Ystäviä..? Vai vihamiehiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen, mutta hetken taas surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen, mutta hetken taas surullinen

Vieras
Ei ollut ensimmäinen kerta..valitettavasti. Ja kaikenlisäksi, olen niin hölmö että pahoitan pahasti mieleni pitkäksi aikaa tälläisestä. :(

Eli. Olimme muutama viikko sitten mieheni kanssa eräillä musiikkijuhlilla ja siellä oli muutama mieheni nuoruudenaikainen kaveri. Illan jatkuessa pidemmälle nuo kaverit humaltuivat lisää ja lisää. Emme olleet heidän kanssaan koko iltaa mutta kun istuimme olusille niin eräs näistä kavereista ( en ollut koskaan aiemmin häntä tavannut) otti asiakseen tulla kertomaan minulle että luotanko mieheeni, ja onko mieheni pettänyt minua ja että tiesinkö että mieheni on ollut oikea panomies jne..

En jaksa ymmärtää mikä motiivi moisella teolla on. Asia ei tietenkään mulle kuulu edes mitä hän on nuorena tehnyt, mutta ei se tietenkään mukavalta tunnu kuulla tuollaista. Tuskin miehenikään ilahtuisi jos joku minun ystäväni tulisi kertomaan että tiesitkös että tuo vaimosi oli nuorena melkoinen jakorasia.. Keskustelin mieheni kanssa tuosta asiasta ja hän oli äärimmäisen pahoillaan eikä voinut ymmärtää miksi tuo "kaveri" oli noin tehnyt. Kaikenlisäksi mieheni sanoi, että tuon tyypin kanssa mieheni ei edes nuorena koskaaan liikkunut, eikä ne jutut kuulemma edes pidä paikkaansa. Toki hänellä oli nuorena lyhyitä suhteita, mutta vain muutamia ennen avioitumistaan.

Olemme joutuneet samantyylisen "tiedottamisen" kohteeksi aiemminkin, nimenomaan mieheni "ystävien" puolelta.

Onko kyseessä kateus vai mistä tämä johtuu ? Olemme erittäin onnellisia, vietämme lähes kaiken aikamme kaksin (tietysti lasten kanssa ) mutta siis emme rilluttele baareissa tms. paikoissa. Olemme todella löytäneet toisistamme sen niinsanotun suuren rakkauden. Ajatuksemme ja elämänarvomme kohtaavat hämmästyttävällä tavalla..

Mutta miksi... miksi pahoitan mieleni tuollaisesta ja ennenkaikkea, miksi ihmeessä joku tekee tuollaista ?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita tuollaset kuule ihan omaan arvoonsa siis unohda, meillä kaikilla on menneisyys , eikö. Tosi törppöjä nää ystävät , kateellisia.

Kiitos lohdutuksesta. Mieli on todella matalalla.. ;( aikaa taas menee unohtamiseen, mutta eiköhän se tästä..

Kateellisten panettelua sanon minä. Jos tällä naisella olis halua johonkin muuhun kuin ystävyyteen.
Tiedän kyllä mitä tarkoitat aikoinaan minua kanssa varoiteltiin mieheni toisisat naisista ja siitä että hän ei minua onnelliseksi tee. Vaan ottaa sen mitä haluaa ja laittaa vaihtoon.
No täällä sitä edelleen ollaan onnellisia ja rakastuneita enemmän kuin silloin alussa neljättä yhteistä lasta odotellaan syntyväksi ihan näinä päivinä.

Mutta pää pointti asialleni on että onneksi olet saannut miehesi kanssa asiasta puhuttua niin ei jää kalvaamaan sinua sisältäpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:
Kateellisten panettelua sanon minä. Jos tällä naisella olis halua johonkin muuhun kuin ystävyyteen.
Tiedän kyllä mitä tarkoitat aikoinaan minua kanssa varoiteltiin mieheni toisisat naisista ja siitä että hän ei minua onnelliseksi tee. Vaan ottaa sen mitä haluaa ja laittaa vaihtoon.
No täällä sitä edelleen ollaan onnellisia ja rakastuneita enemmän kuin silloin alussa neljättä yhteistä lasta odotellaan syntyväksi ihan näinä päivinä.

Mutta pää pointti asialleni on että onneksi olet saannut miehesi kanssa asiasta puhuttua niin ei jää kalvaamaan sinua sisältäpäin.

Tuo kertoja oli mies.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä