YV:ä Tytsi89:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rania

Aktiivinen jäsen
06.08.2006
1 359
0
36
Laitanpa tähän Tytsi89:n toivomuksen yksityisviesteistä.

En tiedä mitä hän on harmaana kirjoittanut ja miksi. Toisaalta, en niitä syitä ehkä haluakaan tietää. Mutta sen ymmärrän, että hän kaipaa keskusteluseuraa. Jos joku toinenkin kirjautunut ymmärtää, niin kiitos-laittaisitko yksityisviestiä Tytsi89:lle.

Kirjaudu, laita yksityisviestiä Tytsi-89:lle. Hän haluaa keskustella aiheesta. En ala tämänkummoisemmin asiaa selvittämään, itse olen jo hänelle viestiä laittanut -

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Kirjaudu, laita yksityisviestiä Tytsi-89:lle. Hän haluaa keskustella aiheesta. En ala tämänkummoisemmin asiaa selvittämään, itse olen jo hänelle viestiä laittanut -

Eikö se voi sitten tulla tänne selittään, kun arestistaan pääsee? Eikö tän asian vatvominen mee jo liiallisuuksiin?

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:

Eikö se voi sitten tulla tänne selittään, kun arestistaan pääsee? Eikö tän asian vatvominen mee jo liiallisuuksiin?

Tuskin tarvitsee samaa asiaa vatvoa. Ihan asiallisia yhteydenottoja toivoo.

No siinä on kyllä sitten palsta-addikti nro 1! Eikö sillä ole irl kavereita kun pitää täältä vielä rankua 10 vuotta vanhempien seuraa, pliis olkaa mun frendei!!!?? Hohhoijjaa..

Alkuperäinen kirjoittaja bluebell:
:x

ei mee nyt jakeluun...

Tässä taas nähdään, että ko. kirjoittajan kimppuun käydään joka ketjussa. Tuskinpa hän odottaa, että jokainen hänelle kirjoittaisi. Eikös ap kirjoittanut, että ne, jotka "ymmärtävät" tms., voivat kirjoittaa (jos haluavat). Niin mä asian ymmärsin.

Siis jos ymmärsin tämän jutun oikein, niin ehkä pieni tauko tästä palstasta tekee hyvää. Tuolla oikeassakin elämässä on tosi mukavia ihmisiä joihin kannattaa tutustua ja välillä tuulettaa aivoja nettimaailmasta.

en laita koska se laitto mulle jo yv.tä ..
mutta kun lukee netiketin niin sehän on rikkonut sitä.
toki muut rikkoo samaa pointtia täällä..mut ehkä kerran kaksi..mut tytsi jatkuvasti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bluebell:
:x

ei mee nyt jakeluun...

Tässä taas nähdään, että ko. kirjoittajan kimppuun käydään joka ketjussa. Tuskinpa hän odottaa, että jokainen hänelle kirjoittaisi. Eikös ap kirjoittanut, että ne, jotka "ymmärtävät" tms., voivat kirjoittaa (jos haluavat). Niin mä asian ymmärsin.

:D

Banniin on aina perusteltu syy, minun ei tarvitse niitä täällä perustella uudestaan. =)

Hassua, te palstailette keskustelupalstalla, jolla on valvojia ja sitten ihmettelette poistuneita viestejä -tai banneja.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
en laita koska se laitto mulle jo yv.tä ..
mutta kun lukee netiketin niin sehän on rikkonut sitä.
toki muut rikkoo samaa pointtia täällä..mut ehkä kerran kaksi..mut tytsi jatkuvasti

mistä mä nään nettietiketin et tiedän missä menee raja? :whistle:
*ei sillä et mitää hiiri-pyllyyn-kuvia olisin laittamassa,mut mielenkiinnosta*

:)

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:

Tuskin tarvitsee samaa asiaa vatvoa. Ihan asiallisia yhteydenottoja toivoo.

Joo, ja niitä täältä varmaan saakin. Monikohan harmaa ihan Tytsille v.ittuilemisen ilosta mustuu tänään? Antais nyt sekin vaan olla.