Muksumessut Tampereella ja Jyväskylässä - tekeekö hyviä vaatelöytöjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shoppailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shoppailija"

Vieras
Mietin, että lähteäkö täältä korvesta vai ei. Eniten kiinnostaa vaatteet. Onko niitä paljon tarjolla ja jos, ovatko halvempia kuin kaupoissa ns. normaalihintaisena?

Ei siel myydä sen halvemmalla kuin netissäkään. Joitain poistokoreja saattaa olla ja joku messutarjous. Mut ihan kiva tapahtuma ainakin Tampereella oli viime vuonna.

Oon tehny tosi kivoja löytöjä, (meilkein kaikilla myyjillä on aina jotain messutarjouksia, sehän on pelin henki) ja meillä oli kivaa koko perheellä viime vuonna. Ei ole niin tajuttoman suuri kun lapsimessut, joten kaikki mukava on käden ulottuvilla ilman ryysistä. Suosittelen. ja hyvä vaunuparkki.

Tampereen muksumessuilla ja kyllä mun mielestä oli hyviä vaatetarjouksia.
Meinaten jos normaalisti maksaa esim. DUNS paita 25e ja nyt saa 15e. Ja tän syksyn mallistoa.

Yleisin oli ehkä se että sai 5e alennusta normaalihintaisista. Ite ostin pojalle 4 puseroa.

Tuolla oli edullisesti myös Me&I vanhoja mallistoja.

Ja MAltti ja Valtti ihan paras :)

No toi Duns-tarjous on ihan hyvä, mutta onhan noissa nettikaupoissa isommista valikoimista hyvin usein tarjouksia. Maksaa nimittäin tonne messuille meno pelkkien vaatteiden takiakin...

Nyt on tarjouksia mm Juulia&Joonatanissa ja NiiloIlossa. Kun on nettikauppojen "tykkääjä" Fb:ssä ja/tai postituslistoilla, niin saa tietää milloin on noita tarjouksia.

Olin eilen Tampereen messuilla ja olihan siellä tarjouksia. Jaettiin sielä alennuskuponkejakin nettikauppoihin. Laitetaan jakoon niin pääsevät "ulkopaikkakuntalaiset" osalliseksi messuista!

http://www.iituliina.net
Rekisteröidy nettiasiakkaaksi ja saat -10% alennuksen yli 20€:n ostoista koodilla MUKSU
(Voimassa 31.12.2010 saakka. Yksi kuponki/asiakas.)

Yhteistyössä