9
90kg
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja 90kg:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja 90kg:Ensinnäkin minulla on naiseksi suurehko lihasmassa.
Toiseks syön liikaa herkkuja. Kahvin kans on AIVAN pakko saada aina jotain ja olenkin koittanut siirtyä hedelmiin mössöjen sijaan, mut ei sitä ikuisesti niinkään jaksa.
Kotiruoka on pääsääntöisesti kevyttä ja harvoin otan lisää.
Leipää syön vain aamulla ja illalla, en koskaan ruuan kanssa.
Mies kantaa kotiin karkkeja ja sipsejä...sipseistä en perusta, mut joskus maistan...karkkeja syön liikaa, joskaan en kamalasti.
Luulen, etten loppujen lopuks syö ihan hirveästi edes, vaan vika on enemmän siinä, ETTEN LIIKU OLLENKAAN. Minulla on paniikkihäiriö ja en ikinä uskalla yksin lenkille tmv. Siinä sitä sitten ollaan.
Onnistuisiko jos sanoisit miehelle että ei herkkuja aina kotiin? Sovitte vaikka päivän koska se olisi?
Kun ne herkut ei oo siinä kotona niin ei tule syötyä. Poissa silmistä, poissa silmistä. Toimisiko sulla?![]()
Kyllä varmaan toimis. Mut olen sit niin kärttyinen, jos en saa mitään herkkuja...:ashamed:
Olisiko hyvä korvike karkille vaikkapa viinirypäleet? Tummat viinirypäleet ovat makeita. Vesimelona, persikat?
Toimis varmaan noinkin. Vika on ihan kirkkaasti minun korvienvälissä, enkä ihan osaa selittää sitä, miten ajattelen...siis ajattelen jotenkin silleen, et jos syön vaikka kaksikin päivää peräkkäin vain kevyttä ja terveellistä, olen jotenkin "tyhjä" ja tarvii saada jotain "paksumpaa"...siis heh...on "liian kevyt olo"...