apuja diamond rush-peliin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mäki tarviin vähä apuu toho pelii! (:
1. Mien siitä siperian sailaisesta 2 vaiheesta pääsee eteen päin, kun kerään timantit ja sit sen yhen arkun käyn aina avaamassa mistä tulaa 25 timanttia mut sit en saa ikinä sitä yhtä arkkua sieltä missä vissiinkin on se avain että voin jatkaa etee päin?
2. Angkor watin salainen vaihe 4 on ongelma saan aina sieltä kaikki timantit missä on ne 5 arkkua mutta sieltä toisesta paikasta en saa ikinä kaikkia timantteja, vaan jään aina kiven alle ja kuolen. Miten saan ne kaikki timantit? Osaiskos joku auttaa?? (:

Ite oon jumissa siinä Siperia salainen vaihe 3 kohassa, en löydä sitä toista timanttia mistään ja en tiedä miten pääsen sellasille salareiteille, mitä siellä on...!! Voix joku pliis auttaa!!?

[QUOTE="jonne";25761830]millä "toope" saa painettuu noita #4772 missä niitä pitää painaa ja kaikille kysymys onko koneelle tätä pelii????????????????[/QUOTE]

ei enää mitää tuosta en enää tarvii apuu tiedän mikä siihe tuleee

[QUOTE="kisuli";25843190]Mäkin oon jääny siihen koukkuun ja oon jo Siperian 2 kentässä mut siinä on niitä ärsyttäviä "apinoita" jotka seuraa kaikkialle nii en pääse sitä läpi![/QUOTE]

Ne "apinat" voi hakata sillä nuijalla, tosin tartee aika monta hakkausta ennen kun häviävät kokonaa

kohdassa kun se anakonda pitää tappaa ainakun meen kentään avautuu huone missä on aare-arkku palaa pelin alkuun miten pääsen pelisää eteenpäin ??????diamond rush käytävä jatkuu toiseen suuntaan mut se porrtti on kiini miten saan sen auki