S
"sivullinen"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm;22939453 Mutta onko teidän mielestä [b:ihan normaalia valittaa jatkuvasti kun 6kk ikänen herää 1-2krt/yö[/b]. !
Tässä kysymys? onko normaalia valittaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm;22939453 Mutta onko teidän mielestä [b:ihan normaalia valittaa jatkuvasti kun 6kk ikänen herää 1-2krt/yö[/b]. !
ilkeää? jos puran tuntojani tänne ja sanon että ei aina jaksaisi jokapäiväistä valitusta väsymyksestä tuolla heräilymäärällä. olisko parempi alkaa tuolla sitten asiasta puhumaan muille oikeesti ilkeeseen sävyyn? anonyymina hieman helpompi kysellä teidän mielipiteitä tuosta onko vauva 1-2krt yössä heräily normaalia....
mutta, sinä olet ottanut sen kannan että haukutaan aloittajaa niin en sitten viitsi enää vastata sinulle![]()
Miksi ei saisi valittaa jos väsyttää? Saako kolmesta kerrasta yössä valittaa? Entä jos käy töissä?
ilkeää? jos puran tuntojani tänne ja sanon että ei aina jaksaisi jokapäiväistä valitusta väsymyksestä tuolla heräilymäärällä.
Alkuperäinen kirjoittaja tää auttaa nukkumaan;22940551:läpi yön:
lapselle lusikallinen yskänlääkettä illalla, kyllä saa kaikki nukkua![]()
Miksi ei saisi valittaa jos väsyttää? Saako kolmesta kerrasta yössä valittaa? Entä jos käy töissä?
Jos väsyttä, pitää käydä aikaisemmin nukkumaan. Toisaalta ymmärrän, kyllä, että jos hertyksiä on yöllä ja herätyksen jälkeen ei saa samantien unta, kuten itse saan, niin ei se aiemmin nukkumaan meno auta. Mutta muten pitää järjestellä asiat niin, että saa tarpeeksi unta. Jos 6kk valittaa, niin ei sitä kukaan enään jaksa kuunnella.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22940661:Joo, ei se aikaisemmin nukkumaan meno autaEi tuossa auta mikään muu kuin oman asenteen muuttaminen, itse valitin ja olin kuin nukkuneen rukous ekat 3kk, sitten tajusin, että on NORMAALIA, että vauva heräilee yöllä ja sain sisäisen rauhan, kun en enää miettinyt, että mikä minussa/vauvassa on vikana. No, sitten 13 kk:n iässä vihdoin mahatautien ja pediatrian erikoislääkäri vahvisti oman epäilyksen silent refluksista, joka selitti paljon, 2 normaalia lastenlääkäriä kun oli epäilyni kieltänyt vetoamalla lapsen hyvään kasvuun ja kehitykseen, silent-versio kun ei ole edes kaikille lääkäreille tuttu ongelma.
Mutta joka tapauksessa kun olin väsymykseni kanssa ja tajusin, että 1-4 tunnin yöunilla pärjää ainakin puoli vuotta ja 5-6 tunnin pätkäunilla näköjään 2 vuotta (ekan vuoden aikana nukuin siis 4 kertaa 3 tuntia putkeen ja kerran 5 tuntia putkeen, vauvaa ennen nukuin 10 yöunia...), niin ei ole kauheasti tarvinnut valittaa, sitä voi olla onnellinen, seesteinen ja energinenkin huonoista yöunista huolimatta.