Heip! Ja tervetuloa uusille :flower:
Kiitos, toivotaan tosiaan että uusi asunto vähentäis sairastelua..päästäänki jo varmaan tällä viikolla muuttamaan. Riippuu toki siitä, et meinataanko maalata sielä pari seinää vai ei (ei silleen tarttis, mut sielä on pari naulanreikää ja mies mietti et pitäskö ne koko seinät maalata..vaaleella värillä saa laittaa vähän eriäki). Jännä tosiaan noissa aso-kodeissa, et jos laitetaan joku kiva tapetti tai tummempi maali, niin se asunto pitää palauttaa alkup. kuntoon sitten muuttaessa..kun se ei välttis toisen makuun käy. Huvittaa vaan, et kenenkähän makuun pelkät valkoset seinät käy

Vaikka se kiva väri muuten onki, niin ei sentääs ihan joka paikassa.
Me tultiin mökkireissulta ja koirallaki on vesihäntä, uiskenteli kylmässä veessä. En tienny, et tollastaki voi tulla. Ollaanpa taas viisaampia. Seuraavalla mökkireissulla vesi onki lämpimämpää ja pitää vielä sit pyyhkeellä aina se häntä ja hännän tyvi pyyhkiä..tuota on siis ihan turha yrittääkkää pitää pois veestä, se siellä purskuttelee suussaki sitä vettä niinku joku virtahepo =)
Minä kans voin osallistua tuohon kuntokuuriin, ruokavaliota oonki pystyny nyt hyvin ylläpitämään (paitsi reissulla tuli enemmä hiilareita syötyä, mutta ei kamalasti kuitenkaan) ja sit pitäis vaan perusliikunta saada mukaan. Sen ootan kyllä tuohon muuttoon, kun on se sali sitten lähellä. Nyt tosiaan on varmasti peruskunto vähän tipahtanu, kun ei oo pystyny puuhastelemaan juuri mitään. Onneks toi polvi ei nyt ole kipeä eikä se käsikään, epäilen et siinä kädessä oli joku lihaskramppi tms.
Onnea HayLinalle! :heart: Ite mietin tässä vaan peilistä katsoessa, että olen onnellinen ku saan pilleritauon joskus..mulla nimettäin nuo minipillerit teetättää näppyjä naamaan! Äh! En viittis sen takia kuitenkaan vaihtaa, kun sitten ei oo kauheesti valinnan varoja mulla esn migreenin tähen. Että jospa se siitä lähtis..
Meillä taas ollaan läheisiä sekä kotona että seinien ulkopuolella. Kotona paljon pusitaan ja halitaan ja aina ennen nukkumaanmenoa on kainalohetki B) Ja muutenki ollaan läheisiä. Sitten taas ulkosalla sama homma, mutta ei kuitenkaan silleen ärsyttävästi kuin jotkut (ja ei nyt silleen oo taaskaan loukkaus ketään kohtaan)..mutta ite en tykkää niistä, jotka vaikkapa seurueessa limoskelee koko ajan tai jotain vastaavaa

Voi toki pussata ja tällee, mutta ei nty mitään hirveitä sessioita. Muistan joskus muutama vuosi sitten yks poikaystävä ei osoittanut oikeen läheisyyttä ku neljän seinän sisällä, niin mua jotenki ärsytti ja vaivasi se. Se oliki oikee sitten lopussa piste iin päälle erossa

Tosin yksistään tuo piirre ei ehkä niin häiritsis, mut jotenki tykkään että se rakkaus on voimassa neljän seinän ulkopuolellaki. Mut tuoki on vähän, kun kaikki eivät osoita niin läheisyydellä sitä rakkautta jne, että meitäkin on moneen junaan.
R86, mitenkäs muutto meni? aika hyvin pysty karppailemaan vierahilla. Pitää vana vähä valkata safkoja, että jättää riisit ja pastat veke ja ottaa lihaa ja salaattia tilalle. Sit lorauttelee oliiviöljyä tms sinne salaatin joukkoon. Osta oma pullo, jos siellä ei oo. Ja jos sulla on mahd ite tehä itelle vaik iltapalaa, niin se kannattaa. Mulla ainoat ongelmat on anoppilassa, kun seillä varsinki mökillä ollaan toisten sapuskojen armoilla. Mut meillä on tapana viiä omiaki eväitä, että lähinnä mun hiilarit tulis aamiaisella ja sit noista hiillosmakkaroista. Mut oon vieny ite makkaroita ja vähän aamiaista rukannu, et teen semmosia muffineita (protskujauhoa, muna, voita) ja protskujauhoa jne yleensäki. Et sieltä sit valikoin pöydästä muuta. Jonkun verran enemmän tulee noita hiilareita, mutta ei silleen ,että sekottais koko pakan. Ja kannattaa muistaa, että jos yks päivä tai muuta tulee pakkaa sekotettua, niin ei se mitään haittaa. Senkus jatkaa sitten pokkana normaalisti karppausta, täts it.
Pakko sanoa, että kamala vauvakuume täälläki. Tai oikeestaan pakko tunnustaa, että on kamala raskautumiskuume. Oikeestaanhan tämä on vähän hassua..täällä me olla törrötellään ja ootellaan odottamisen odottamista

Mut jotenki ku on aurinkoista ja söpöjä lapsia ja minä tässä vieläki odotan tätiytymistä (yliajalle meni) jaja..en tiiä. Saa nähdä saanko pidettyä mieleni, että aloittas sen yrityksen huhtikuussa ensi vuonna. Vai joko joskus aiemmin häiden jälkeen. En tiiä..Toisaalta haluan sen yhden lukukauden siihen, niin ois näppärästi sit opinnot kasassa..sit ne ois islleen, et pystyisin ehkä jopa tekemään opinnäytetyön äitiyslomalla.
Meillä on muuten yksikkö muuttamsasa parin vuoden sisään uudempiin remontoituihin rakennuksiin..mietin vaan mielessäni, että onkohan tuollaki jotain hometta. Oon ihan vainoharhainen, mutta tiedän viereisissä opiskelija-asunnoissa hometta olevan kun siitä heti varoitettiin ettei sinne kannata muuttaa.
Aranel, täälläki alko häästressiä mukamas tulemaan...pitäs ne kortit väkertää ja keksiä millaset haluaa

Oi voi!
Nyt tästä pitää varmaan pikku hiljaa aamupalalle ruveta ja kahvinkeittooon..pakko tunnutsaa, että jäi tämän päivänen kesäkurssi istumatta, en yksinkertasesti jaksanu herätä aamulla. Mulla onv ieäki ku ios matkapahoinvointia, ilmeisesti väsymyksestä. Tuli tosiaan eilenki ajettua se 700km, niin kyllähän se tuntuu..huh.
Niin joo, tuohon töissä nettailuun. Nin jos oisin toimistotyössä, niin varmaan kävisinki vähä kaksplussailee. Tiiän, että monet käyvät sairaalassaki tauollaan kaksplussalla surffailemassa

Kaipa se on ihan ok, jos se on omalla tauolla. Poista sivuhistoriasta ne, niin ei tule muilla juoruttavaa B)
-Metsätähtis