Yöksi kotiin vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jennie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhteinen päätös oli että mies lähtee tänä uutena vuotena koska itse olin juhannuksena ystävienkanssa ulkomailla ja mies vahti lapsia kotona. Kyllä meillä menot on sujunut aina riitelemättä puolin toisin. Ja seksistä olen itse nauttinut myös, enkä koe olevani valmis hakemaan sitä mistään muualta. Mutta hyvä huomio ettei kannata ruveta siitä vetämään johtopäätöksiä yhteen paluusta tai muustakaan. Parisuhde terapiaa voisi kokeilla jos tuo mies päättää että haluaa vielä yrittää. Tiedä sitten johtaako se mihinkään. Lapsille kuitenkin niin kovasti haluaisin perheen.

Onhan tuo erittäin inhottavaa, että kun mies päättää erota, hän saa ihan ilman selityksiä hävitä yhtäkkiä mihin huvittaa.

Mitähän tästä maailmasta tulisi jos naiset=äidit tekisivät noin????? Heidät leimattaisiin ties miksi, eikä naisilla ole muka edes oikeutta kysyä, häviääkö se lasten isä nyt sitten koko yöksi... Omat suunnitelmissa naisen on pakko ottaa lastenhoito huomioon, mutta ukot senkuin saisi häippästä. Jopa tälle palstalle kirjoitelleiden mielestä.

[QUOTE="Jennie";22781620]Yhteinen päätös oli että mies lähtee tänä uutena vuotena koska itse olin juhannuksena ystävienkanssa ulkomailla ja mies vahti lapsia kotona. Kyllä meillä menot on sujunut aina riitelemättä puolin toisin. Ja seksistä olen itse nauttinut myös, enkä koe olevani valmis hakemaan sitä mistään muualta. Mutta hyvä huomio ettei kannata ruveta siitä vetämään johtopäätöksiä yhteen paluusta tai muustakaan. Parisuhde terapiaa voisi kokeilla jos tuo mies päättää että haluaa vielä yrittää. Tiedä sitten johtaako se mihinkään. Lapsille kuitenkin niin kovasti haluaisin perheen.[/QUOTE]

Ilmeisesti tulit ulkomailta yöksi kotiin, jos ongelmana kerran on se että lapset on tottuneet siihen että äiti ja isi tulee aina reissuiltaan kotiin yöksi ja siksi mies ei voi lähteä?

Ei tämmöisistä eroista ole mihinkään. Mieskin on ihan munaton, kun ei tajunnut itselleen kämppää hakea. Ehkä sillä onkin pikku loma sinusta meneillään ja tietää itse, että huolit sen takaisin, kun on tarpeeksi juossut reissuillansa. Ihan laillisesti toki, koska olette erossa. Minusta et voi rajoittaa sen menoja, koska olet itse antanut sille mahdollisuuden jäädä kotiin asumaan.

tossa tilanteessa olisi ihan sama missä yönsä viettää. tuskin muuttais fiiliksiä mihinkään suuntaan mutta sitä vaan ehkä kelaisin että kummalla on oikeus mennä ja tulla..? tai oisko mulla sitten ens vuonna uusvuosvapaa? :)

Voin sanoa että iskä on vaikka äidillään yötä! Mutta kyllä voisi mun mielestä odottaa edes siihen kun erilleen muutetaan. Ja jos noin idiootiksi jatkossakin rupeaa , en ole takaisin ottamassa. Voihan olla että haluaa vain ärsyttää. Ja tiedän en voi rajoittaa kenenkään menoja vaikka kuinka naimisissa ollaan. Mietin lähinnä onko mulla oikeutta tuntea pahaa oloa tästä? Ärsyttää tää asia niin paljon.

Susta on kamalaa sanoa lapsille että iskä on ny vähän juhlimassa uutta vuotta kaverin kaa jos ei oikeasti olekaan, mutta susta ei oo kamalaa teeskennellä lapsille että juu kaikki on tosi hyvin, mä kerron teille sit vasta kun iskä lähtee ulos ovesta että me on erottu.

Erosta ollaan meinattu kertoa esikoisen leikkauksen jälkeen.Johon nyt puolitoista vk. Lapsi sitä kovasti jännittänyt joten ollaan ajateltu että suht hyvin kun toimeen tullaan niin sen jälkeen kerrotaan eikä lapselle aiheuteta stressiä enempää kuin pakko. Ja yhdessä asia päätettiin.

Tuskin se mies välttämättä on menossa kenenkään naisen luo, eikä edes hakupäällä. Mutta sitä ketuttaa kun vetoat lapsiin jne ja kyselet, kun hänestä ei kuulu sinulle.
Seksi eropäätöksen jälkeen, älä todella tee siitä johtopäätöksiä Mun ex halua käydä mun luona pukilla vaikka oli jo uuden kanssa kimpassa. Lapset oli pieniä ja vilautteli "ehkä palaan kotiin"-korttia. No ei palannut ja lopulta sen minäkin ymmärsin. Ei kait hän pahaa tahtonut mutta miehet ajattelee munallaan ja seksiä harrastatetaan jos voidaan. ( sorry kovat sanat, mutta ei se luopuminen miehellekään helppoa ole vaikka haluaakin lähteä ja silloin tuo seksi jää jäljelle).

[QUOTE="Jennie";22781765]Voin sanoa että iskä on vaikka äidillään yötä! Mutta kyllä voisi mun mielestä odottaa edes siihen kun erilleen muutetaan. Ja jos noin idiootiksi jatkossakin rupeaa , en ole takaisin ottamassa. Voihan olla että haluaa vain ärsyttää. Ja tiedän en voi rajoittaa kenenkään menoja vaikka kuinka naimisissa ollaan. Mietin lähinnä onko mulla oikeutta tuntea pahaa oloa tästä? Ärsyttää tää asia niin paljon.[/QUOTE]

Tottakai sulla on oikeus tuntea pahaa oloa, olet nimittäin juuri eroamassa. Ei kukaan pystyis tuossa tilanteessa kylmänviileesti olemaan ajattelematta sitä, missä mies on yönsä. Mutta tosiaan sinä kärsit siitä tilanteesta, ei niinkään ne lapset.

Sun pitää nyt vaan hyväksyä se fakta, että mies on yötä ihan missä ikinä haluaa. Älä anna miehelle sitä tyydytystä, että hän tietää sinun odottavan tuskissa kotona. Keksi itsellesi jotain ohjelmaa illaksi, esim. vuokraatte lasten kanssa leffoja yms. että saisit ajatukset pysymään pois miehen menoista. Ja itse juuri eronneena tiedän, että se toisen vapaus tulla ja mennä tulee vasta sitten kun asutaan erossa ja paljon helpompaa onkin olla omissa oloissaan tietämättä toisen menoista. Silloin niistä ei niin osaa stressata :) Eli siis mielestäni tunteesi ovat ihan normaaleja, mutta et pysty toisen menoja kontrolloimaan enää, kun olette eronneet.

[QUOTE="Jennie";22782498]Kyllä te aika oikeassa olette, eli siis annan olla vaikka pahalta tuntuu.[/QUOTE]
Tai sitten sanot sille, että tuntuu pahalta ja pyydät rauhallisesti, että jos voisi tulla kuitenkin kotiin. Jos ei, niin ei voi mitään.

[QUOTE="vieras";22782548]Tai sitten sanot sille, että tuntuu pahalta ja pyydät rauhallisesti, että jos voisi tulla kuitenkin kotiin. Jos ei, niin ei voi mitään.[/QUOTE]
Perun. Eihän se mitään muuta huonommaksi, jos annat mennä. Jospa sitten on mukavampi tulla takaisin, jos on vielä toivoa.

Noh, mies siis se ex tuossa juuri sanoi että tulee kotiin kyllä yöksi. Onneksi en kerennyt asiasta mainita sitten alkuperäisen keskustelun. Tulipa parempi mieli, vaikka voihan siellä baarin vessassakin paneskella! Eipä se aikaa ja paikkaa katso. :)

Yhteistyössä