[QUOTE="red";21954250]Jospas teillä on vaan erilainen arvomaailma. Miehesi arvostaa enemmän vapaa-aikaa (jos liksa nousee, nousee useimmiten myös vastuu ja työaika), eikä eteneminen ole tärkeää. Mutta mä ymmärrän kyllä aloitusta ihan hyvin. Jos itse on kunnianhimoinen (joka ei muuten ole sama asia kuin rahanahne) mutta toinen on hieman hälläväliä, voi se aiheuttaa ristiriitoja. Jos miehesi viihtyy työssään, se voi olla myös syy miksei halua vaihtaa.
Onko miehelläsi muuten tavotteita, kunnianhimoa? oletteko puhuneet rahasta? Haluatko että miehesi vain tienaa enemmän, vai muuten menee elämässään eteenpäin?
Jos kyse on ainoastaan rahasta (ja teillä ei ole tiukkaa) miettisin uudelleen ennenkuin antaisin uhkavaatimuksen.[/QUOTE]
Meillä ei ole tiukka rahasta. Haluan että se menee etenpäin elämästä, kun must tuntu se on niin hiitas on ja aina ollut, joskus se kans haaveilee vaikka mistä, mut mielumin se pelaa tietokone pelejä kun tee jotain, me vaan ollaan erilaisia, mä jotain aina jaksan tehdä sekä myös lapsille hauska mun kaa, mut se on enemmän sellainen, miten mä sen edes selitän, rauhallinen, ajatelematon, ei halua tai ei jaksa mitään kauheasti ylimäräistä tehdä, jos ei pakota ei tee mitään, jos pakotan se tekee kun robotti, ei ole oma mielipidettä