Ylireagoinko, vai onko mun mies tosissaan ihan täyspaska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AloittajaAP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen ettei sun mies oikeesti tajua miltä susta tuntuu,koska se on sille itelleen vaan ollu flirttiä ja leikkiä, oman itsetunnon kohottelua kenties ja vanhan panon muistelua. Todella tyhmää ja sua loukkaavaa,mutta mies voi olla niin pelle ettei ajattele sellasia. Tiedän kokemuksesta...
Mutta silti toi voi syödä luottamusta ja vie aikaa päästä sen yli, toivon todella että miehes on vaan pelle, eikä tosissaan. Tsemppiä!

[QUOTE="mimmu";23469221]Mä luulen ettei sun mies oikeesti tajua miltä susta tuntuu,koska se on sille itelleen vaan ollu flirttiä ja leikkiä, oman itsetunnon kohottelua kenties ja vanhan panon muistelua. [/QUOTE]

Näin mäkin luulen. Ja ihan oikeesti luulen että se ei ollut mitään vakavaa, eikä suunnitellut jättävänsä sua tai edes että haluaisi eroa. Hakenut jännitystä elämäänsä. Hölmöä joo, lapsellista ehdottomasti, vakavaa tuskin. Varsinkin jos/kun kyseessä vanha pano.

Ei tuosta kannata kuitenkaan mitään ihan elämää suurempaa kysymystä tehdä. Keskustelette asian selväksi. Kysyt onko ollut jotain muutakin kuin tuo fb juttelu, tapaamisia tai puheluita tai sellaista. Selvitättäe asian niinkuin aikuiset ihmiset selvittää ettekä nyt heti laita lusikoita jakoon. Voimia!

Olet vielä nuori, mutta ikävä kyllä hankitte yhteisen lapsen ja nyt selvisi että miehesi on henkisesti kehitysvammainen. Säälistä tuskin suhteeseen kannattaa jäädä tai lapsen takia.

Kyllä mä taistelisin kynsin ja hampain pitääkseni perheeni koossa enkä luovuttaisi noin helpolla. Nuorempana ehkä en olisi sitä tehnyt.

Hyvä seksi pitää miehen kotona. Puhun ihan kokemuksesta. Minun luota ei ole yksikään mies lähtenyt toisen perään.

Tosin joku facebook viestittely on jo merkki aika lapsellisesta touhusta.

1. hyvään seksiin tarvitaan kaksi osapuolta
2. pelkkä hyvä seksi ei riitä hyvän parisuhteen perustaksi
3. jos kotoa ei saa mielestään tarpeeksi hyvää seksiä, ei siltikään ole oikeutta lähteä vieraisiin, vaan ratkaista ongelmat kotona
4. sä oot tosi pinnallinen ihminen, jos kuvittelet pelkän seksin pitävän miehen kotona
5. myös sun mies on voinut käydä vieraissa, sä vaan et tiedä sitä

No enpä tiedä onko sellaista miestä olemassakaan joka e toisia naisia miettisi tai olisi toisistakin kiinnostunut. Olen olltu vuosikausia saman miehen kanssa ja ajattelin ettei hän muista ole kiinnostunut, mutta tisinpa olla väärässä... enkä usko että vaihtamalla paranee, kaikki ne muita katseelee ja on kiinnostuneita, vaikkei se mitään vakavaa aina olisikaan.

[QUOTE="vaimo";23479462]No enpä tiedä onko sellaista miestä olemassakaan joka e toisia naisia miettisi tai olisi toisistakin kiinnostunut. Olen olltu vuosikausia saman miehen kanssa ja ajattelin ettei hän muista ole kiinnostunut, mutta tisinpa olla väärässä... enkä usko että vaihtamalla paranee, kaikki ne muita katseelee ja on kiinnostuneita, vaikkei se mitään vakavaa aina olisikaan.[/QUOTE]

Niin, sellaisia ihmiset ovat. Sukupuoleen katsomatta.

Ehkä se tosiaan on vaan ajatuksen tasolla. Pakoa siitä perusarjesta. Ei se välttämättä mitään oikeasti tekisi, ajatuksen tasolla kaipaa irtiottoa jotain sellaista mitä oli ennen vakiintumista ja lasta. Vähän "jännitystä" elämään. Jos teidän oma elämä on sitä perusarkea...