L
Lilja83
Vieras
[QUOTE="vieras";28029555]Voi luoja, mitä vastauksia monilta taas. Ollaan olevinaan niiiin paljon parempia, vastataan ylimielisesti ja takerrutaan ties mihin. Hohhoijaa.
Mielestäni vanhemmilta lainaaminen yksittäistapauksena on ok, jos se on molemmille osapuolille ok (ja huomattavasti parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi pikavipin ottaminen). Asia ei kuulu kaverillesi mitenkään. Valehtelu tietenkin on ikävää, mutta onneksi sait asian selvitettyä isäsi kanssa. Sinun tilanteessasi todella kyllä miettisin, miten jatkossa välttäisin riippuvuuden vanhemmista (menojen karsiminen, hätätilanteita varten luottokortin hakeminen jne.).[/QUOTE]
Huh säikähdin jo että olen ainoa joka ajattelee vastauksista noin.
Mutta tiesin että tulen saamaan 95% negatiivista palautetta.
Ilman aloitusta en olisi soittanut isälleni, onneksi tein sen.
En todellakaan halua olla riippuvainen vanhemmistani ja minun täytyykin tehdä joku ratkaisu.
Mielestäni vanhemmilta lainaaminen yksittäistapauksena on ok, jos se on molemmille osapuolille ok (ja huomattavasti parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi pikavipin ottaminen). Asia ei kuulu kaverillesi mitenkään. Valehtelu tietenkin on ikävää, mutta onneksi sait asian selvitettyä isäsi kanssa. Sinun tilanteessasi todella kyllä miettisin, miten jatkossa välttäisin riippuvuuden vanhemmista (menojen karsiminen, hätätilanteita varten luottokortin hakeminen jne.).[/QUOTE]
Huh säikähdin jo että olen ainoa joka ajattelee vastauksista noin.
Ilman aloitusta en olisi soittanut isälleni, onneksi tein sen.