Uskotteko että jokaiselle on se oikea?

Mä en usko että on olemassa mitään "sitä oikeaa". Ihmisen pitää vaan löytää itselleen, edes hetkeksi, sellainen ihminen jonka kanssa on hyvä olla. Ei se hyvä olo välttämättä loppuelämää kestä. Mutta on saanu nauttia sellaisesta olosta edes hetken ja muistaa sen ihanana muistona. Niin kauan kun iskee dementtia eikä muista muuta kun ekan junamatkan tampereelta hesaan.

Mä uskon löytäneeni sen kaikista sopivimman mulle :) Tästä ei enää mies parane. En tiedä onko hän SE OIKEA,mutta sellanen mies jonka kanssa mulla on niin hyvä olla ja olen onnellinen.

Kyllä mä uskon että ap myös löytää sellaisen itselleen. :) Älä masennu, vaikka varmaan mieli tekiskin. Mä en tollon ettinyt yhtään mitään, aluksi olin vähän nihkeä miehen viesteille ym, mutta kyllä sen kannatti olla sitkeä. :D

Jokaiselle on monta oikeaa. Yhtä ainoaa töydellistä ei varmaankaan ole, mutta useita sellaisia on, joiden rinnalla voi elää hyvän elämän. Toisaalta - kumppani ei ole mun mielestäni mikään hyvän elämän edellytys, niin kuin ei lapsetkaan. Jokainen elää omannäköisensä elämän.

Mitä sinuun tulee - älä nyt hyvä ihminen heitä kirvestä kaivoon. Sä olet nuori vielä, ja onhan sulla jo kumppaneita ollutkin. Et siis ole koko elämääsi ollut yksin.
juuri näin.

Jokaiselle on useita oikeita mutta ne ei välttämättä löydy oman kylän raitilta. Siihen en usko, että se ensimmäinen olisi se oikea tai naapurinpoika tai eskarikaveri.

Mua ärsyttää kun jotkut luulee, että mä ettimällä ettin miestä. Niin ei todellakaan ole ollut ja vituralleen meni silti.

No päästä jo irti, sä alat kuulostaa ruususelta ko se jumitti siihen vanhaseen. Miten voi jossai lyhyessä ajassa takertua noin ja teillä ei oo ees ollu sitä suhdetta ees päivääkään...pitkät suhteet erikseen joissa oikeesti eletty ja koettu...

Jokaiselle on monta oikeaa. Yhtä ainoaa töydellistä ei varmaankaan ole, mutta useita sellaisia on, joiden rinnalla voi elää hyvän elämän. Toisaalta - kumppani ei ole mun mielestäni mikään hyvän elämän edellytys, niin kuin ei lapsetkaan. Jokainen elää omannäköisensä elämän.

.

Noin juuri. Yksi ainoa oikea kuulostaa toki kauniilta sadulta, mutta jos näin olisi määritelty niin vaadittaisiin melkoista kohtaloa että nämä kaksi - ehkä jopa eripuolilla maapalloa asuvaa ihmistä - kohtaisivat toisensa suotuisissa olosuhteissa. Sen sijaan on varmasti useampia sellaisia ihmisiä kenen kanssa natsaa hyvin yhteen ja parisuhde toimii, vaikkei sekään ihan virheetön ole. Parisuhde on myös sellainen miksi sen tekee, eli vaatii toki työtä ja sitä halua molemmilta osapuolilta.

En usko "se oikeaan". Uskon, että ihminen saa itse valita puolisonsa. Asianhaarat riippuvat siitä, mimmoisin kriteerein puolisoa valitsee ja mitä kriteerejä itse täyttää.

Siinä vaiheessa sitten, kun on sen toisen löytänyt, kannattaa tehdä kaikkensa ollakseen hänelle se oikea, siis jos haluaa sen kanssa olla. Semmoseen en usko, että joku voi olla sen väärän kanssa ja sitten pitäisi säätää jotain sen oikean kanssa. Se on pettämisen selittelyä.

Jotkut hauskasti kuvittelevat, että heidän luonteenpiirteillään ja muilla tavoillaan ei ole merkitystä ja käyttävät "se oikeaa" tekosyynä siihen, että ei tarvitse itse muuttua mihinkään. Että "se oikea" kyllä löytää minut ja hyväksyy, vaikka tukka rasvaisena kulkisin pitkin kyliä vittua huutaen. Ja jos ei hyväksy, niin ei ollut "se oikea".

Sanotaanko vaikka niin, että uskon onnellisuuden olevan suurempaa järkisuhteissa kuin pelkän hormonimyrskyn varaan rakennetuilla. Kannattaa valita ihminen, jonka kanssa helppo olla, sitoutua ilman kummempia intohimoja ja se rakkaus kasvaa sitten luontaisesti. Suhde on kuin sen lemmen taimitarha, jos halutaan runollisesti ajatella.

Tuhoon tuomittua. Jossain vaiheessa aletaan kaivata intohimoa, löydetään sitä muualta ja ihastutaan helposti ulkopuolisiin. Tai sitten kärvistellään onnettomana vailla oikeata rakkautta.

Minusta se on liian iso taakka, jos asettaa toiselle vaatimuksen olla se oikea. Riittää, että on sopiva ja hyvä:) Mutta ymmärrän, mitä ap ja muutkin oikeasta puhuvat tarkoittavat. Sitä, että se hyvä kumppani löytyisi, uskon että jokaiselle on vaikka kuinka monta hyvää kumppania, mutta enemmän on niitä vähemmän hyviä ja sopivia, siksi tulee huteja.

Mua ärsyttää kun jotkut luulee, että mä ettimällä ettin miestä. Niin ei todellakaan ole ollut ja vituralleen meni silti.

Ihmettelen suuresti että sä et etsimällä etsi miestä mutta kaikki sun juttus täällä kertoo siitä epätoivoisesta etsimisestä.Miksei mulle löydy ketään,kaikki on vaan paskaa,mikä minussa on vikana.
Usko huviksesi että se epätoivo huokuu sinusta ulospäin ja se on se syy mikä pelottaa miehet pois.
Lisäksi voisi vähän panostaa positiivisuuteen,iloisuuteen,nauruun,silmäniskuihin,huumoriin.
Jos olet livenä yhtä ankea,takakireä ja aina heti aukomassa naamaasi niinkuin täällä,saat olla loppuikäsi yksin.
Kukaan ei halua negatiivista ihmistä lähelleen,se syö hirvittävästi voimavaroja.

Yhteistyössä