apuja diamond rush-peliin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos avusta. Ja samaa mieltä. Ittekkin oon pelannu sitä mutta sitten meni hermo kun en tajunnu nii kirjottelin tänne :D Joka päivä käyn kattoo onko tullu apua tai muuta :D Just sopivasti tulin koneelle kun kerkesit vastata (:

Alkuperäinen kirjoittaja böö.;22795725:
Mutta nyt taas ongelmana Baijerista , miten pääsen eteenpäin 4 kentästä. ? kun mun puhelimessa on avautunut mulle vaan 1-4 kentät ja se salareitti kenttä vai mikä onkaan. Baijerin 3 kentässä olen löytäny punaisia timantteja vain 1/3 . Luulen tietäväni missä ne kaksi on , mutta en pääse sinne. Onko ne siellä alusta kun menee niin kun kävelee eteenpäin ja siinä on liiloja timantteja ja niitä pöriviä kiekkoja , kun niiden ohi menee sinne ylös ja siellä on hämähäkki ja painike mihin pitäisi saada jokin paino siellä. mutta mikä painoksi sinne ? auttakaa nyt piann !!! Jos saan ne avautuuko minulle uusia kenttiä ? Auttakaa nopsaan !!! Kiitos kaikille auttajille.

vieläkö tätä joku lukee? sama ongelma,miten v...sen pääsee en löydä mistään vastausta! mitä painoksi?????????????

muilla. Itsellä muutamassa kentässä puuttuu punaisia timantteja, mutta kentissä on vain tyhjiä arkkuja kannet auki, eikä timantteja ensinkään.Eli mitä olen tehnyt väärin. Yhdessä kentässä, arkussa jossa netti videossa punainen timantti, mulla oli violetti timantti eikä koko kentässä punaista.

Joop. Löysin youtubesta videoita, joista voi olla apua näissä tasoissa...
Videoita löytyy osoitteesta:
http://www.youtube.com/results?search_query=Diamond+rush&aq=f
Käy katsomassa, jos tarviit apuu!

[QUOTE="Joo";23155502]muilla. Itsellä muutamassa kentässä puuttuu punaisia timantteja, mutta kentissä on vain tyhjiä arkkuja kannet auki, eikä timantteja ensinkään.Eli mitä olen tehnyt väärin. Yhdessä kentässä, arkussa jossa netti videossa punainen timantti, mulla oli violetti timantti eikä koko kentässä punaista.[/QUOTE] << hihh. joo- mulla oli sama ongelma mut sitte tajusin sen: Kun olin pelannu kentän , mistä pääsee salateittiin , olin keränny ne timanit ja mennyt siitä ulosläynnistä pois , mistä aukeaa salareitti. tällai. en nyt kerkee selostaa tarkemmin.

Olen pelannut koko pelin läpi mutta minulta puuttuu 3 punaista timanttia. kaikki siperiasta. Salainen vaihe 2 , sieltä ollen lätänyt vaan 1/2 ja toinen siperian vaihe 7 , sieltä en ole löytänyt yhtään. Apuja ? :/

Eli , tästä kentästä paljon kysymyksiä mmiten mennään läpi? Joten tässä nyt kerron miten:

1. Menet ylös sinne missä on ne 4 "pataa" päällekkäin millä voi esineitä leiuttaa ilmassa.
2. Kuletat yhden niistä padoista pois sieltä alemmas sinne missä se yksi kivi on.
3. Vedät sen "padan" vetokoukulla sen rotkon yli sinne tallennus pisteen luokse niin että se ei tipu siinä välill olevaan monttuun ja viet sen sinne tallennus pisteen luona olevaan monttuun.
4. "Pata" joka on siellä ylhäällä niin että jos pudotat sen alas , se jää siihen monttuun , Mutta työnnät ensin padan lähelle sitä luukkua joka avautuu menemällä painikken päälle , Noh menet toiselle puolelle painikkeen päälle ja vedät padan siihen oven alle ja siitä maahan jolloinka vedät padan vetokoukun avulla toisen padan luo mikä on jo tallennuspisteen luona , 2 ruutua kauemmas tallennus pisteen puolimmaisesta seinästä
5. Vedät samalla tekniikalla millä padatkin , kiven sinne patojen luo ja työnnät sen sinne alussa olevan painikkeen päälle.

Tästä enempää en jaksa alkaa selittämään miten jakso mennään sillä se on sitten aika helppo (: Aika huonosti selitetty mutta laittakaa tänne viestiä niiin vastailenn.PS. Käyn täällä vastailemassa joka viikko auanki 3 kertaa viesteihin. Olen pelannut pelin läpi (:

Koukuttava peli kyl tää!!! jeesatkaa pikkase pliiis,mistä saa sen jäädytysnuijan ja sukellusvälineen?!?!?!! oon sellases jumis et tarviin niitä et pääsen koko pelissä eteenpäin..kiitoksia teille kohtalontovereille jo etukäteen! :)

Nykyään me kutsumme peliä nimeltä "Nussijapeli" koska siinä lyödään sillä nuijalla niitä hämähäkkejä se olisi niinkuin "nussimista". Mutta asiaan olen Baijerissa ja menen kohta Siperiaan. En tiedä pitäisikö minun mennä Baijerin salainen vaihe, koska luulen että punaisia timantteja ei ole riittämiin ilman että menee salaista vaihetta.

Angkor Wart, salainen vaihe 4. En tajua sitä kohtaa, mikä tulee ennen sitä kultaista porttia. Ensinnäkään en tajua niitä hommeleita siinä, kun on ne sivulta sivulle ne kohdat missä on kolme timanttia, kaksi puskaa ja kivi. Miten sen kiven saa pois tieltä, koska joudun aina sen alle ja kuolen?
Ja sitten kans se viimenen vaihe, kun ne kaks kivee tippuu mulla sinne alle aina, niin en pääse sen kultasen portin luo? ):

Angkor Wart, salainen vaihe 4. En tajua sitä kohtaa, mikä tulee ennen sitä kultaista porttia. Ensinnäkään en tajua niitä hommeleita siinä, kun on ne sivulta sivulle ne kohdat missä on kolme timanttia, kaksi puskaa ja kivi. Miten sen kiven saa pois tieltä, koska joudun aina sen alle ja kuolen?
Ja sitten kans se viimenen vaihe, kun ne kaks kivee tippuu mulla sinne alle aina, niin en pääse sen kultasen portin luo? ):

Korjaan, salainen vaihe 2. :D

ooo, tuo löytyi, mahtavaa! kiitos! en vaan vieläkään keksi miten esineitä sais nosteltua, vai voiko, eikö siihen tosiaan oo mitään työkalua? miten kummassa ne keihäshemmot muuten saa muka tappamaan toisiaan, jos ne ei siirry/niitä ei voi siirtää/tappaa muutoin.... en vaan pääse eteenpäin..

Sun täytyy antaa sen lumihirviön tulla sen keihäsukon yläpuolelle ja iskee se jäähän niin,
että se tippuu sen päälle ja sit lyödä sitä uudestaan et sevoi liikkua ja taas sama juttu.