[QUOTE="yökyöpeli";28677530]Mä olen aina ihmetellyt tätä hameväen vouhotusta huolissaan olemisesta, kun mies on ottamassa mukia kavereiden kanssa. Siis mistä asiasta noin tarkalleen pitää olla huolissaan? Sen ymmärrän että äiti on huolissaan lapsestaan, mutta en sitä että aikuisesta miehestä pitää ollan yhtään kenenkään huolissaan.
Ainahan sitä ihminen voi jäädä auton alle, joutua ryöstetyksi tai tukehtua hampurilaiseen. Mutta kuinka todennäköistä se on, että tällaista sattuisi? Ei kovin todennäköistä, se vain on fakta. Ja eihän suhteen alkuvaiheessakaan koskaan olla huolissaan, niin miten se kauhea huoli sitten yhtäkkiä alkaa jossain vaiheessa? Miten vaimo ei ollut minusta huolissaan kun emme vielä edes tunteneet toisiamme? Pitäisikö olla huolissaan kaikista kaduntallaajista, jotka käyvät juhlimassa?
Tuo huolissaan oleminen on oikeasti kontrollointia. On helppo kätkeä kontrollointi huolehtimiseen, joka siis näennäisesti on positiivista. Tosiasiassa nämä yöelämän vaanivat vaarat ovat viina ja vieraat naiset. Näitä halutaan kontrollin kautta pyrkiä hallitsemaan.
Jos huoli vaaroista olisi aitoa, tällainen henkilö olisi huolissaan aina kun ei ole miehensä välittömässä läheisyydessä. Pankkiautomaatilla käymiseen liittyy ryöstön riski ja autolla ajaessa liikenneonnettomuuden riski. Maailma on täynnä riskejä, jos tuolle linjalle lähtisi. Sen ymmärrän, että jos puoliso lähtee vaikka kilparadalle kokeilemaan kaverin autoa, niin siitä voisi olla huolissaan.
Toki miehetkin ovat huolissaan vaimon lähtiessä rimpsalle. Mutta miehen puhe tässä on rehellistä. Hän kertoo että on huolissaan vokottelijoista, stalkkereista ja raiskaajista. Hän on huolissaan siitä, että oma kaunis vaimo saattaa herättää tarpeetonta huomiota muissa miehissä.
Olkaa siis naiset jatkossa rehellisiä miehellenne. Hänen kömpiessä neljän jälkeen sänkyyn, voitte ilmaista asian vaikka näin: Olin huolissani, että tuletko kotiin ollenkaan, vai menetkö vieraan vosun matkaan?[/QUOTE]
Oletko koskaan kuullut tappeluista, pahoinpitelyistä, ampumisista, puukotuksista, putkareissuista tms. jutuista? Oletko koskaan kuullut, että MELKO usein ihmiset tekevät edellämainittuja asioita humalassa? Ja usko tai älä, olen sellaisen ihmisen puoliso, joka on kyseisiä asioita (ei luojan kiitos ampumisia tai puukotuksia) tehnyt humalassa. Näitä on tapahtunut ennenkuin minä olen astunut kuvioihin sekä taipaleemme alkumatkalla. Edelleenkään kyseiselle ihmiselle ei alkoholi sovi ja joka kerta, kun korkki aukeaa, olen HUOLISSANI! Oletko kenties kasvanut jätesäkissä, vai mikä on? Mistä tällasia juttuja oikeen tulee?! Ja ne vosut on kyllä melko kaukana häntäpäässä siinä HUOLI listalla.
Ja HUOM! minun ei tarvitse olla HUOLISSANI, että edellämainittuja asioita satuu niin kauan, kun korkki pysyy kiinni.