V
Venakko Milanna
Vieras
Se halua vauvan, se halua että aloitetaan yrittää sen jo. Mua pelottaa. Mä pelkään masennusta, ahdistusta taas tai mistä tietä jos kaikki mee hyvin ei ehkä tuu mitään. Puhuimme myös firmasta, että miten mä sen pyöritän, eli se uus mitä me avataan eli liike. Se kyllä lupasi olla aina auttamassa ja olla tukena mulle. Mut häät? En mä halua ison mahan kaa olla. Entäs mun elämän tapa, eikö vähän pitää elimistöä putsata, kun kuitenkin join silloin tällöin. Eli mä en tiedä.... must tuntu ei vielä ole oikea aika, sanoin sen sille, mutta se sanoi että mikä on sitten oikeasti oikea aika sitten, me emme tie mitä on edes huomenna tapahtu. Se sanoi ettei painosta mua millä tavalla, se vaan halua vauvan mun kaa, hänen mielestä olen hyvää äiti, mitä se mua seurannut ja halua rakasta mua ikuisesti.
ja voi apua sitten voi sanoa niin että jos raskaksi tuun niin meille tulee jo 5lasta
oikeasti asiallinen komenti kiitos, mitä mieltä ootte, ehkä paljon tulee varmasti mielipiteitä että älä todellakaan tee ja pala pala. Mutta onko sopiva aika oikeasti tehdä lapsia, jos uus firma avataan ja häät tulossa, vaikka näitäkin voi toki myöhemminkin tehdä ?
ja voi apua sitten voi sanoa niin että jos raskaksi tuun niin meille tulee jo 5lasta
oikeasti asiallinen komenti kiitos, mitä mieltä ootte, ehkä paljon tulee varmasti mielipiteitä että älä todellakaan tee ja pala pala. Mutta onko sopiva aika oikeasti tehdä lapsia, jos uus firma avataan ja häät tulossa, vaikka näitäkin voi toki myöhemminkin tehdä ?