Scarlet... Luepas uudestaan, ajatuksella.. Sana sanalta kirjoittamasi viestit tässä ketjussa:
"Mä en usko. Mut ainakin on tarkootettu elämään ilman kumppania, niin se vain on.
Mulla on nyt niin mennyt usko miehiin ja parisuhteeseen, että ei jaksa enää kiinnostaa. Kuka jaksaa paskaa kerta toisensa jälkeen.
Mä vain tykästyin tuttuun ihmiseen, mutta se oli virhe.
No kuule mä en todellakaan ole päässyt elämässä liian helpolla, että kyllä sitä joskus toivoos saavansa edes jotakin ilman taistelua.
Niin, että laitetaan vain niitten syyksi joita ei huolita. Kiitos.
Mua ärsyttää kun jotkut luulee, että mä ettimällä ettin miestä. Niin ei todellakaan ole ollut ja vituralleen meni silti.
Jos ei ole intohimoa, niin ei kyllä ole oikeen mielenkiintoakaan jatkaa koko juttua.
Pitääkö asia vääntää ratakiskosta vai riittääkö rautalanka?
Sä et myöskään tiedä minkälaanen mä olen irl joten voitko jättää pois nuo sun analyysit koska ne meni aivan mettään.
Miksi mun olis pitänyt tuohon yhteen viestiin vastata positiivisesti kun toinen jauhaa suoraan sanoen paskaa musta? Mä osaan olla kyllä positiivinen, mutta sitä ei tällä palstalla sallita vaan mut yritetään heti teilata.
Siis kuka jaksaa olla positiivinen kun aina sataa paskaa niskaan vaikka aihe olisi mikä? Aivan oikiasti, ei kukaan.
Ja missä mä väitin olevani kranttu?"
Pikadiagnoosi: asennevamma, negatiivisuus, katkeruus.. Turha väittää, että olet tällainen vain netissä, oikeasti netti antaa mahdollisuuden puhua nimettömänä asioista, jotka kiehuu sun sisällä. Ne kiehuuu siinä myös irl, tosin jotkut yrittävät sen peitellä huonolla menestyksellä --> kireä hymy huulilla ei pelasta tilannetta, jos koko olemus kertoo, että kohta räjähtää. Hyviä ihmisiä on maailma pullollaan, sen kun meet ja otat, jos olet ITSE sen arvoinen. Hyvä kun ei huonoa huoli. Ratkaisu ongelmaasi löytyy lähempänä kuin luuletkaan, nimittäin sun sisällä. Jos alat muuttaa sisälläsi vallitsevaa olotilaa positiivisempaan suuntaan, niin koko sinua ympäröivä maailma alkaa muuttua positiiviseksi. Onnea matkasi varrella, muista, vastaus kaikkiin ongelmiin löytyy sisältä.. <3..