S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jennnni_:Heip! Täälläkin ollaan pelattu kolme päivää putkeen.miten pääsen ekan tason 3.salatehtävässä sen kohdan läpi missä on 3ruohoa kannattelee kuutta kivipalloa ja muualta ei ole mahdollisuutta ainakaan tietääkseni päästä. Jään aina pallojen alle jumiin... :S
Alkuperäinen kirjoittaja DaBoss:Auttakaa! Miten pääsen tosta Baijerista ku siin Baijerin toises liilas rastis on semmone salakäytävä mutta sen salakäytävän esteenä on kolme pommia ja en mitenkää saa niit pois siitä , kertokaa miten ne saa pois ? :____D
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Miten siitä kivi jutus ku on ne kuus kivee aina kaks päällekkäin ja niide alla niit "ilmakuplia" ja siit pitäis päästä eteenpäin :s
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Miten siitä kivi jutus ku on ne kuus kivee aina kaks päällekkäin ja niide alla niit "ilmakuplia" ja siit pitäis päästä eteenpäin :s
Miten ton kasin pääseee läpi ????????Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan;21278782:Miten siitä kivi jutus ku on ne kuus kivee aina kaks päällekkäin ja niide alla niit "ilmakuplia" ja siit pitäis päästä eteenpäin :s
Minäkin kaipaisin tähän kohtaan apuja..