Mua ärsyttää kun jotkut luulee, että mä ettimällä ettin miestä. Niin ei todellakaan ole ollut ja vituralleen meni silti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
juuri näin.Jokaiselle on monta oikeaa. Yhtä ainoaa töydellistä ei varmaankaan ole, mutta useita sellaisia on, joiden rinnalla voi elää hyvän elämän. Toisaalta - kumppani ei ole mun mielestäni mikään hyvän elämän edellytys, niin kuin ei lapsetkaan. Jokainen elää omannäköisensä elämän.
Mitä sinuun tulee - älä nyt hyvä ihminen heitä kirvestä kaivoon. Sä olet nuori vielä, ja onhan sulla jo kumppaneita ollutkin. Et siis ole koko elämääsi ollut yksin.
Mua ärsyttää kun jotkut luulee, että mä ettimällä ettin miestä. Niin ei todellakaan ole ollut ja vituralleen meni silti.
Jokaiselle on monta oikeaa. Yhtä ainoaa töydellistä ei varmaankaan ole, mutta useita sellaisia on, joiden rinnalla voi elää hyvän elämän. Toisaalta - kumppani ei ole mun mielestäni mikään hyvän elämän edellytys, niin kuin ei lapsetkaan. Jokainen elää omannäköisensä elämän.
.
Mä en usko. Mut ainakin on tarkootettu elämään ilman kumppania, niin se vain on. Ja varmasti on muitakin joille ei vain ole sitä vastaparia, ei ketään sopivaa.
Mut taas on tarkoitettu elämään ilman ystävää. Mies on ja ihana onkin, mutta ei naisystäviä yhtään.
Sanotaanko vaikka niin, että uskon onnellisuuden olevan suurempaa järkisuhteissa kuin pelkän hormonimyrskyn varaan rakennetuilla. Kannattaa valita ihminen, jonka kanssa helppo olla, sitoutua ilman kummempia intohimoja ja se rakkaus kasvaa sitten luontaisesti. Suhde on kuin sen lemmen taimitarha, jos halutaan runollisesti ajatella.
Minä haluan uskoaUskon myös rakkauteen ensisilmäyksellä.
Minä uskon himoon ensi silmäyksellä.![]()
![]()
Mä olen liian siveellinen tuollaisiin![]()
Joo onhan se, mutta himo ensisilmäyksellä olis ollu liian rajua mulle.