No olipas tämä herättänyt ajatuksia ja mielipiteitä!
Itse asiaa nyt ajateltuani tajusin, että meillä on selvästi eri käsitys miehen kanssa alkoholin käytön rajoista ja mikä on normaalia. Olemme mekin viettäneet aikanaan villiä elämää ja juhlineet kunnolla, mutta lapsiperheeseen se ei mielestäni kuulu. En haluaisi lasteni näkevän vanhempiaan alkoholin takia sairaana. Eli keskustelun paikka meillä ilmeisesti.
Joku ehdotti, että olisi voitu ottaa rennosti seuraava päivä ja löhötä sohvalla ja tilata pitsa. Juu, kyllä se olisi minulle sopinut, mutta haisevan, vitivalkoisen, yöllä yökkäilleen miehen kainalo ei ole houkutteleva. Ja mies ei pystynyt olemaan pystyssä vaan makasi sitten sängyssä kun olimme muut nousseet ylös. Se kuulostaisi oikein kivalle ottaa koko perhe rennosti ja löhötä, ja yhdessä vaikka päikkärit iltapäivällä.
Omaan valvomiseeni sitten. Olen ollut aina sellainen, että nukun koiranunta jos mies on juhlimassa. Se ei varmaan muutu kun aina on niin ollut, eikä tule muuttumaankaan jos meno on tätä. Lisäksi muut mieltä painavat asiat pitivät hereillä.