M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinuna antaisin sun tytärten sopeutua tähän tilanteeseen ensin ihan rauhassa. Liian monta isoa mullistusta lyhyen ajan sisään, jos vielä äiti tulee raskaaksi.
Ja jos sua pelottaa ja haluat odottaa vaikka vuoden, niin se tarkoittaa, että parempi odottaa.
mua pelottaa yks asia vaan, masennus, ahdistus ja muuta, kun 2kerta mulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, toinen kerta aika raju, mutta myös kun elämää oli katastrofi
mua pelottaa yks asia vaan, masennus, ahdistus ja muuta, kun 2kerta mulla oli synnytyksen jälkeinen masennus, toinen kerta aika raju, mutta myös kun elämää oli katastrofi
Mies sanoo, mies tahtoo, miehen mielestä...
Mun äiti sanoo, äidinkin mielestä...
Olisikohan jossain vaiheessa aika kasvaa aikuiseksi? Itsenäistyä, oppia olemaan yksin, tekemään päätöksiä aivan itse, miettien sitä mikä on parasta itselle ja lapsille. Rauhoittua.
Impulsiivisuus ei ole hyve silloin, kun päätökset on kauaskantoisia ja mukana on pieniä lapsia. Impulsiivisuus on myös moniin psyykkisiin häiriöihin kuuluva asia, ja jos kerran taustalla on ollut pahaakin masennusta, niin eikö kukaan läheinen ajattele että tällainen ihan liian lujaa meneminen voisi olla oire jostain?
Juu, muistan sut palstalta niiltä ajoilta, sun ahdistus vaikutti todella voimakkaalta. Sitä suuremmalla syyllä en nyt lähtisi tuohon, kun on juuri ollut kaikki muut isot muutokset. Liikaa stressiä lapsille ja aikuisille.
Vaikuttaa että olet nauttinut paljon kodin ulkopuoliseen elämään pääsemisestä, omasta yrityksestä ym. Ehkä kannattaa nyt keskittyä niihin hetki, ennen kuin aloittaa sen vauva-ajan taas. Teillähän on elämä edessä sun miehen kanssa, miksi kiirehtiä?
mun horoskoppi on kalat, vastan kun joku kysyi
Mies sanoo, mies tahtoo, miehen mielestä...
Mun äiti sanoo, äidinkin mielestä...
Olisikohan jossain vaiheessa aika kasvaa aikuiseksi? Itsenäistyä, oppia olemaan yksin, tekemään päätöksiä aivan itse, miettien sitä mikä on parasta itselle ja lapsille. Rauhoittua.
Impulsiivisuus ei ole hyve silloin, kun päätökset on kauaskantoisia ja mukana on pieniä lapsia. Impulsiivisuus on myös moniin psyykkisiin häiriöihin kuuluva asia, ja jos kerran taustalla on ollut pahaakin masennusta, niin eikö kukaan läheinen ajattele että tällainen ihan liian lujaa meneminen voisi olla oire jostain?
ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole
ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja mä kännissä flirtailen ja jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus, myös se ei missään nimessä halua että strippaan, sillä hermot menee jos jonkun kaa meen privattiin eikä se halua että olen nakuna lavalla, myös sen takia kun mulla lapsia ja hänen mielestä ei se mikään sopiva työ äiti ihmiselle ole
ei hän pitää kontrollia millä tavalla, mut jos mun kaa jossain liiku ja ... jotkut tutustu mun kaa ja mä vaan hymyilen, sillä iskee mustasukkaisuus..