Ystäväpariskunta kutsunut juhliinsa myös entisen miesystäväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle on käynyt samoin :(. ja valitettavasti samanlainen petostausta meidänkin suhteessa :(

Soitin exälle ja kysyin olisiko mahdollista, ettei hän tulisi juhliin, kun se tuntuu minusta niin vaikealta ja olin odottanut juhlia kovasti. Hän jätti tulematta. Onnistuisiko tämä?

Voi ihanat, kiitos kaikille viesteistä! :)

Oli oikein mukava ilta työkaverin kanssa, enkä antanut ystäväni moukkamaisuuden pilata fiilistäni. Uskon, että minulla oli paljon mukavampaa ja parempaa seuraakin kuin niissä juhlissa olisi ollut. :) Ihanaa oli päästä vähän tuulettumaan.

Otan kyllä myöhemmin asian ystäväni kanssa puheeksi, mutta odottelen nyt hänen aloitettaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Itkettää (tosin ei enää);29495355:
Voi ihanat, kiitos kaikille viesteistä! :)

Oli oikein mukava ilta työkaverin kanssa, enkä antanut ystäväni moukkamaisuuden pilata fiilistäni. Uskon, että minulla oli paljon mukavampaa ja parempaa seuraakin kuin niissä juhlissa olisi ollut. :) Ihanaa oli päästä vähän tuulettumaan.

Otan kyllä myöhemmin asian ystäväni kanssa puheeksi, mutta odottelen nyt hänen aloitettaan.

Hyvähyvä! Juuri noin :) kiva, että oli mukava ilta.

Ja nyt, onnea uuteen elämänvaiheeseen ilman petollista exiä ja huonoja ystäviä! Jos ystävä asiallisesti tilanteen korjaa, niin mikä ettei hälle uutta tilaisuutta annettako. Mutta ilman tätä....antaisin hänen jäädä ja toivottavasti joskus tajuaa, että menetti yksinkertaisuuttaan hienon ihmisen ja ystävyyden.

Hyvä kun mukava ilta. Kuten sanottu, uskon että saattaa olla niin että "ystävä" uskonut ex-miehen versioon tapahtuneesta eikä sun, ja saattaapa tuntea eksän uudenkin ja tiennyt pettämisestä ennen sua. Muttei ole kertonut. Jos noin ei ole, hyvä niin. Jos on, harkitsisin kannattaako ystävyyttä jatkaa...

Mahtavaa ap. että ilta onnistui!! Sähän voit jos siis haluat, viedä sen lahjan ystävälle ja siinä samassa sitten nostaa tän kissan pöydälle. Kannattaa kysyä suoraan mikä tälläinen meininki on ja haluaako "ystävä" rehellisesti kertoa mistä on kyse?

Yhteistyössä