Yöks, käärme!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
|O Mä inhoon kans kyitä!! Meidän edellisen talon lähettyvillä niitä aina luikerteli tiellä, mutta koskaan eivät pistäneet. Yleensä ne kyyt yrittää karkuun.
Tontilla on kans kyitä..Ja joku sanoo että maalla on mukavaa? :wave:

Meilla koiraa puri kyy kuonoon viime kesana. oli niin toope, etta otti suuhunsa. Koirien teholla oli ja selvisi koirien veripankin avulla. Sen verran oppi accidentista, etta pissasi mokilla kunnon nurmikolle, ei sinne ojan laidoille, samoin vahan tuulen suhinaa pelkasi. Hyva, etta oppi mennyt perille.

Mutta silti aika kesyja kaarmeita on Suomessa . Ei tarvitse kantaa huolta, mustasta mambasta, boasta eika korallikaarmeista. Niita on saanut pelata ihan oikeastikin.

Alkuperäinen kirjoittaja summertime:
teillä on mökki saaressa.Kuinka nopeasti saisitte apua jos sattuisi jotain sairaalahoitoa vaadittavaa?onko ensiapua lähellä esim.viikonloppuisin tai yöaikaan?

Mediheli on kai se lähin apu tuolla. Tai siis onkin, kun tuonne saareen ei mene edes lossi eli jos nyt hengenhädästä kyse niin hullua olis lähteä ensin veneellä mantereella ja sieltä autolla sairaalaan. Mediheli on kerran tuolla saaressa käynytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Jos näin iltasella löytyis viel joltakin joku käärmeenkarkotus kokemus?

:wave:

Koira tai kaksi :D ainakin niiden pitäisi rähistä/haukkua jos iljetys osuu kohdalle...
Mua niiiiiin kauhistuttaa ajatusta käärmeestä, että ehkä olen edelleen hengissä vain siksi etten ole niihin törmännyt :/
Kerran olen vaskitsan kohdannut ja siinä riitti käärmettä toivottavasti koko loppuelämäksi |O

Meillä on täällä city käärmeitä, ne ei pieniä töminöitä pelkää... kehätie ja motari menee tossa lähellä ja ylkoilualuetta rakannetaan... Sieltä rakannustyömaalta ne sitten ilmaantuu pihoille ja teille. Ollaan 3 v asuttu ja joka vuosi kyitä nähty, vaikka kaupungissa asutaankin. Ja tosiaan ei rekan eikä rakannuskoneiden töminää säiky, niin ei siinä jalankulkijan tömistelyt auta.

Yhteistyössä