin kans syömään kierron alusta ja syön edelleen. Ja petipuuhien jälkeen en lainkaan noussut sängystä ylös, ennenkuin seuraavana aamuna =) Ja sitä en aikaisemmissa kierroissa ole tehnyt, olen kyllä jonkinaikaa makoillut, mutta lähtenyt jossain vaiheessa liikenteeseen. Että ehkä sillä kuitenkin on jonkinlainen merkitys.
Mulla on peukut pystyssä myös teille muille ja käyn kyllä katsastamassa teidän kuulumisia.

Se on MOROO!! Tämäkin tyttö on saanut jotain aikaisiksi, otin tossa torstaina puhelimen käteen ja varasin meille ajan Helsingin lapsettomuusklinikalta. Saatiin ensiaika vasta tosin 27.9, mutta eiköhän ne asiat siitä rupea rullaamaan. Onko kellään kokemuksia paikasta?!
Ja KALAT mahtavaa, Onnitteluja Hirmuinen kasa täältä!!!! =)

VAU, HIENOA, MAHTAVAA!!! Onnittelut kalat:lle!!! Olipas kiva juttu kerta kaikkiaan! Saakos kysyä, kun en nyt muista, että kauanko teillä olikaan yritystä takana? Voikaa hyvin!

Pellan kanssa taidetaan olla siis suht samassa kp:ssa, täällä siis nyt kp3 tuhrujen jälkeen. Ja tässä kierrossa alkaa kunnolla tutkimukset, hyvä niin. On sellainen olo, että on jo aikakin päästä tässä asiassa eteenpäin.

Ja hyvä Satuliini, että teilläkin on aika varattuna! Jotenkin sitä vaan tahtoo niin pitkään siirtää sitä soittoa ja sitten toivoo vieläkin, että jos kuitenkin ennen tutkimuksia/hoitoja... No pidetään tietty peukkuja teillekin, mutta hyvä silti, että varasit ajan.

Oikein kivaa viikonlopun jatkoa kaikille! Nyt aurinkoon... "vielä on kesää jäljellä..."

Kalat, UPEETA HIENOA!!! ONNEA!!! Ei siis vitsi miten onnellinen olen ketjulaisen puolesta, kyllä tää antaa uskoa meille muillekin! Pitikin kysyä, että mitä teit eri tavalla tällä kertaa kun vihdoin onnisti ja olitkin jo selostanut :)

Itsellä menkat myöhässä mutta testasin aamulla tyylipuhtaan negan. Taitaa olla 34/28-32. Ei jossiteltavaa. Ei tarvi pahoitella tai mitään, oikeestaan odottelen menkkoja kuin kuuta nousevaa, että pääsee sitten etenemään tutkimuksiin ja mahdollisesti insseihin tms. Uskon, että ovista ei ehkä ollut ja kroppa temppuilee. On sen verran stressiä ollut pienistä ja vähän isommistakin asioista viime aikoina (sekä töissä että kotona) ja vähän ehkä ahdistusta ajoittain tässä, että oon varmaan saanut aikaiseksi totaalisen stopin tai jotain. Nää on näitä mielen voimia. Jännä nähdä milloin menkat alkaa. On kyllä tuntunut jo muutamana päivänä.

Nasupista oli kiva kuulla! Mitä sinulle? Mitkä fiilikset? (niin ja tuliko ne menkat sit?). Ja Pellasta kans kiva kuulla! Ja tietty Kaislasta ja kaikista muista! On meillä vaan kiva porukka täällä, vielä kun tuli paljon uusiakin mukavia kirjoittajia! Mitkä on Kaislan fiilikset tällä hetkellä? Pahoittelen vielä näin jälkeenpäin, että jouduit tippumaan korkealta viimeks :( Toivottavasti olet kerännyt voimia ja oot taas back in business hyvällä mielellä. Onko oviksesta havaintoa, vai onko nyt vielä niitä aikoja?

Manna, mulle ei oo kans tehty sitä aukioloultraa, tarvis varmaan tehdä. Aion vaatia sit jotain nappeja popsittavaks ja lisäapuja asap, inssiä tai jotain. Luteaali aika on mulla kans yks sellainen siinä-ja-siinä pointti. Ja ne tiputtelut mitä on ollut välillä. Kunhan nää menkat nyt alkais niin RIENNÄN sinne lääkäriin! :) Mietin tuossa, että miksen mennyt jo keväällä, mutta kai sitä itse tietää sit kun on TODELLA kypsä hakeutumaan hoitoon ja valmis tähän rumbaan. Ja nyt olen.

Vippen kuulumisia kaipaan ja jännitän vähän sun tilannetta, sulla oli niin mainio sotasuunnitelma lomille lähtiessä :) Clomit, greippimehut, punkut ja kaikki. Onko mitään tuntemuksia? Tai ei niitä ehkä vielä olisi vai?...

Tertullako alkaa olemaan jännäpäivät? Onko muita? Peukut on täällä pystyssä!

Jei, nyt tuli se lupaamani runo. Työt ei taas nappaa. Täytyy alkaa suunnittelemaan mitä hyvää ruokaa tekisi illalla. Alkaa nämä grilli- ym mökki- ja tyypilliset kesäruuat pikkuhiljaa riittää. Vois tehdä jotain ihanaa pastaa Jamien kirjasta, nami nami!

Hei tällainen galluppi vielä olisi (hrm, asiasta kukkaruukkuun): miten usein käytte papa kokeessa? Kävin vuosi sitten 2-3 vuoden tauon jälkeen (ja tulos oli puhdas niin kuin aina aiemminkin) ja mietin tarviiko tässä nyt vuosittain rampata siellä? Kun ois muutenkin tutkittavana ja ronkittavana tän raskaudettomuuden takia.

Maanantaita tytöt! ONNEA, ONNEA KALAT!!!! Ihanaa!!!

Täällä mennään nyt kp 35/28-32, mutta kuten tiedetään, onpa mulla kierto joskus venynyt yli 40 päivänkin... Ei tosin pitkään aikaan. Mutta enpä tiedä, minkäänlaisia raskaustuntemuksia ei ole, tottahan alavatsaa ja -selkää juilii, mutta ei se ole mitään uutta. Rinnat eivät ole kipeytyneet yhtään tässä kierrossa. En tod. usko, että olisin raskaana, enkä siksi viitsisi tuhlata testiä. Toivoisin melkein, etten nyt olisi, sen verran railakkaasti on tullut tuota alkoholia otettua kesäloman aikana ja jälkeenkin... Mutta jos tätiä ei kuulu ennen ensi viikonloppua, niin kai se on pakko testata. On nimittäin taas pari päivää biletystä tiedossa, joten ei voi kyllä enää sitten elää epätietoisuudessa. Mutta vielä kuulostelen ja odottelen maltillisesti.

Ai niin, Vippen neuvosta otin vaarin ja kokeilin sitä foolihappoa tässä kierrossa. Tulosta vaan ei vielä tiedä :)

Hyvä hyvä, että Pellalla oli positiivisia kokemuksia siitä aukiolotutkimuksesta, se varmaan helpotti muiden jännitystä ko. operaatiosta!

G: En ole syönyt e-pillereitä enää vuosiin, joten papa-käynnitkin vähenivät huomattavasti, kun ei tarvinnut käydä reseptin uusimisen yhteydessä kerran vuodessa. Seuraavaksi tuli sitten se seulontakutsu papaan, kun täytin 25 v. Siellä kävin ja koska mulla tuolloin oli jo runsasta valkovuotoa, niin kutsuivat uudestaan seuraavana vuonna. Sinne en sitten ikinä mennyt, koska vatsakivut veivät tutkimuksiin ja papa otettiin siinä yhteydessä. Ja nyt näissä lapsettomuustutkimuksissa se on myös otettu jossain välissä, joten en ole kokenut tarpeelliseksi mennä. Ja vajaan parin vuoden päästähän se seuraava seulontakutsu jo pläjähtää, kun täytän 30. Jostain kuulin, että periaattessa jos pillereita ei syö, niin riittäisi tuo viiden vuoden välein käyminen. Mutta en tiedä pitääkö paikkansa.

Nyt täytyy ruveta hommiin, palaamisiin!

Yhteistyössä