Yllätin mieheni tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksiä peliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksiä peliin

Vieras
On monesti sanonut etten ole pitäny mitään sexy-asua päälläni. Kun hän tänään tuli töistä kotiin, minulla oli päällä korsetti ja kaikkea muuta kivaa. Siinä sitten laitoin astioita koneesta pois kun hän tuli kotiin ja mies oli tosi ihmeissään. Ihan oikein sille.. Tykkäsi ja onneksi lapsi erittäin pieni ettei ymmärrä tällaisia juttuja =)

Mitäpä jos ap:n lapsi on vaikka 4kk ikänen.. Varmaan se mitään tajuaa :D

Tai esim. meidän 1v. Jos mä oon korsetti päällä laittamassa astioita koneeseen, niin eipä se mitään tajua..

Taas mammat täällä hermostuu.. Huhh teitä :D Menkää nukkumaan..

On meidä vauva ollut hereillä kun ollan nusnuteltu. Miksei siis korsetissa ja sukkanauhoissa sais äitiä nähdä. On se nähny mun tussunkin ku oon kylvettäny sen.

Eriasia siis jos se LAPSI ei siis enää vauva on ollu 2 vuotias

Alkuperäinen kirjoittaja Villany:
On meidä vauva ollut hereillä kun ollan nusnuteltu. Miksei siis korsetissa ja sukkanauhoissa sais äitiä nähdä. On se nähny mun tussunkin ku oon kylvettäny sen.

mjoo, mullakin on vauva..mutta ei se kyllä ole tosiaan sillon hereillä ollu..
ENKÄ pukis vauvan eteen korsettia, saati osais siitä mitää säväreitä ottaa itelleni, tuskimpa mieskään, jos se vauva siinä on..
ja juu, se vauva on 10kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
mun mielestä toi on vähän...sairasta? lapsen hereillä/paikalla ollessa.. :(
Muuten, hieno homma..tai jotain?

Että korsetti päällä ei saisi kulkea jos lapsi on talossa? Tai seksiä ei saisi olla silloin? Voi hyvä helvetti, ei ne vauvat ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Että korsetti päällä ei saisi kulkea jos lapsi on talossa? Tai seksiä ei saisi olla silloin? Voi hyvä helvetti, ei ne vauvat ymmärrä.

Voi hyvä helvetti, on eri asia onko se lapsi talossa,
kaikilla kenellä on lapsi ni se on yleensä talossa..
mutta eikö tota toimintaa voi harjottaa ihan tarpeeks SITTEN KUN SE NUKKUU? KAIKKI LAPSET KAI NUKKUU?

ENKÄ pukis vauvan eteen korsettia, saati osais siitä mitää säväreitä ottaa itelleni, tuskimpa mieskään, jos se vauva siinä on..

kerro mulle mitä vauva ymmärtää korsetista :saint: kyllä mun lapsi/lapset on äidin nähnyt ihan nakuna myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
No mahtoi mies olla yllättynyt :D

Oli! Mutta kun ei siinä hyvät ihmiset mitään muuta tapahtunut kuin että äitillä oli tällä kertaa erilaiset vaatteet päällä. Ei mitään panemista. Ainakaan kun lapsi oli hereillä!

mä kuljen stringit jalassa kotona ja meil on talossa 6 v ja vauva!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Ajatus on vain..outo. Mun mielestä seksijutut ei ole lasten silmille, oli ne silmät sit vaikka 2kk ikäiset :)

jos korsetti päällä kulkee lapsen edessä, tarkoittaakko se sitä että lapsen silmien alla on nussittu?

No eihän se tarkota mutta minusta seksihepeneitä pidetään koska halutaan harrastaa sitä seksiä. Alkaako siinä sitten keittään iltapuuroja kesken liehittelyn, very sexy.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:

kerro mulle mitä vauva ymmärtää korsetista :saint: kyllä mun lapsi/lapset on äidin nähnyt ihan nakuna myös.

:laugh: Mä käyn ihan suihkussa ja saunassa kyllä oman lapseni kanssa mutta mun mielestä seksuaalisessa mielessä puetuissa hepeneissä ei silti tarvitse sen lapsen edessä kulkea. niinkuin joku jo edellä sanoi,
ne jutut ei kuulu munkaan mielestä lapsen silmille,
olkoon vauva miten vauva tahansa.
minun mielipide..meillä jokaisella kai on omamme?

Ajatus on vain..outo. Mun mielestä seksijutut ei ole lasten silmille, oli ne silmät sit vaikka 2kk ikäiset :)

Toiset pystyy toiset ei, jokatapauksessa se lapsi ei asiasta mitään ymmärrä.

Oletko ihan varma?

En usko että 2kk lapsi ymmärtää mitään seksiin liittyvää, toinen asia on 2v lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

mä kuljen stringit jalassa kotona ja meil on talossa 6 v ja vauva!!!

niinpä ja onko se seksiä?! :D

Yhteistyössä