L
Leukistinen aksolotli
Vieras
Just nii
Säkään et varmaan osaa ku marista. Surkeaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just nii
Säkään et varmaan osaa ku marista. Surkeaa.
Se onkin meidän onnellisen parisuhteen salaisuus, että mä oon oppinu (ainakin koko ajan yritän oppia) kuittaamaan nuo miehen kiukunpuuskat huumorilla. Yleensä se onnistuu, joskus ei.. ainakaan kun tilanne on päällä. Nyt kun vauva on päikkäreillä ja isommat viety kouluun, mä saan istua tässä koneella kahvikupposen kera kun mies paiskii töitä.
Miehet ja naiset on oikeasti erilaisia, aivan eri planeetalta. Sen kun oppisi sisäistämään, niin maailmassa ois hiukan enemmän onnellisia pariskuntia. :heart:
Ootte kyllä mun mielestä ollut molemmat aika lapsellisia ja typeriä käytökseltään. En mäkään tykkäis, jos mulle sanottais just kun oot menossa nukkumaan että teepäs vielä toi homma, ja sitten mies vaan itse jäis telkkaria tuijottamaan.
Kannattaa miettiä sitä asiaa niin, että pikkulapsiperheessä muutenkin ollaan väsyneitä ja pinna kireellä, niin antaa asioiden olla. Mä olen itse ainakin todennut että paljon paremmin menee suhteessa, kun antaa välillä aina "anteeksi" puolison typeryyksiä, eikä itse jatka sitä riitaa. Hetki hiljaisuutta ja puheenaiheen vaihto toimii yleensä paljon paremmin kuin takaisin huutaminen.
jatkoon vinkiksi: kysy että voisko se auttaa ja laittaisitte yhdessä ne pyykit. Väsyneelle miehellekin vähän kivempi kun toinen tulee asiassa puolitiehen vastaan.
Aina sitä miestä pitäisi mennä vastaan kaikessa.: / Ei se oikeasti ole iso homma laittaa ne pyykit kun toinen pyytää.
Aina sitä miestä pitäisi mennä vastaan kaikessa.: / Ei se oikeasti ole iso homma laittaa ne pyykit kun toinen pyytää.
Miksei niitä pyykkejä vaan voinu jättää sinne koneeseen ja ripustaa sitten aamulla??
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22263728:ekä se mieskin oppis tulla itekkin vastaan jos nainen näyttää esimerkkiä...? ei kaikki miehet tajuu kaikkea ennenkuin nainen näyttää omalla käytöksellään esimerkkiä.
jatkoon vinkiksi: kysy että voisko se auttaa ja laittaisitte yhdessä ne pyykit. Väsyneelle miehellekin vähän kivempi kun toinen tulee asiassa puolitiehen vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22263728:ekä se mieskin oppis tulla itekkin vastaan jos nainen näyttää esimerkkiä...? ei kaikki miehet tajuu kaikkea ennenkuin nainen näyttää omalla käytöksellään esimerkkiä.
Ja mieshän yritti kompromissia suuttumuksestaan huolimatta ja aloittaja vaan jatkoi tarkoituksella miehensä provosointia. Käskemällä tekemään kummatkin työt.
Ja mieshän yritti kompromissia suuttumuksestaan huolimatta ja aloittaja vaan jatkoi tarkoituksella miehensä provosointia. Käskemällä tekemään kummatkin työt.
Alkuperäinen kirjoittaja TÄh mitä?;22263774:Mitä ihmeen kompromissiä??? Hänhän käski vaimoaan korjaamaan ITSE aiheuttamansa seuraukset. Sen lisäksi vielä lähti typeränä kostoretkelle repimään johtoja seinästä, ettei vaimo voisi katsoa televisiota. Ei ihan terveen ihmisen käytöstä.
tätä mä just tarkoitan, siinä vaiheessa kun se vauva heräs ja äiti jäi vieläki sohvalle, se oli jo provosointia. Ymmärrän toki ap:ta ja miehen käytös oli ihan varmasti tosi ärsyttävää, mutta jos asiat tuppaa meneen tommoseksi riitelyksi niin pitää oppia lopettaan se kytevä riita ajoissa.
ihmiset tekee suuttuessaan tyhmempiäkin asioita. Adrenaliiniryöpyssä ihan normaalia. Mies on hölmö eikä varmaan tee osuuttaan kotitöistä, kuullostaa siltä, mutta kun toinen on raivona niin ei sitä tilannetta auta yhtään tommonen ap:n käytöskään. Sopparin paikka perheessä selkeesti on, mut se kannattaa tehdä muulloin ja paremmilla keinoilla kuin tappelemalla iltamyöhään kun molemmat on väsyneitä.
Tuohan nimen omaan opettaisi miehelle, että hän voi käyttäytyä miten huonosti tahansa, vaimo kyllä aina tulee ja korjaa tilanteen.
Jos minä esim. pyytäisin miestäni tiskaamaan ja hän tästä suuttuisi ja heittäisi lautasen seinään ja alottaisi sitten tiskaamisen pyytäen minua siivoomaan sirpaleet lattialta, niin EN TODELLAKAAN siivoaisi. Jokainen kantaa itse vastuun tekemisistään, se on jotain, mitä jokaisen aikuisen tulisi oppia.